abonnement Unibet Coolblue
pi_176966157
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 08:51 schreef bmp80 het volgende:

[..]

Ik heb ze expres laten zitten, omdat de FNV volgens mij wel de volledige KIX code er op had staan, waardoor ze wel de goede codeerregel kregen. Als je dan door zou tellen kwam je toch op het goede adres terecht. Ik had hem zelf ook thuis zonder huisnummer - fijn dat de bezorgers dus vaak wel die kennis van hun wijk hebben dat ze de post zelfs zonder huisnummer kunnen afleveren.
Klopt. Heb daarom in de voorbereiding en in de uitvoering de juiste plek even opgezocht door te tellen. Echter kwam ik er tijdens het lopen achter dat sommige brieven alsnog de foute codeerregel hadden. Dan kwam de naam niet overeen met de persoon die op het betreffende adres woont.
pi_176966283
Ik viel in in die wijk. In mijn eigen wijk kon ik ze wel bezorgen omdat ik wel ongeveer weet nu waar mensen ongeveer wonen, maar in die wijk niet. Ik kon het ook niet aan naambordjes zien. De gok was te groot om ze te kunnen bezorgen.

Er moet iets in de administratie mis zijn gegaan daar omdat geeneen adres een huisnummer had. Dit kan geen luiheid van de kant van de FNV zijn geweest als ik het zo lees. Denk ik.

Ze zien het wel zodra ze gigantische hoeveelheden aan facturen terugkrijgen. *O*
pi_176966305
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 09:55 schreef Globetrottertje het volgende:
Er moet iets in de administratie mis zijn gegaan daar omdat geeneen adres een huisnummer had. Dit kan geen luiheid van de kant van de FNV zijn geweest als ik het zo lees. Denk ik.
ik denk bij het printen en niet eens in hun administratie, net alsof er een record vergeten is bij het invullen van de printjob
pi_176966324
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 09:56 schreef liedetector het volgende:

[..]

ik denk bij het printen en niet eens in hun administratie, net alsof er een record vergeten is bij het invullen van de printjob
Dat zal het hem zijn inderdaad. Zou best eens kunnen.
  Moderator maandag 5 februari 2018 @ 10:04:43 #80
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_176966435
Dan heeft er ook geen goede kwaliteit controle op gezeten.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_176966491
quote:
10s.gif Op maandag 5 februari 2018 10:04 schreef dud0r het volgende:
Dan heeft er ook geen goede kwaliteit controle op gezeten.
nee lijkt me ook dat die opdraaien vor de kosten
pi_176966784
Die nieuwe *21 werkt ook nog niet optimaal, ik heb al een paar keer gezien dat alleen de codeerregel is geprint maar dus niet de feitelijke nieuwe straatnaam. Dus dan staat er SERV-VH maar geen nieuwe straatnaam.
pi_176966826
We werken wel met de codeerregel, maar op die enveloppen net stond alleen de oranje streepjescode en code zonder huisnummer.

Ik had wel wat adressen waar op de codeerregel straatnaam en huisnummer geprint stond. Die enveloppen waren niet van de FNV. Uiteraard heb ik die netjes bezorgd.

Wat betreft *21, ja dat is mij ook opgevallen. Toevallig ook afgelopen zaterdag.
pi_176966935
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 10:27 schreef bmp80 het volgende:
Die nieuwe *21 werkt ook nog niet optimaal, ik heb al een paar keer gezien dat alleen de codeerregel is geprint maar dus niet de feitelijke nieuwe straatnaam. Dus dan staat er SERV-VH maar geen nieuwe straatnaam.
is mij opgevallen dat dat ding graag buiten het stickertje print, en dat kan niet op elke ondergrond dus
pi_176966995
En bij die oude *21 valt telkens vaker het laatste nummer buiten de envelop :')
pi_176967013
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 10:43 schreef Sebastiaan92 het volgende:
En bij die oude *21 valt telkens vaker het laatste nummer buiten de envelop :')
ja die is ook leuk ja
pi_176967204
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 10:27 schreef bmp80 het volgende:
Die nieuwe *21 werkt ook nog niet optimaal, ik heb al een paar keer gezien dat alleen de codeerregel is geprint maar dus niet de feitelijke nieuwe straatnaam. Dus dan staat er SERV-VH maar geen nieuwe straatnaam.
Dat idee had ik ook al.... wist toevallig nog van iemand wiens post (vorig jaar) werd doorgestuurd van de C-straat in Den Haag naar B-straat in Arnhem. Maar als adres stond er nu de C-straat in Arnhem.
pi_176967226
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 10:59 schreef diesnelle het volgende:

[..]

Dat idee had ik ook al.... wist toevallig nog van iemand wiens post (vorig jaar) werd doorgestuurd van de C-straat in Den Haag naar B-straat in Arnhem. Maar als adres stond er nu de C-straat in Arnhem.
Au!!

_O-
pi_176967364
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 10:59 schreef diesnelle het volgende:

[..]

Dat idee had ik ook al.... wist toevallig nog van iemand wiens post (vorig jaar) werd doorgestuurd van de C-straat in Den Haag naar B-straat in Arnhem. Maar als adres stond er nu de C-straat in Arnhem.
ben ze ook al op rouwkaarten tegen gekomen waar ik zo mn twijfels bij heb.... we shall see
pi_176968699
Maar zoals PostNL zegt: het valt allemaal best mee, het merendeel van de post komt gewoon aan!
pi_176968740
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 12:28 schreef diesnelle het volgende:
Maar zoals PostNL zegt: het valt allemaal best mee, het merendeel van de post komt gewoon aan!
ja net als die kaartjes die afgeschreven zijn met een sticker of 12 na een week of 3 niet meer terug komen.....
pi_176970767
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 12:28 schreef diesnelle het volgende:
Maar zoals PostNL zegt: het valt allemaal best mee, het merendeel van de post komt gewoon aan!
Je zou de zin bijna moeten verbieden!
pi_176970973
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 08:48 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Dat weet ik. Ik zou de bezorger juist de overbodige gang naar mijn voordeur willen besparen.

[..]

Als ik moet werken moet ik werken, daar kan ik ook niet zo veel aan doen. Als ik bij bol.com bestel dan geef ik altijd meteen aan dat ze het naar de lokale AH moeten brengen - want daar kan dat dus wel. Het is afhankelijk van de winkel/verzender of het kan.

[..]

En mijn vraag/opmerking was dus inderdaad: waarom bouwt postNL zelf niet de optie in voor de ontvanger om een alternatief aan te geven? Een alternatieve tijd of de directe route naar een afhaalpunt?
Het ligt aan de lagen daarboven, het zou handig zijn als die optie beschikbaar zou zijn voor alle bestellingen.

Ik heb geluk dat mijn werkgever het toestaat om pakketjes op kantoor te laten komen, maar anders had ik dit probleem ook.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
  dinsdag 6 februari 2018 @ 16:30:33 #94
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_176994147
Wat een verschrikkelijk irritante update van de app zeg. Als je je scherm aanzet gaat ie pas pakjes synchroniseren. Wil je dus 1 pakje de status aanpassen moet je dus wachten tot ie de vorige 10 ook heeft gedaan...
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_176994518
Was niet echt handig nee, zeker als je gewoon scant met je telefoon....
pi_176994629
Ik ben wel blij met de update, omdat in mijn telefoon vaak taken open bleven staan aan het eind van de dag, terwijl ik ze met de scanner goed gescand had. Nu pakt hij ze weer allemaal.
pi_176994869
Ik heb al een mail naar IT hierover gestuurd, want dit is wel heel irritant.
pi_176995413
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 16:30 schreef V__L_N het volgende:
Wat een verschrikkelijk irritante update van de app zeg. Als je je scherm aanzet gaat ie pas pakjes synchroniseren. Wil je dus 1 pakje de status aanpassen moet je dus wachten tot ie de vorige 10 ook heeft gedaan...
En dat is dus echt elke keer, ook al heb je helemaal geen pakjes gescand, of ben je al lang en breed klaar met je loop. Ik wil net een melding maken op m'n telefoon, moet ik weer kijken naar "gescande barcodes verwerken, dit kan even duren"
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_176995964
Wie kan mij duidelijkheid geven over het kwijtschelden van minuren.
Volgens de nieuwe cao worden deze tijdvak 3 en 9 (als ik me niet vergis) maar er staan in elk geval 2 tijdstippen per jr waar ze kwijtgescholden worden.
Mijn leidinggevende vertelde mij vandaag echter dat dit maandelijks is?
pi_176996078
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 18:09 schreef tntster het volgende:
Wie kan mij duidelijkheid geven over het kwijtschelden van minuren.
Volgens de nieuwe cao worden deze tijdvak 3 en 9 (als ik me niet vergis) maar er staan in elk geval 2 tijdstippen per jr waar ze kwijtgescholden worden.
Mijn leidinggevende vertelde mij vandaag echter dat dit maandelijks is?
sinds dit jaar is het per maand, voorheen was het 2 keer per jaar.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')