SPOILER: Scorelijst voor januari 2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 1-2-2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om tweede te worden.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
SPOILER: Dodetopic musicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Dodetopic glitterplaatjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dying whore's cancer heater!!!!!!![]()
Had je een andere tt gewild?quote:Op donderdag 1 februari 2018 11:01 schreef Rozevla het volgende:
Ik was te zenuwachtig en verneuk alles weer![]()
Hexxx je bent toch nog in de top 10 beland dat was je streven toch?quote:Sweet but not that sweet !![]()
Streven was #5, maar ik was op #9quote:Op donderdag 1 februari 2018 11:05 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Hexxx je bent toch nog in de top 10 beland dat was je streven toch?![]()
![]()
Oh jammer jij was toch #10 en ik #9...maar nieuwe ronde nieuwe kansen.quote:Sweet but not that sweet !![]()
Ow? Heb je mij in de avond dan nog ingehaaldquote:Op donderdag 1 februari 2018 11:08 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Oh jammer jij was toch #10 en ik #9...maar nieuwe ronde nieuwe kansen.![]()
![]()
Kan wel een scriptje voor je maken zodat er geautomatiseerd wordt gepost na een bericht van één van je rivalenquote:Op donderdag 1 februari 2018 11:08 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Top 10 en top 5 is een groot verschil in mijn ogen.![]()
![]()
Hoi, mijn naam is Shaka. Mijn volledige naam luidt Shaka Loha. Ter informatie.
X ShakaSmile and be happy!![]()
Dat zullen ze nooit vergeven. Haha!quote:Op donderdag 1 februari 2018 11:10 schreef bondage het volgende:
[..]
Kan wel een scriptje voor je maken zodat er geautomatiseerd wordt gepost na een bericht van één van je rivalen
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-02-2018 11:12:26 ]![]()
![]()
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 01-02-2018 11:10
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. haags_kwartiertje / 140 / 53
2. devzero / 47 / 33
3. Sexy_Lexy_83 / 37 / 29
4. hemarookworst / 32 / 30
5. tailfox / 26 / 69
6. markdeajaxfan / 25 / 47
7. noodgang / 24 / 38
8. aloa / 24 / 33
9. Rozevla / 18 / 41
10. Hexx. / 16 / 17
11. Borrelnootje00 / 15 / 44
12. Dr.Mikey / 13 / 27
13. murp / 7 / 27
14. Amoeba / 7 / 18
15. Rapporteer-Deze-Gebruiker / 6 / 9
16. bondage / 5 / 15
17. LCMS / 4 / 8
18. Poepoog / 3 / 2
19. defokkingfoker / 2 / 1
20. vincenzo78 / 1 / 1
21. Shakaloha / 1 / 6
22. sp3c / 0 / 1![]()
Ok, nice. Wil je gemummificeerd worden?quote:Op donderdag 1 februari 2018 11:11 schreef Shakaloha het volgende:
Hoi, mijn naam is Shaka. Mijn volledige naam luidt Shaka Loha. Ter informatie.
X Shaka![]()
Kleine aanvulling. We hoeven niet te wachten totdat je dood bent, ik doe het uiteraard alleen met levende mensenquote:Op donderdag 1 februari 2018 11:13 schreef bondage het volgende:
[..]
Ok, nice. Wil je gemummificeerd worden?![]()
![]()
Alleen met AH voordelig XL verpakking toiletpapier.quote:Op donderdag 1 februari 2018 11:13 schreef bondage het volgende:
[..]
Ok, nice. Wil je gemummificeerd worden?
X ShakaSmile and be happy!![]()
Zat meer aan industriële folie te denken, jammerquote:Op donderdag 1 februari 2018 11:19 schreef Shakaloha het volgende:
[..]
Alleen met AH voordelig XL verpakking toiletpapier.
X Shaka![]()
![]()
ja denk het stond heel lang op #10quote:Op donderdag 1 februari 2018 11:09 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Ow? Heb je mij in de avond dan nog ingehaaldSweet but not that sweet !![]()
Niet gedaan.. jij wel dus vertel!quote:Op donderdag 1 februari 2018 11:42 schreef bondage het volgende:
[..]
Eerste hit op google: ONZ / Wtf is gtwvSweet but not that sweet !![]()
Geen idee. Kwam dit ook tegen: http://acronymsmeanings.c(...)tands-for-gtwv-meansquote:Op donderdag 1 februari 2018 11:43 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Niet gedaan.. jij wel dus vertel!![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2018 11:11 schreef Hexx. het volgende:
2. devzero / 47 / 33
5. tailfox / 26 / 69
7. noodgang / 24 / 38
8. aloa / 24 / 33
9. Rozevla / 18 / 41
10. Hexx. / 16 / 17
12. Dr.Mikey / 13 / 27
13. murp / 7 / 27
14. Amoeba / 7 / 18
16. bondage / 5 / 15
17. LCMS / 4 / 8
18. Poepoog / 3 / 2
20. vincenzo78 / 1 / 1
21. Shakaloha / 1 / 6
22. sp3c / 0 / 1
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
Vraag van een lezer: "Ik vind het eigenlijk raar dat Jezus een man was. Ik bedoel, vrouwen worden veel meer onderdrukt in deze wereld, en God is toch solidair met de onderdrukten? Als Jezus een vrouw was geweest, was de kerkgeschiedenis toch veel vrouwvriendelijker en vrediger verlopen?"Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
God is een klootzak blijkbaarquote:Op donderdag 1 februari 2018 13:30 schreef markdeajaxfan het volgende:
Vraag van een lezer: "Ik vind het eigenlijk raar dat Jezus een man was. Ik bedoel, vrouwen worden veel meer onderdrukt in deze wereld, en God is toch solidair met de onderdrukten? Als Jezus een vrouw was geweest, was de kerkgeschiedenis toch veel vrouwvriendelijker en vrediger verlopen?"![]()
Nog geen uurquote:
Ik lag om half 4 in bed, maar heb vervolgens tot half 5 naar Friends zitten kijken
Nieuwe telefoon, lekker groot scherm heerlijk![]()
![]()
Kreeg gisteravond een plens bui over me heen toen ik ergens heen reedquote:Scheelt wel dat nu een deel van de vogelstront van het dak af is
Heb die auto al een half jaar en het enige wat echt netjes houd is de binnenkantBuitenkant doe ik helemaal niks aan... Zou ik wel moeten doen
![]()
![]()
Evenlangs de wasstraatquote:Op donderdag 1 februari 2018 13:42 schreef Braddie het volgende:
[..]
Kreeg gisteravond een plens bui over me heen toen ik ergens heen reedScheelt wel dat nu een deel van de vogelstront van het dak af is
Heb die auto al een half jaar en het enige wat echt netjes houd is de binnenkantBuitenkant doe ik helemaal niks aan... Zou ik wel moeten doen
Elke druppel dreft die je op die auto smeert verdubbelt de waardequote:Op donderdag 1 februari 2018 13:42 schreef Braddie het volgende:
[..]
Kreeg gisteravond een plens bui over me heen toen ik ergens heen reedScheelt wel dat nu een deel van de vogelstront van het dak af is
![]()
Dat is ook zoquote:Op donderdag 1 februari 2018 13:44 schreef noodgang het volgende:
[..]
Elke druppel dreft die je op die auto smeert verdubbelt de waarde
quote:Op donderdag 1 februari 2018 13:48 schreef noodgang het volgende:
Hoe lang gaat de Corsa t nog volhouden?4 ever
![]()
Ook goed onder t randje wassen he!quote:Op donderdag 1 februari 2018 13:48 schreef Amoeba het volgende:
Ik moet mn vehikel ook maar eens wassen![]()
Zo dicht bij Haags heb ik nog nooit gestaan.quote:Op donderdag 1 februari 2018 11:11 schreef Hexx. het volgende:
2. devzero / 47 / 33
5. tailfox / 26 / 69
7. noodgang / 24 / 38
8. aloa / 24 / 33
9. Rozevla / 18 / 41
10. Hexx. / 16 / 17
12. Dr.Mikey / 13 / 27
13. murp / 7 / 27
14. Amoeba / 7 / 18
16. bondage / 5 / 15
17. LCMS / 4 / 8
18. Poepoog / 3 / 2
20. vincenzo78 / 1 / 1
21. Shakaloha / 1 / 6
22. sp3c / 0 / 1![]()
Ik sta voor aloaquote:Op donderdag 1 februari 2018 13:50 schreef LCMS het volgende:
[..]
Zo dicht bij Haags heb ik nog nooit gestaan.![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2018 13:50 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
https://www.google.nl/sea(...)=nl-nl&client=safari
Voel je het, die vibratie?quote:Op donderdag 1 februari 2018 13:50 schreef LCMS het volgende:
[..]
Zo dicht bij Haags heb ik nog nooit gestaan.![]()
We gaan ze gewoon verslaan!!quote:Op donderdag 1 februari 2018 13:53 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ze raken uit vormTe vroeg gepiekt enzo
![]()
Dan moet je tussen 5 en 12 postenBilly Turf Award - Grootste Utopia fan
Elke kilometer is mooi meegenomen.quote:Op donderdag 1 februari 2018 13:48 schreef noodgang het volgende:
Hoe lang gaat de Corsa t nog volhouden?
Realistisch gezien denk ik dat het over 10-20k is afgelopen.![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2018 13:54 schreef LCMS het volgende:
tussen 5 en 12 posten
Nou benieuwd of het helpt![]()
![]()
Waarschijnlijk houd de carrosserie het minder lang uit dan de motor.quote:Op donderdag 1 februari 2018 13:54 schreef Braddie het volgende:
[..]
Elke kilometer is mooi meegenomen.
Realistisch gezien denk ik dat het over 10-20k is afgelopen.
Hoe oud is hij en hoeveel heeft hij gedraaid.Sweet but not that sweet !![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2018 13:54 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Haha oeps verkeerd gepost!
Ging over iets heel anders!
Daar is een heel mooi filmpje vanquote:Op donderdag 1 februari 2018 13:55 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk houd de carrosserie het minder lang uit dan de motor.
Hoe oud is hij en hoeveel heeft hij gedraaid.![]()
![]()
Carrosserie moest voor de vorige APK al aan gelast worden.quote:Op donderdag 1 februari 2018 13:55 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk houd de carrosserie het minder lang uit dan de motor.
Hoe oud is hij en hoeveel heeft hij gedraaid.
Hij is 20 jaar oud en heeft 358k gelopen
EDIT: Ik bedoelde natuurlijk ChassisCarrosserie valt qua roest erg mee, deur moet een nieuw plaatje op en de motorkap heeft een plekje
(En de achterklep)
[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 01-02-2018 13:58:41 ]![]()
Die 2e zou ik ook wel even willen "strikken"quote:Op donderdag 1 februari 2018 13:59 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ging meer over dit soort strikken !
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dat ziet er beteruitquote:Op donderdag 1 februari 2018 13:59 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb je de versleten stuurkogel rechtsvoor al laten vervangen?quote:Op donderdag 1 februari 2018 13:56 schreef Braddie het volgende:
[..]
Carrosserie moest voor de vorige APK al aan gelast worden.
EDIT: Ik bedoelde natuurlijk ChassisCarrosserie valt qua roest erg mee, deur moet een nieuw plaatje op en de motorkap heeft een plekje
(En de achterklep)![]()
Versleten stuurkogel is vervangen.quote:Op donderdag 1 februari 2018 14:01 schreef noodgang het volgende:
[..]
Heb je de versleten stuurkogel rechtsvoor al laten vervangen?
Remkabel is ook vervangen (Allebei trouwens)
Ik zit te twijfelen over de schokbrekers, want achter is wat aan de slappe kant, maar voor is nog gewoon goed. Ding heeft allemaal piepjes en rammeltjes ontwikkeld over de bijna 12k dat ik er mee gereden hebMaar ach
[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 01-02-2018 14:03:22 ]![]()
Owwwwwwwwwwww die gaat nog wel 3 jaar mee!quote:Op donderdag 1 februari 2018 13:56 schreef Braddie het volgende:
[..]
Carrosserie moest voor de vorige APK al aan gelast worden.
(En de achterklep)
Ik ben een expert op het gebied van Opel krotjes rijden.
Opel D kadett '82 benzine ingereden van 2004/2009 km stand 436.000
Littekens opgelopen in de sloot en 2 achteraanrijdingen en 1 frontaal allemaal leden ze niet tot overlijden.
Sterker nog nadat ik hem verkocht is hij de cross ingegaan.Sweet but not that sweet !![]()
Ik zou er ook zeker nog wel lang in willen rijden, maar ik weet hoe ik benquote:Op donderdag 1 februari 2018 14:03 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Owwwwwwwwwwww die gaat nog wel 3 jaar mee!
Ik ben een expert op het gebied van Opel krotjes rijden.
Opel D kadett '82 benzine ingereden van 2004/2009 km stand 436.000
Littekens opgelopen in de sloot en 2 achteraanrijdingen en 1 frontaal allemaal leden ze niet tot overlijden.
Sterker nog nadat ik hem verkocht is hij de cross ingegaan.![]()
En misschien moet ik dat ook maar eens proberen uit te zetten en gewoon het meeste uit 1 auto halen, is goedkoper dan om de 2 jaar een andere kopen (Of om de 3 maanden)![]()
![]()
Haha breng deze over 5 jaar nog een keer naar Autoweekquote:Op donderdag 1 februari 2018 14:04 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik zou er ook zeker nog wel lang in willen rijden, maar ik weet hoe ik ben![]()
En misschien moet ik dat ook maar eens proberen uit te zetten en gewoon het meeste uit 1 auto halen, is goedkoper dan om de 2 jaar een andere kopen (Of om de 3 maanden)![]()
![]()
Nou, ik heb dat dus tegen Joep gezegd he, beetje geinendquote:Op donderdag 1 februari 2018 14:05 schreef noodgang het volgende:
[..]
Haha breng deze over 5 jaar nog een keer naar Autoweek
"Ik kom bij de 500,000 nog een keer langs!" En toen riep ie lachen "Ghe, ik denk het niet hoor"
Dus aan de ene kant wil ik mijzelf nu ook bewijzen dat 'ie het daadwerkelijk zo lang gaat volhouden, maar aan de andere kant... Het is een fijne wagen, maar die kilometerstand doet mij toch af en toe niet lekker plaatsnemen achter het stuur, ik ben bang dat 'ie op een dag gewoon niet meer start en het einde verhaal is, weet je wel?![]()
Nou precies dar daarna kocht ik een Opel Astra ook een monster apparaat ook niet af te krijgen maar ik voelde me te gezapig voor naar 5 jaar dus kocht ik een blitse SEAT .... alleen maar ellende !!quote:Op donderdag 1 februari 2018 14:04 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik zou er ook zeker nog wel lang in willen rijden, maar ik weet hoe ik ben![]()
En misschien moet ik dat ook maar eens proberen uit te zetten en gewoon het meeste uit 1 auto halen, is goedkoper dan om de 2 jaar een andere kopen (Of om de 3 maanden)
Nu een Peugeot 307 2005 (gatver wat een burgerlijke auto) luxe auto,
Rijdt als een trein, en laat me nooit staan (fingers x) dus ik moet niet zeuren ik moet ook 2 kids veilig vervoeren.
Maar ik heb liever een oude ragbak en dan ook echt raggen en racen.
Maar ja daar word ik te oud voor zeggen ze... ik moet Mn verstand gebruiken zeggen ze.. ik moet verantwoordlijk zijn zeggen ze. Dan doen we dat maar!Sweet but not that sweet !![]()
Ja, maar dat risico heb je altijd met die oude goedkope bakkiesquote:Op donderdag 1 februari 2018 14:08 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nou, ik heb dat dus tegen Joep gezegd he, beetje geinend
"Ik kom bij de 500,000 nog een keer langs!" En toen riep ie lachen "Ghe, ik denk het niet hoor"
Dus aan de ene kant wil ik mijzelf nu ook bewijzen dat 'ie het daadwerkelijk zo lang gaat volhouden, maar aan de andere kant... Het is een fijne wagen, maar die kilometerstand doet mij toch af en toe niet lekker plaatsnemen achter het stuur, ik ben bang dat 'ie op een dag gewoon niet meer start en het einde verhaal is, weet je wel?![]()
Kloptquote:Op donderdag 1 februari 2018 14:10 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ja, maar dat risico heb je altijd met die oude goedkope bakkies![]()
Al is goedkoop hier wel een understatement denk ikOp de sloop krijg je er meer voor
Het is juist ook daardoor (125 euro aanschaf) Dat ik wil kijken hoe lang ik er mee kan blijven rijden tot 'ie krak zegt.![]()
Ik twijfel of ik ook zoiets ga nemen!quote:Op donderdag 1 februari 2018 13:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Die 2e zou ik ook wel even willen "strikken"Sweet but not that sweet !![]()
Gewoon doen!quote:Op donderdag 1 februari 2018 14:11 schreef Braddie het volgende:
[..]
Klopt![]()
Al is goedkoop hier wel een understatement denk ikOp de sloop krijg je er meer voor
Het is juist ook daardoor (125 euro aanschaf) Dat ik wil kijken hoe lang ik er mee kan blijven rijden tot 'ie krak zegt.
Wat is het ergste wat kan gebeuren?
Ik zou er niet mee naar Duitsland oid gaan. Maar in nl prima !! Dan kom je een keer niet op je werk of later so be iT!Sweet but not that sweet !![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2018 14:13 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Gewoon doen!
Ik zou er niet mee naar Duitsland oid gaan. Maar in nl prima !! Dan kom je een keer niet op je werk of later so be iT!Braddie en werk?
![]()
Ja, ik op zich ook wel.quote:
En aan de andere kant, weet je voor +- 300 aan onderdelen is de auto weer prima, en een andere auto heb je er niet voorAlthans, niet iets waar van je kan zeggen DAT is een goede auto.
En met wat investering word dit dat wel weer, al is roest dan een issue, maar olieverbruiken doet 'ie niet.![]()
Verste wat ik er mee heb gereden is een kilometer of 250 in 1 zitting, op zich zou Duitsland wel kunnen, en zou het wel aandurven maar mehquote:Op donderdag 1 februari 2018 14:13 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Gewoon doen!
Ik zou er niet mee naar Duitsland oid gaan. Maar in nl prima !! Dan kom je een keer niet op je werk of later so be iT!![]()
![]()
Dddddddooooeeeen !quote:Op donderdag 1 februari 2018 14:14 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, ik op zich ook wel.
En aan de andere kant, weet je voor +- 300 aan onderdelen is de auto weer prima, en een andere auto heb je er niet voorAlthans, niet iets waar van je kan zeggen DAT is een goede auto.
En met wat investering word dit dat wel weer, al is roest dan een issue, maar olieverbruiken doet 'ie niet.Sweet but not that sweet !![]()
Boh een M2quote:Op donderdag 1 februari 2018 14:15 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Doe me dan maar zo'n geile BMW
[ afbeelding ]![]()
Ik vind een I8 ook zo`n godsgruwelijk mooie auto![]()
![]()
Boetes voor met pech langs de snelweg staan om Duitsland... nee niet doen!quote:Op donderdag 1 februari 2018 14:15 schreef Braddie het volgende:
[..]
Verste wat ik er mee heb gereden is een kilometer of 250 in 1 zitting, op zich zou Duitsland wel kunnen, en zou het wel aandurven maar meh
Kost je een boel poen..Sweet but not that sweet !![]()
Geil hè!quote:Op donderdag 1 februari 2018 14:16 schreef Braddie het volgende:
[..]
Boh een M2![]()
Ik vind een I8 ook zo`n godsgruwelijk mooie autoSweet but not that sweet !![]()
Ik heb sowieso niet heel veel met (luxe) auto's. Ik vind een auto ook niet snel heel mooi. Ik kan een auto wel heel lelijk vindenquote:Op donderdag 1 februari 2018 14:20 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Wat vind jij dan een mooie auto?![]()
![]()
Mooiquote:Op donderdag 1 februari 2018 14:15 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Doe me dan maar zo'n geile BMW
[ afbeelding ]Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
Ja oké het is wel hobby voor met name het rijden !quote:Op donderdag 1 februari 2018 14:21 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik heb sowieso niet heel veel met (luxe) auto's. Ik vind een auto ook niet snel heel mooi. Ik kan een auto wel heel lelijk vindenSweet but not that sweet !![]()
Mijn all time favorite is toch wel de Model STot nu toe heb ik elke keer als ik er een zie m`n n`k verdraaid
Er staat hier in de buurt een matzwarte, dat is gvd gewoon porno![]()
Ik maak zo veel saaie woon-werk kilometers dat ik er niet zo goed meer van kan genieten. Het is altijd in een treintje achter elkaar aan rijdenquote:Op donderdag 1 februari 2018 14:22 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ja oké het is wel hobby voor met name het rijden !![]()
![]()
Treintjequote:Op donderdag 1 februari 2018 14:23 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik maak zo veel saaie woon-werk kilometers dat ik er niet zo goed meer van kan genieten. Het is altijd in een treintje achter elkaar aan rijden
File rijden is kut maar voor rest hou ik wel van km vreten!quote:Op donderdag 1 februari 2018 14:23 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik maak zo veel saaie woon-werk kilometers dat ik er niet zo goed meer van kan genieten. Het is altijd in een treintje achter elkaar aan rijdenSweet but not that sweet !![]()
Roadtrip is wel tofquote:Op donderdag 1 februari 2018 14:25 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
File rijden is kut maar voor rest hou ik wel van km vreten!![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2018 14:23 schreef Braddie het volgende:
Mijn all time favorite is toch wel de Model STot nu toe heb ik elke keer als ik er een zie m`n n`k verdraaid
Er staat hier in de buurt een matzwarte, dat is gvd gewoon porno
Sweet but not that sweet !![]()
Speciaal bier ?quote:Op donderdag 1 februari 2018 14:38 schreef noodgang het volgende:
Bijna tijd om keihard t weekend in te gaan pilsen!Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
Vind dit echt verschrikkelijk lelijkquote:Op donderdag 1 februari 2018 13:59 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Nog 24 uurquote:Op donderdag 1 februari 2018 14:38 schreef noodgang het volgende:
Bijna tijd om keihard t weekend in te gaan pilsen!![]()
![]()
Ooh maar dat verbaast mij niks!quote:Op donderdag 1 februari 2018 14:40 schreef LCMS het volgende:
[..]
Vind dit echt verschrikkelijk lelijkSweet but not that sweet !![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2018 14:43 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ooh maar dat verbaast mij niks!![]()
![]()
Mooie vrouwen hebben geen tekeningen nodig, liever niet zelfs.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel![]()
Te laat ik heb er al 20 jaar 1!quote:Op donderdag 1 februari 2018 14:45 schreef FlippingCoin het volgende:
Mooie vrouwen hebben geen tekeningen nodig, liever niet zelfs.Sweet but not that sweet !![]()
Maar nu ben ik wel benieuwd wat er nou zo aantrekkelijk is aan zo'n strikje op het bovenbeen?quote:Op donderdag 1 februari 2018 14:44 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]bedoel ik niet negatief maar ben jij het type niet voor.
![]()
Ik heb niet de ambitie een wandelend prentenboek te worden ik heb alleen een tattoo die veel voor me betekent.
En dat strikje zou ook niet louter tot versiering zijn.Sweet but not that sweet !![]()
Ja moet je zelf weten natuurlijk.quote:Op donderdag 1 februari 2018 14:47 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Te laat ik heb er al 20 jaar 1!![]()
Ik hou er niet zo van. Tenzij een swastika op het voorhoofd zoals Manson, heeft wel wat.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Dat wil ik je met alle liefde uitleggen in Dmquote:Op donderdag 1 februari 2018 14:47 schreef LCMS het volgende:
[..]
Maar nu ben ik wel benieuwd wat er nou zo aantrekkelijk is aan zo'n strikje op het bovenbeen?Sweet but not that sweet !![]()
Een hartje ?quote:Op donderdag 1 februari 2018 14:47 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Te laat ik heb er al 20 jaar 1!Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
Ja hallo... je bent wel door je dm limiet heen opwaarderen gaat je kosten...
Grgr DannyI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Pic!quote:Op donderdag 1 februari 2018 14:47 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 februari 2018 14:50 schreef FlippingCoin het volgende:
Grgr Danny
Wat nu jaloers ik wil het jou ook wel vertellen maar niet hier!quote:Op donderdag 1 februari 2018 14:50 schreef FlippingCoin het volgende:
Grgr DannySweet but not that sweet !![]()
Jaloers op jou ja, krijg nooit dm van lmcsquote:Op donderdag 1 februari 2018 14:52 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Wat nu jaloers ik wil het jou ook wel vertellen maar niet hier!
Nee ik stuur geen pic! Maar het is een indiaans teken iets wat veel voor mij betekent en ook dat gooi ik niet hier !quote:Sweet but not that sweet !![]()
Dan worden wij weer jaloers.quote:Op donderdag 1 februari 2018 14:52 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Wat nu jaloers ik wil het jou ook wel vertellen maar niet hier!![]()
![]()
Oh lcms
quote:Op donderdag 1 februari 2018 14:53 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Nee ik stuur geen pic! Maar het is een indiaans teken iets wat veel voor mij betekent en ook dat gooi ik niet hier !![]()
![]()
Hahaha ach ja er moet verschil blijvenquote:Op donderdag 1 februari 2018 14:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Jaloers op jou ja, krijg nooit dm van lmcs
Nou gaan jullie allemaal lekker dmen dan pak ik de punten kthxbyeI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Ja trek een nrtje en ik zie je in Mn dmquote:Op donderdag 1 februari 2018 14:53 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Dan worden wij weer jaloers.
quote:I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Karel en de elegastI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Op je 14de een tat?quote:Op donderdag 1 februari 2018 14:47 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
![]()
Oquote:I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
TI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Voor alsnog niks om jaloers op te zijn... LCMS heeft nog niks gevraagd op dm
Kloomt?
Dacht dat we klootzak gingen schrijvenquote:
Wat begint met kloom?
uh?quote:Op donderdag 1 februari 2018 14:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dacht dat we klootzak gingen schrijven
Wat begint met kloom?Zonder wrijving geen glans![]()
Duh...quote:
Komt omdat er een tentenbakker lapo komt
Met zwijgen kruist men de duivel
Forum Opties Forumhop: Hop naar: