Mijn bericht serieus nemenquote:Op donderdag 1 februari 2018 15:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Bodem bereikt. Wat doe je legendarisch. Kan echt nog wel verder zakken.²
dat roep ik ook al tijdenquote:Op donderdag 1 februari 2018 15:44 schreef SugeLucky het volgende:
Misschien ga ik de volgende keer toch maar terug naar fiat als ik weer bij m'n ATH kom.
Het zakt zovaak in elkaar de afgelopen tijd, dat de kans groot is dat ik er bij de volgende dip veel meer voor terug kan kopen.
Wel zuur wanneer je verkoopt en de ATH blijkt daarna 2x hoger te liggenquote:Op donderdag 1 februari 2018 15:44 schreef SugeLucky het volgende:
Misschien ga ik de volgende keer toch maar terug naar fiat als ik weer bij m'n ATH kom.
Het zakt zovaak in elkaar de afgelopen tijd, dat de kans groot is dat ik er bij de volgende dip veel meer voor terug kan kopen.
dat is mij met ETH overkomen, paar ETH's in een dip (PANIC SELLLAARGGGGGGG) verkocht voor 650$ en daarna zag ik het stijgen naar 1200$quote:Op donderdag 1 februari 2018 15:48 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Wel zuur wanneer je verkoopt en de ATH blijkt daarna 2x hoger te liggen
Maarja, toegegeven dit is iets zuurder
Daarom durf ik dat dus ook niet aan.quote:Op donderdag 1 februari 2018 15:49 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
dat is mij met ETH overkomen, paar ETH's in een dip (PANIC SELLLAARGGGGGGG) verkocht voor 650$ en daarna zag ik het stijgen naar 1200$
Zonder aanzien des persoons hoop ik écht nog wel stappen te maken. Nu is het met mijn chest. Maar ik wil later ook mijn (talkpoeder)bips inzetten voor die dukaten.quote:
Ja, de cryptomarkt stelt nog niet zo heel veel voor wereldwijd. Men denkt allemaal dat het op het eindpunt is hier, en hell is coming, the skiez are fallling en we gaan eraan en kapot...., maar het begint net.quote:Op donderdag 1 februari 2018 15:51 schreef metallicelmo het volgende:
Ik hou nog steeds vast aan het idee dat er "trillions of dollars" in markten wereldwijd zit zoals vastgoed en aandelen en goud waarvan er best een paar procent naar crypto kan vloeien waardoor je marketcap wel eens 1 a 2 biljoen kan worden, dat zou wat zijn. dan hebben we het over x4 vanaf dit punt
quote:Op donderdag 1 februari 2018 15:53 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, de cryptomarkt stelt nog niet zo heel veel voor wereldwijd. Men denkt allemaal dat het op het eindpunt is hier, en hell is coming, the skiez are fallling en we gaan eraan en kapot...., maar het begint net.
Ach ik ken het, verkocht een ETH op 750 USD en kocht daar wat NXT van, slechtste beslissing ooit. 1 ETH armer min of meerquote:Op donderdag 1 februari 2018 15:49 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
dat is mij met ETH overkomen, paar ETH's in een dip (PANIC SELLLAARGGGGGGG) verkocht voor 650$ en daarna zag ik het stijgen naar 1200$
Waar is je begeleider?quote:Op donderdag 1 februari 2018 15:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zonder aanzien des persoons hoop ik écht nog wel stappen te maken. Nu is het met mijn chest. Maar ik wil later ook mijn (talkpoeder)bips inzetten voor die dukaten.²
Klopt alleen al als je kijkt naar liquide geld wereldwijd tov crypto is het echt nog niets.quote:Op donderdag 1 februari 2018 15:51 schreef metallicelmo het volgende:
Ik hou nog steeds vast aan het idee dat er "trillions of dollars" in markten wereldwijd zit zoals vastgoed en aandelen en goud waarvan er best een paar procent naar crypto kan vloeien waardoor je marketcap wel eens 1 a 2 biljoen kan worden, dat zou wat zijn. dan hebben we het over x4 vanaf dit punt
Weet je, ik ben nog op zoek naar een snelle hap eigenlijk. Zit aan extra VEN en ICX te denken.quote:
Ik geloof niet dat jij crypto's hebt.quote:Op donderdag 1 februari 2018 15:58 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Weet je, ik ben nog op zoek naar een snelle hap eigenlijk. Zit aan extra VEN en ICX te denken.²
Dat je zoiets überhaupt wil.quote:Op donderdag 1 februari 2018 16:01 schreef TwztId het volgende:
Word je best wel Leip van als je de hele dag door dit soort meldingen krijgt.
[ link | afbeelding ]
Niet om euforisch te kletsen. Maar dit heb ik momenteel op mijn chest liggen:quote:Op donderdag 1 februari 2018 16:00 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat jij crypto's hebt.
Als ik iedere 5 posts deze smileyquote:Op donderdag 1 februari 2018 15:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind figuren die constant butthurt doen als een user wat post veel irritanter. Maar kan aan mij liggen.
Wat een rare aantallen broeder?quote:Op donderdag 1 februari 2018 16:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Niet om euforisch te kletsen. Maar dit heb ik momenteel op mijn chest liggen:
QSP 400 stuks
FUN 300 stuks
RCN 93 stuks
AST 60 stuks
OAX 50 stuks
VEN 40 stuks
NEBL 35 stuks
ICX 30 stuks
UTK 500 stuks
XRP 260 stuks
XLM 300 stuks
NEM 195 stuks
ADA 150 stuks
XVG 630 stuks
Ja.²
Hoezo?quote:Op donderdag 1 februari 2018 16:09 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Wat een rare aantallen broeder?
SugeLucky heeft ongeveer dezelfde portfolio maar bij hem staat er overal "K" achterquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |