Ongeveer mijn plan, alleen AE=XRB.quote:Op donderdag 1 februari 2018 16:22 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik zit te denken om een 4coins portfolio aan te gaan... LISK, VEN, ICX, AE
Al mn overige shit wat ik nog heb in ICX... maar ik twijfel nog... want het is wavesmaand
2000 harde euro dukaten heb ik er in gepompt.quote:Op donderdag 1 februari 2018 16:29 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
zou ven en nebl eruit gooien, die passen niet binnen je alles onder een euro strategie!!
FUN ook teleurstellend ja. Maarja, then again; (bijna) geen enkele coin doet het goed.quote:Op donderdag 1 februari 2018 16:32 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ongeveer mijn plan, alleen AE=XRB.
Moet alleen nog van mijn REQ en FUN af die ik iets te hoog heb gekocht.
quote:Op donderdag 1 februari 2018 16:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
2000 harde euro dukaten heb ik er in gepompt.²
Ik zie het eerder de LISKmaand worden, dat is ook wat ik hoop overigensquote:Op donderdag 1 februari 2018 16:42 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Februari kan nog steeds de Waves maand worden. Alleen het jaar is nog niet zeker.
Als we lang genoeg wachten zitten ze inderdaad allemaal onder een euro. Maar ik waardeer je dappere houding enorm. Ik stap in LISK.quote:Op donderdag 1 februari 2018 16:29 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
zou ven en nebl eruit gooien, die passen niet binnen je alles onder een euro strategie!!
Een goeie trade zou dan nu ook ETH voor BTC zijn, je krijgt nu stukken meer btc voor je eth dan gisterquote:Op donderdag 1 februari 2018 16:48 schreef BakkenKappen het volgende:
En ook ETH in de min. Zat er dik in natuurlijk.
Waarom zou ie niet nog verder zakken als ie 8K wordt dan?quote:Op donderdag 1 februari 2018 16:49 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Een goeie trade zou dan nu ook ETH voor BTC zijn, je krijgt nu stukken meer btc voor je eth dan gister
Nog 1k usd inzakken en dan zijn we op oude levels @ BTC... kunnen we eindelijk uit het rood. Opschieten met dat zakken
Omdat daar de supportlevels liggen van voordat de hype erin kwam... Alstie daar ook nog eens doorheen gaat, dan is het pas een echt harde crash te noemen.... en dan is het onvoorspelbaar waar het terecht gaat komen. Dan zijn alle trends gebroken.quote:Op donderdag 1 februari 2018 16:51 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Waarom zou ie niet nog verder zakken als ie 8K wordt dan?
Daarom, komt allemaal wel goed.quote:Op donderdag 1 februari 2018 16:40 schreef EggsTC het volgende:
[..]
FUN ook teleurstellend ja. Maarja, then again; (bijna) geen enkele coin doet het goed.
Ik weet niet of support levels er echt veel toe doen nog in deze rare markt.quote:Op donderdag 1 februari 2018 16:54 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Omdat daar de supportlevels liggen van voordat de hype erin kwam... Alstie daar ook nog eens doorheen gaat, dan is het pas een echt harde crash te noemen.... en dan is het onvoorspelbaar waar het terecht gaat komen.
Ik postte laatst mijn amateuristische noob TA toch
Ik zou wat traden van je coins voor degenen die je noemt.quote:Op donderdag 1 februari 2018 16:55 schreef BansheeBoy het volgende:
Zit nu nog aan LISK, WTC en REQ te denken om toe te voegen aan mijn portfolio.²
Ja het was mijn VEN noob-TA.. die is overigens wel uitgekomenquote:Op donderdag 1 februari 2018 16:56 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Ik weet niet of support levels er echt veel toe doen nog in deze rare markt.
Ik hoop dat je gelijk hebt.
Echter heb ik toch liever dat ie nu gewoon weer omhoog gaat ipv terug naar de 8K eerst
Het was geen hack maar een scam.quote:Op donderdag 1 februari 2018 17:04 schreef crpytoshill het volgende:
denk dat ik toch maar niet mee doe aan de Bee Token ico. niet echt de moeite, zeker met die hacks.
ze hebben de website toch gehacked? of is bee token zelf een scam?quote:Op donderdag 1 februari 2018 17:05 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Het was geen hack maar een scam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |