De keren dat ik dit programma voorbij zag komen voldeed het eigenlijk wel aan de beschrijving van Za.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 01:37 schreef golfer het volgende:
Gisteren weer een nieuwe aflevering, die niets met een mooiste meisje te maken had. Een Bosnisch vluchtelingmeisje.
Blijkbaar raken de echt mooiste meisjes die met ouwe geilneef Jaap Jongbloed willen meewerken op?
Ach wel nee, dit was altijd al zo. Ook vroeger waren het nooit vrouwen die gelukkig getrouwd waren met hun jeugdliefde en hun hele leven als HR medewerker hebben gewerkt bij het lokale notariskantoor.quote:Op woensdag 20 februari 2019 13:55 schreef Za het volgende:
Ooit was dit een programma waarin het mooiste meisje van de klas, misschien wel van de hele school werd geportretteerd. Klasgenoten mijmerden, omlijst met deuntjes uit die tijd, hoe de mooiste hen negeerde.
Maar die tijd is voorbij, het criterium is iemand die een kutleven heeft gehad.
De meisjes zien er vaak doorsnee en onopvallend uit, en zelfs de klasgenoten hebben moeite te veinzen dat het hier een onbereikbare schone betrof.
Dan komt het verhaal, het niet zo mooie meisje heeft alleen maar ellende gekend, ziekte, dood en verderf. Eet smakelijk.
Ik vind het verwerpelijk dat er dergelijke voyeuristische programma's worden gemaakt om het leed van deze vrouwen te exploiteren, ingeleid en vergezeld van vrolijke deuntjes en onder het mom dat ze ooit de mooiste ergens waren.
De moraal die beoogt wordt is blijkbaar dat schoonheid alleen maar ellende brengt, maar wanneer de schoonheid ver te zoeken is, blijft er slechts ellende over.
Een andere titel voor dit goedkoop scoren ellende programma zou op zijn plaats zijn.
Ik vond het wel een ontroerende aflevering... en zij was echt wel mooiquote:Op dinsdag 19 februari 2019 01:37 schreef golfer het volgende:
Gisteren weer een nieuwe aflevering, die niets met een mooiste meisje te maken had. Een Bosnisch vluchtelingmeisje.
Blijkbaar raken de echt mooiste meisjes die met ouwe geilneef Jaap Jongbloed willen meewerken op?
Vind ik ook. Ze had daarnaast ook echt een verhaa tr vertellen en iets meegemaakt. Maar het is normaa eigenlijk wel een Bertje suf programma.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vond het wel een ontroerende aflevering... en zij was echt wel mooi
Mee eens hoor.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vond het wel een ontroerende aflevering... en zij was echt wel mooi
ze is eerlijk gezegd best lelijk. Mja smaak.quote:Op woensdag 4 september 2019 22:32 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind deze niet echt uitzonderlijk mooi ofzo.
Belangrijkste voorwaarde lijkt wel of je in het buitenland bent beland. Kan Jaap weer lekker op reis.quote:Op woensdag 4 september 2019 22:35 schreef xzaz het volgende:
[..]
ze is eerlijk gezegd best lelijk. Mja smaak.
Dit én je moet ook wel iets dramatisch meegemaakt hebben, want mooie meisjes die louter een gelukkig leven hebben geleid zijn qua kijkcijfers minder interessant.quote:Op woensdag 4 september 2019 22:38 schreef Mani89 het volgende:
Belangrijkste voorwaarde lijkt wel of je in het buitenland bent beland. Kan Jaap weer lekker op reis.
Ik vond haar vriendinnen stuk voor stuk mooier in die foto's van de middelbare school-tijd.quote:Op woensdag 4 september 2019 22:32 schreef Mani89 het volgende:
Ja.quote:
Dat doet er allang niet meer toe, ze zoeken vrouwen met een verhaal.quote:Op woensdag 4 september 2019 22:32 schreef Mani89 het volgende:
Ze is gewoon een bitch, maar dat kan niet gezegd worden ofzo.quote:Op donderdag 5 september 2019 09:24 schreef Rockefellow het volgende:
De duidelijke olifant in de kamer was de hoeveelheid affaires die ze achter de kiezen heeft.
Ik vraag me af waarom haar man het zo lang heeft laten voortwoekeren? En vermoedelijk nog steeds.
Aan het einde konden de kinderen zich ook niet echt positief over hun moeder uitlaten. Schrijnend en tekenend tegelijk.
quote:Op donderdag 5 september 2019 20:44 schreef NoCigar het volgende:
Was dat de afgekickte alcoholiste die naar een kliniek n ZA was geweest?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |