Dat is wel gek. Ze is geen naïeve student meer en als moeder verantwoordelijk voor de opvoeding van drie kinderen.quote:Op vrijdag 6 september 2019 11:00 schreef Duderinnetje het volgende:
Misschien had ze heel die kinderen wel niet gewild. Noch dat huwelijk. En vluchtte ze daarvoor weg.
Nu dan eindelijk voor zichzelf kiezen ipv. te voldoen aan sociale verwachtingen. Dat is niet zo gek, toch?
Ja dat geldt voor mensen die naar behoren functioneren. Dat deed zij niet, zo veel is duidelijk.quote:Op vrijdag 6 september 2019 12:31 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Dat is wel gek. Ze is geen naïeve student meer en als moeder verantwoordelijk voor de opvoeding van drie kinderen.
Ik heb de moeite niet eens genomen de uitzending te kijken, ik was er toen ze bij Jinek zat al klaar mee.quote:Op donderdag 5 september 2019 22:17 schreef livelink het volgende:
Ik vind het altijd bijzonder dat je in dit soort klinieken leert dat je nu voor jezelf moet kiezen.
Ik zat net een half uur te kijken naar een vrouw die vertelde dat ze liever uit ging en haar eigen leventje wilde leven dan voor haar kinderen te zorgen en dan vervolgens doodleuk zegt dat ze in de kliniek heeft geleerd dat ze niet voor anderen moest leven, maar voor haarzelf
En dan kom je er achter dat de meeste lelijke eendjes op een flatje eindigen met een uitkering en twee katten, dat zou wel pure televisie zijn.quote:Op maandag 22 juni 2020 22:34 schreef TLC het volgende:
Als ik tv maker was zou ik 'het lelijkste meisje van de klas' maken, ik wil ook weleens de andere kant van het spectrum aan bod laten komen
Geen leuke reisjes voor Jaap Jongbloed.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 09:13 schreef Marsenal het volgende:
[..]
En dan kom je er achter dat de meeste lelijke eendjes op een flatje eindigen met een uitkering en twee katten, dat zou wel pure televisie zijn.
Plaats dat maar mooi op Youtubequote:Op maandag 22 juni 2020 22:34 schreef TLC het volgende:
Als ik tv maker was zou ik 'het lelijkste meisje van de klas' maken, ik wil ook weleens de andere kant van het spectrum aan bod laten komen
Daar is toch al een programma van?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 09:13 schreef Marsenal het volgende:
[..]
En dan kom je er achter dat de meeste lelijke eendjes op een flatje eindigen met een uitkering en twee katten, dat zou wel pure televisie zijn.
https://www.google.com/am(...)-klas-niet-werkt.ampquote:Op maandag 22 juni 2020 22:34 schreef TLC het volgende:
Ja erg hè .. Best confronterend.😞quote:Op dinsdag 30 juni 2020 17:26 schreef roos94 het volgende:
Aflevering gezien van Juliette. Pfffff.... wat een verhaal zeg. Godskoleren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |