abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_176882997
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 14:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Hoho, ik geef geen adviezen hè. Ook zeg ik niet dat het een rood/zwart situatie is. Alleen dat je pas achteraf kan beoordelen wat de beste actie zou zijn geweest en dat het daarom raar is om zaken 'dom' te noemen..

Maar wat maakt volgens jou een goede solide coin? Wat voor eigenschappen moet die hebben, in de breedste zin van het woord.
https://bitcoin.org/bitcoin.pdf
pi_176883003
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 14:09 schreef metallicelmo het volgende:
Maar wat doen de mensen hier die nog steeds op dikke winst zitten maar wel die winst dag op dag zien slinken?
Meeste van mijn portfolio zit in munten waar ik op langere termijn vertrouwen in heb waardoor ik ga hodl-en

Heb het geld nu niet nodig en toen ik het inlegde was de insteek dat het geld weg zou zijn. In de loop der tijd ook wel geleerd dat het hard kan gaan (positief of negatief).
pi_176883012
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 14:14 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik zie niks slinken.

Hodl dus.
ETH _O_
pi_176883025
quote:
Maar wat doen de mensen hier die nog steeds op dikke winst zitten maar wel die winst dag op dag zien slinken?
Wachten op nog meer winst.
pi_176883040
quote:
7s.gif Op donderdag 1 februari 2018 14:12 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik kijk zo nu en dan eens op mn blockfolio ik doe niets. Ik heb vertrouwen in LISK en VEN, maar jij draait toch ook al ff mee? Dit heb jij toch ook al vaker gezien?
Jahoor, als sinds 2013 ofzo, maar ik heb nog nooit zo'n bak aan negatief nieuws gezien van alle kanten. Maar ik heb behalve mijn inleg nog nooit iets extra's eruit gehaald. En soms heb je ineens zoiets van "Nu kan het nog" :p Al denk ik zelf toch dat dit allemaal paniekvoetbal is. Ik denk echter wel dat Bitcoin snel moet veranderen om de nummer één coin te kunnen blijven. Zolang al die vage exchanges die wat sneller kleine altcoins listen alleen maar koppelen met Bitcoin zie ik dat wel als een heel groot risico op een grote daling in mijn portfolio
pi_176883043
quote:

[..]

Ik zie niks slinken.

Hodl dus.
Wat heb jij dan precies in je portfolio?
pi_176883052
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 14:15 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

ETH _O_
check de ratio, 0.125 is een belangrijke en sterke support. Als ie daar niet goed doorheen komt kan ie wel eens net als BTC door het putje gaan
pi_176883053
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 14:07 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Ja dat klinkt leuk, maar ik zie het nu al fout gaan dat ik net in of uitstap voordat die +10% of -10% gaat. Daarom durfde ik het eerst heel lang niet aan en doe ik het nu met een heeel klein bedrag.
Dat kan wel eens gebeuren met daytrading ja.

Ik zou er de stomach dan ook niet voor hebben.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_176883057
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 14:13 schreef ArnoldG0342 het volgende:
oehh, ik sta nog 4 tientjes (euro) in de plus sinds inleg.
And its gone, waarschijnlijk binnen 15 minuten
Snel verkopen nu het nog kan!
Koning.
pi_176883065
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 14:18 schreef kthxbye het volgende:

[..]

check de ratio, 0.125 is een belangrijke en sterke support. Als ie daar niet goed doorheen komt kan ie wel eens net als BTC door het putje gaan
Ik lees dit, en ik heb geen idee waar het over gaat.
pi_176883066
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 14:17 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Jahoor, als sinds 2013 ofzo, maar ik heb nog nooit zo'n bak aan negatief nieuws gezien van alle kanten. Maar ik heb behalve mijn inleg nog nooit iets extra's eruit gehaald. En soms heb je ineens zoiets van "Nu kan het nog" :p Al denk ik zelf toch dat dit allemaal paniekvoetbal is. Ik denk echter wel dat Bitcoin snel moet veranderen om de nummer één coin te kunnen blijven. Zolang al die vage exchanges die wat sneller kleine altcoins listen alleen maar koppelen met Bitcoin zie ik dat wel als een heel groot risico op een grote daling in mijn portfolio
nu gaan verkopen is echt het domste wat je kunt doen
pi_176883072
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 14:19 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Ik lees dit, en ik heb geen idee waar het over gaat.
:')14.gif
pi_176883075
quote:
Hodl. Kwestie van vertrouwen hebben in een wereld met crypto :P
pi_176883079
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 14:19 schreef kthxbye het volgende:

[..]

:')[ afbeelding ]
Ik ben gewoon dom weet je tog.
pi_176883088
quote:

[..]

Dit ja. Inleg niveau komt wel weer in zicht hier. :')

Hooodddddllllll
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_176883094
Laten we met z'n allen hopen dat die volgende futurescontracten gewoon een long positie zijn, zodat ze de prijs weer ff lekker kunnen opdrijven naar boven, ja toch?
pi_176883096
quote:

[..]

Ik zie niks slinken.

Hodl dus.
Het lijkt er op dat Nattekat eindelijk een keer een goede keuze heeft gemaakt. _O_
Koning.
pi_176883102
quote:
10s.gif Op donderdag 1 februari 2018 13:39 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Dit ja... :D

BTC moet eigenlijk nog terug naar ~8K USD voordat de "crash" over is, terug op oude support levels, dus het kan nog flink lager ja.
Als dat zover mocht komen, dan kan je binnen een jaar Liskenieren. :D
  donderdag 1 februari 2018 @ 14:21:17 #69
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_176883104
Nog even en de zelfmoordtelefoon nummers worden weer op reddit gepost :')
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 1 februari 2018 @ 14:21:34 #70
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176883115
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 14:20 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Het lijkt er op dat Nattekat eindelijk een keer een goede keuze heeft gemaakt. _O_
En dat iedere 5 minuten moet laten weten hier :)
pi_176883116
Ik citeer even van tweakers:

quote:
Ik heb alles verkocht met verlies.

Heb alleen Dgb, Verge staat vast op litebit met min 800eu echte euros (dus geen 800 minder winst)
en coinfi coin op kucoin.

net ook 2 eth verkocht aan btc direct.
Zulke weakhands zullen dus nu moeten vertrekken voordat we weer omhoog gaan.
Echt, nu verkopen is echt niet handig.
pi_176883120
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 14:20 schreef metallicelmo het volgende:
Laten we met z'n allen hopen dat die volgende futurescontracten gewoon een long positie zijn, zodat ze de prijs weer ff lekker kunnen opdrijven naar boven, ja toch?
Uh ja dat is toch ook zo?
pi_176883122
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 14:20 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Kunnen maar een 6 tal coins zijn. (top 100 that is)
Rest is in de -.
Geloof er eigl geen drol van :)

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 01-02-2018 14:22:48 ]
pi_176883123
quote:

[..]

Dat kan je pas over een paar maand zeggen...Als de BTC dan op 2k staat was dit best een goed moment....staat ie op 20K was het dom ;)

quote:

[..]

Groei stuipen van de crypto
quote:

[..]

Houd er ook rekening mee dat crypto ineens veel populairder is geworden en dat de media er er ook lekker op duikt.
pi_176883130
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 14:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Hoho, ik geef geen adviezen hè. Ook zeg ik niet dat het een rood/zwart situatie is. Alleen dat je pas achteraf kan beoordelen wat de beste actie zou zijn geweest en dat het daarom raar is om zaken 'dom' te noemen..
Wat ik gezien heb in mijn eigen ervaring, en wat er om me heen gebeurt is vaak, dat nieuwe mensen die gaan verkopen op verlies, later duurder terug kopen. Dat is het risico wat je hier mee neemt en dat gebeurt ook vaak bij een panicsell onder je koopprijs. Daarom vind ik het dom. Het is typisch (maar ook logisch) gedrag van nieuwe mensen. Ik heb zelf mn handen er ook aan gebrand in het verleden, dus probeer ik anderen ervoor te waarschuwen. Simple as that.

quote:
Maar wat maakt volgens jou een goede solide coin? Wat voor eigenschappen moet die hebben, in de breedste zin van het woord.
Een goede solide coin heeft een sterk team erachter, laat in hun github vaak updates zien van hun progress waar ze mee bezig zijn. Communiceert goed naar hun achterban via de slack/twitter/reddit kanalen. Ze hebben een goeie case waarin duidelijk is wat ze gaan oplossen met de blockchain, en hier is ook vraag naar vanuit de wereld. De coins gaan partnerships aan vanwege dit met grotere partijen (bestaande bedrijven) en hebben een duidelijk doel voor ogen.

Neem bijvoorbeeld LISK, ETH, VEN, ICX, OMG... Dat zijn in mijn ogen vrij solide coins.

En dit is in een notendop, ik voel me niet geroepen een ultralange post over dit neer te zetten omdat iemand het topic binnen komt en vind dat je vooral moet panicsellen :D
Lambo of Rekt
pi_176883131
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 14:21 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

Dat is vrij dom ja.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_176883135
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 14:21 schreef hodlwave het volgende:

[..]

Lisk. _O_ Heb er nog veel te weinig van.
Koning.
pi_176883136
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 14:21 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

DGB, XVG
Dat is ook precies het portfolio waarvan je dit verwacht. Dat zijn echt flauwekul projecten.
pi_176883152
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 14:22 schreef Skv het volgende:

[..]

Dat is vrij dom ja.
Als je er slapeloze nachten van krijgt en de hele dag gestresst rond loopt is het misschien niet zo gek om de boel te verkopen ;)

Maar goed...daarom ook alleen handelen met speel geld. Mijn stelregel is dat op het moment dat de emoties teveel gaan meespelen is het tijd om er minder geld in te hebben.
pi_176883159
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 14:22 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Lisk. _O_ Heb er nog veel te weinig van.
Weinig? Heb er exact 8 stuks. _O-
  donderdag 1 februari 2018 @ 14:24:53 #81
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_176883178
Mkay, volgens deze crypto "miljardair" gaat Emercoin nog wel 5 tot 10 x over de kop.

https://coinmarketcap.com/currencies/emercoin/#charts
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_176883242
Ik zit er nu alleen nog in met pure winst, maar het is toch redelijk irritant om dat zo hard te zien dalen week op week. 3 weken terug was het het dubbele nog waard. Ik voel me nu net zo'n mannetje met een koffer bij dat TV programma. Je kan op de knop drukken maar de kans is ook groot dat de boel weer x2 gaat. Kan ook helemaal de andere kant op
pi_176883257
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 14:27 schreef metallicelmo het volgende:
Ik zit er nu alleen nog in met pure winst, maar het is toch redelijk irritant om dat zo hard te zien dalen week op week. 3 weken terug was het het dubbele nog waard. Ik voel me nu net zo'n mannetje met een koffer bij dat TV programma. Je kan op de knop drukken maar de kans is ook groot dat de boel weer x2 gaat. Kan ook helemaal de andere kant op
Dit idd, fuck me
pi_176883262
quote:
Daarom vind ik het juist zo leuk.....zie het als een avondje pokeren..inschatten..inleggen...folden of raisen :7
pi_176883268
Holy fuck, Litecoin...
(she/her)
pi_176883270
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 14:21 schreef hodlwave het volgende:

[..]

Huh? Ik begrijp je post niet.. ik heb het over BTC die naar 8K USD nog terug kan vallen :P
Lambo of Rekt
pi_176883271
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 14:28 schreef descon het volgende:

[..]

Daarom vind ik het juist zo leuk.....zie het als een avondje pokeren..inschatten..inleggen...folden of raisen :7
24u per dag pokeren is minder leuk.
pi_176883275
quote:
Als je beetje fatsoenlijke coins hebt hoef je je echt geen zorgen te maken.
  donderdag 1 februari 2018 @ 14:30:35 #89
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_176883316
NEO is ook lekker laag nu. Zit er aan te denken wat te kopen en dan GAS trekken.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_176883327
Wat ook een gevaar is voor mensen die alles nu verkopen is dat tegen de tijd dat ze bitcoin hebben laten uitbetalen de prijs nog verder is gezakt waardoor je uiteindelijk nog minder terug krijgt
pi_176883336
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 14:29 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  donderdag 1 februari 2018 @ 14:31:55 #92
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176883337
Paniek om niks broeders
pi_176883344
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 14:29 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Als je een mix aan coins hebt is dat lastig te zeggen. Wat jij shitcoins vindt, vindt de ander nog niet.

Onwijs subjectief. Alleen ETH was nu echt de beste keuze geweest.
  donderdag 1 februari 2018 @ 14:33:29 #94
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_176883367
Dit gaat echt wel door tot de 7/8k ben ik bang.
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_176883369
quote:
11s.gif Op donderdag 1 februari 2018 14:28 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Huh? Ik begrijp je post niet.. ik heb het over BTC die naar 8K USD nog terug kan vallen :P
Daarbij ging ik er klakkeloos vanuit dat Lisk onder die omstandigheden erg hoog komt te staan. :7
pi_176883396
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 14:33 schreef hodlwave het volgende:

[..]

Daarbij ging ik er klakkeloos vanuit dat Lisk onder die omstandigheden erg hoog komt te staan. :7
Nee, LISK zal probably mee zakken, maar ik hoop wel wat te gaan zien van die rebrand + core release in deze maand, maargoed... het kan ook ondersneeuwen door de rode markt, zoals we ook bij de stratis ico-releases en platform updates hebben gezien.... daar is niets van terug te zien in de prijs vooralsnog. :{

Beter gaat de markt herstellen vóór ~15feb.
Lambo of Rekt
  donderdag 1 februari 2018 @ 14:34:44 #97
306743 Opa2012
© 2010..2017
pi_176883398
quote:
Daar schijnen ze van te genieten. Ik snap het ook niet.
Hans Spekman (PvdA): 'Nivelleren is een feest!' [38 11 9 zetels]
pi_176883416
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 14:32 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Als je een mix aan coins hebt is dat lastig te zeggen. Wat jij shitcoins vindt, vindt de ander nog niet.
Tuurlijk, ik heb ook een megamix aan coins. In de ene heb ik meer vertrouwen dan de ander, maar je moet er wel vertrouwen en geloof in hebben.

Als je je nu zorgen gaat maken, heb je m.i. geen vertrouwen en vraag ik me af waarom je in crypto zit of waarom je bepaalde coins hebt gekozen
  donderdag 1 februari 2018 @ 14:36:36 #99
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_176883430
Forbes doet ook een beetje in de pap roepen met TAs

https://www.forbes.com/si(...)r-tech/#1f0492a42188
»» Democracy is so overrated »»
pi_176883448
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 14:35 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Tuurlijk, ik heb ook een megamix aan coins. In de ene heb ik meer vertrouwen dan de ander, maar je moet er wel vertrouwen en geloof in hebben.

Als je je nu zorgen gaat maken, heb je m.i. geen vertrouwen en vraag ik me af waarom je in crypto zit of waarom je bepaalde coins hebt gekozen
Ook al heb je ergens vertrouwen in, dan nog kan dat enorm ongegrond zijn. En dat zie je dan in de cijfers terug, dus mag je je wel een beetje zorgen maken. Maar ik moet eigenlijk niet meer kijken naar koersen en dit topic misschien maar eens ontwijken, mijn werk begint er ook onder te lijden :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')