Ik heb heb hem gereekstquote:Op woensdag 31 januari 2018 08:21 schreef Cassandra87 het volgende:
kan deze gereekst worden?
Zometeen de termijn echo
Fijn dat alles er goed uitzag!quote:Op vrijdag 16 februari 2018 08:27 schreef SupremeEvil het volgende:
Nou, gister weer een groeiecho gehad bij 28wk en alles was dikke prima. Meisje is idd wat kleiner, werd nu geschat op 1100g en jongetje 1300g. Dusss, niks aan 't handje![]()
Merk wel dat liggen en omdraaien in bed, en er vervolgens drie keer in de nacht uit kunnen om te plassen, echt niet tof zijn. Arm bekkenAl is er overdag niks aan de hand qua pijn, dus mag niet klagen denk ik. Nog maar een week of 9 te gaan
Wacht maar de komende weken... Die buik kan véél groter :pquote:Op vrijdag 16 februari 2018 12:25 schreef SupremeEvil het volgende:
Nou, de gyn heeft 't steeds over bevallen bij 36/37 weken, omdat tweelingen gemiddeld 3 a 4 weken eerder komen. Maar ze worden niet per se sowieso eerder gehaald. Maar denk dat ik er tegen die tijd ook wel klaar voor (mee) ben. Mijn buik is nu al vergelijkbaar met een 36 weken eenling buik
Ik ben van team must! Ik heb deze:quote:Op maandag 5 maart 2018 12:05 schreef SupremeEvil het volgende:
Ok, tweeling voor dummies vraag: een tweelingvoedingskussen, is dat een must of niet? Ik weet nog niet hoe ik ze ga voeden, allebei tegelijk of niet... Of is het sowieso handig een normaal voedingskussen in huis te hebben?
Hier geen tweelingvoedingskussen gehad. Maar hoor wel hele goede verhalen over het my breastfriend tweeling kussen. Maar met kussens ging het ook best goed vond, zo'n gevaarte om je heen vond ik ook wat onpraktisch met nog een mini dreumes in de buurt.quote:Op maandag 5 maart 2018 12:05 schreef SupremeEvil het volgende:
Ok, tweeling voor dummies vraag: een tweelingvoedingskussen, is dat een must of niet? Ik weet nog niet hoe ik ze ga voeden, allebei tegelijk of niet... Of is het sowieso handig een normaal voedingskussen in huis te hebben?
Bij mij (groep 2) nu nog samen. Ik wil ze eigenlijk ook samen houden. Mijn meiden zijn zo verschillend en gaan in het leven en dus ook op school volledig hun eigen weg. Hebben ook hun eigen vriendjes. Zoals ik er nu over denk zou ik ze alleen uit elkaar halen als er bv een groot verschil zit in leer niveau en dat zou ze frustreren.quote:Op donderdag 8 maart 2018 04:42 schreef Shivo het volgende:
Hoe doen anderen dat eigenlijk: aparte klas of samen? Ik heb een voorkeur voor apart want ze zijn nu altijd samen behalve 's nachts.
Hoop dat dat jullie snel lukt!quote:Op donderdag 8 maart 2018 16:52 schreef Kyara het volgende:
Hier ook samen. Omdat ik zelf een goed idee vond en omdat ze op een kleine school zitten met maar 1 klas per leerjaar. Gaat eigenlijk heel goed. Ze bemoeien zich verder weinig met elkaar en spelen ook niet veel samen op school (muv in de pauze). Wel hebben ze dezelfde vriendinnetjes.
Eigenlijk wil ik ze liever 's nachts uit elkaar halen maar daarvoor hebben we eerst een ander huis nodig.
Wij zoeken ook naar een huis met 5 kamers want eigenlijk ook wel een werkkamer nodig. Man en ik werken nog wel eens thuis en als de kinderen dan ook thuis zijn dan zit ik op bed met laptop op schoot. Schiet niet echt op zeg maar.quote:Op donderdag 8 maart 2018 17:29 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Hoop dat dat jullie snel lukt!
Wij zouden een huis met 5 kamers moeten hebben om ze apart te leggen. Eigenlijk 6 want ook een werkkamer nodig. Maar denk dat ze zullen moeten wachten tot hun zus het huis uit gaat. Nog een jaar of 7-8-9
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |