Ik ook. Hij is wel heel erg mad.quote:
Defensief houdt het bij Feyenoord ook niet echt over, maar ja jullie hebben er wel 1 gemaakt en wij niet.quote:Op woensdag 31 januari 2018 20:57 schreef kapiteintje het volgende:
Ze hebben 3 man nodig om Lozano af te stoppen
Als ik een Ajax-user hier moet noemen die ik niet zo serieus neem komt hij daar wel zeker voor in aanmerking.quote:Op woensdag 31 januari 2018 20:58 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik ook. Hij is wel heel erg mad.
Welneequote:Op woensdag 31 januari 2018 20:58 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik ook. Hij is wel heel erg mad.
Jij bent ook een beetje mad.quote:
Wie wint de penals?quote:Op woensdag 31 januari 2018 20:59 schreef KingRoland het volgende:
Tag, misschien komt mijn voorspelling (1-1) wel uit
VBL / Pol van Boekel is Feyenoord-fanaat in hart en nierenquote:Op woensdag 31 januari 2018 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij bent ook een beetje mad.
quote:Op woensdag 31 januari 2018 20:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit blijven ook geen 22 spelers
Bekeren? Wie is er bekeerd?quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:00 schreef Joezi het volgende:
ah jullie zitten te bekeren met zn allen
Rotte appeltjes heb je overal.quote:Op woensdag 31 januari 2018 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ik een Ajax-user hier moet noemen die ik niet zo serieus neem komt hij daar wel zeker voor in aanmerking.
Perfect voorbeeld dat Gio gewoon een heel matige coach is.quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:00 schreef kapiteintje het volgende:
Je ziet Jones ook echt met de wedstrijd onzekerder worden.
Daar vraag je me wat hoor. Een penaltyserie is een loterij dus ik ga nu een munt pakken. Als het kop is dan wint Feyenoord, zo niet dan PSV. Er volgt een update over ongeveer 10 sec.quote:
Ik vind het slecht ingeschat van Gio.quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Perfect voorbeeld dat Gio gewoon een heel matige coach is.
Spanning en sensatiequote:Op woensdag 31 januari 2018 21:01 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Daar vraag je me wat hoor. Een penaltyserie is een loterij dus ik ga nu een munt pakken. Als het kop is dan wint Feyenoord, zo niet dan PSV. Er volgt een update over ongeveer 10 sec.
Eeeh... Los Bekeros?quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:01 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol! hoe tik je dat dan in jullie taal?
Schwaab >>> Isimadquote:Op woensdag 31 januari 2018 21:01 schreef PowerLoungen het volgende:
Die mislukte speler van Stuttgart is ook wel een beetje lachwekkend daar achterin
Vind het gelijkwaardig eigenlijk.quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:03 schreef ZuidGrens het volgende:
PSV veel beter man (zo te horen zijn we op de tribunes ook sterker)
het legioen is met pensioenquote:Op woensdag 31 januari 2018 21:03 schreef ZuidGrens het volgende:
PSV veel beter man (zo te horen zijn we op de tribunes ook sterker)
Eindelijk zeg jezusquote:Op woensdag 31 januari 2018 21:04 schreef Coco. het volgende:
Ik kijk nu ook mee, hoe is het tot dusver?
Tot dusver staat PSV met 1-0 achter. Maar ja, dat was tegen VVV ook en toen won PSV met 4-1, dus daar wachten we nu ook op.quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:04 schreef Coco. het volgende:
Ik kijk nu ook mee, hoe is het tot dusver?
Gijpmomentjequote:Op woensdag 31 januari 2018 21:05 schreef RipCity het volgende:
Heb je 20 seconde voor een trap schiet je 'm over de zijlijn., Zoet..
Feyenoord is wel vergelijkbaar met VVV.quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Tot dusver staat PSV met 1-0 achter. Maar ja, dat was tegen VVV ook en toen won PSV met 4-1, dus daar wachten we nu ook op.
Beetje meer respect voor VVVquote:Op woensdag 31 januari 2018 21:06 schreef Coco. het volgende:
[..]
Feyenoord is wel vergelijkbaar met VVV.
Negatief doen over VVVquote:Op woensdag 31 januari 2018 21:06 schreef Coco. het volgende:
[..]
Feyenoord is wel vergelijkbaar met VVV.
Not sure if srsquote:Op woensdag 31 januari 2018 21:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Is de beker niet meer op het open net?
Tijd voor veel Feyenoord-fans om te sterven. Goed voor het hele land.quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:07 schreef ZuidGrens het volgende:
Goed nummer, Feyenoord till I die. Hoe komen ze er toch op.
quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:08 schreef RipCity het volgende:
[..]
Tijd voor veel Feyenoord-fans om te sterven. Goed voor het hele land.
Zal wel een nieuw nummer van Lee Towers zijn, over hoe lang het nog gaat duren voor Feyenoord weer kampioen is.quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:07 schreef ZuidGrens het volgende:
Goed nummer, Feyenoord till I die. Hoe komen ze er toch op.
Niveautje FC Utrecht.quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ramselaar doet maar weinig goeds vandaag.
Al vijf jaar niet ofzoquote:Op woensdag 31 januari 2018 21:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Is de beker niet meer op het open net?
Deze opmerking vind ik als PSV'er een beetje ver gaanquote:Op woensdag 31 januari 2018 21:08 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ok manquote:Op woensdag 31 januari 2018 21:08 schreef RipCity het volgende:
[..]
Doe normaal.quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:08 schreef RipCity het volgende:
[..]
wie gaat er dan slaven in den haven?quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:08 schreef RipCity het volgende:
[..]
Finale komt wel op het open net.quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geeneens. Tijdens een rondje zappen bleken de geile wijven op MTV nog het interessantst
Ramselaarquote:Op woensdag 31 januari 2018 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ramselaar doet maar weinig goeds vandaag.
Idd. Dan richten we ons op Zwolle. Altijd lastig. Behalve voor AZ.quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
bij 2-0 is het wel klaar denk ik
Dit kun je bij de meeste wedstrijden wel zeggen.quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Groningers die de stress overleven.quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
wie gaat er dan slaven in den haven?
Meer wanna-be Mocro maar wel eens iddquote:Op woensdag 31 januari 2018 21:10 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ramselaar
Zelden zo'n nietzeggend spelertje gezien. Nou ja, Sinkgraven dan. Buiten het veld ook aandoenlijk sneu, met z'n wigger-stijltje.
Het is sowieso al klaarquote:Op woensdag 31 januari 2018 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
wel een goede werkerquote:Op woensdag 31 januari 2018 21:10 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ramselaar
Zelden zo'n nietzeggend spelertje gezien. Nou ja, Sinkgraven dan. Buiten het veld ook aandoenlijk sneu, met z'n wigger-stijltje.
quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:10 schreef kapiteintje het volgende:
Van Beek heeft ook echt de bewegelijkheid van een reuma patient he
Heb je geld ingezet?quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:11 schreef KingRoland het volgende:
PSV gaat dit nog wel omdraaien. Denk gelijk/winst.
Felle kleuren geven zoveel prikkels zodat je toch net niet in slaap valt.quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:12 schreef kapiteintje het volgende:
Wel mooie vuilnismantenues van psv
Beter dan die gifgroene shirts van Ajaxquote:Op woensdag 31 januari 2018 21:12 schreef kapiteintje het volgende:
Derde tenue is dan iets beter. Maar Energiedirect doet toch pijn man. PSV hoort gewoon Philips op het shirt te hebben. Maar die zijn te gierig om iets meer te sponsoren, geen historisch besef die organisatie.quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:12 schreef kapiteintje het volgende:
Ik vind het wel mooie kleuren moet ik zeggenquote:Op woensdag 31 januari 2018 21:12 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb dit shirtquote:Op woensdag 31 januari 2018 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooie kleuren moet ik zeggen
Philips stond wel mooi jaquote:Op woensdag 31 januari 2018 21:13 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Derde tenue is dan iets beter. Maar Energiedirect doet toch pijn man. PSV hoort gewoon Philips op het shirt te hebben. Maar die zijn te gierig om iets meer te sponsoren, geen historisch besef die organisatie.
Echt he. Nu helemaalquote:Op woensdag 31 januari 2018 21:13 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Derde tenue is dan iets beter. Maar Energiedirect doet toch pijn man. PSV hoort gewoon Philips op het shirt te hebben. Maar die zijn te gierig om iets meer te sponsoren, geen historisch besef die organisatie.
Of dat ze een grotere kans hebben om naar elkaar te passenquote:Op woensdag 31 januari 2018 21:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Felle kleuren geven zoveel prikkels zodat je toch net niet in slaap valt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |