Hij had een eckte modellen fotoquote:Op dinsdag 6 februari 2018 21:44 schreef Mani89 het volgende:
Nick. Die is sowieso te knap voor haar.
Ik zie wel regelmatig specialekes met elkaar gekoppeld worden hoor. Maar ook wat jij zegt waarvan je weet dat het sowieso gedoemd is de mislukken.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 21:44 schreef praadje het volgende:
Dus dat bureau heeft een bak met specialekes en een bak met normale. En die gaan ze dan mixen? Waarom mixen ze die specialekes niet met elkaar dan? Want een specialeke krijgt hier altijd een normale date.
Dan klopt wat ik eerder zei toch beter bij mijn vermoedens, "de figurantenbak".
Hij had de klopboor al in stelling gebracht.quote:
Till I can get my satisfactionquote:Op dinsdag 6 februari 2018 21:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij had de klopboor al in stelling gebracht.
Zijn kloppende 30cmquote:Op dinsdag 6 februari 2018 21:46 schreef Karina het volgende:
Oh jee ik ben benieuwd naar zijn verrassing
Wanhopig. Alles accepteren.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 21:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gezellig meid om mee te kletsen
Hebben ze uberhaupt meer dan twee zinnen uitgewisseld
Al die vriendinnen van haarquote:Op dinsdag 6 februari 2018 21:46 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Die vriendin Donna was wel leuk toch.
Welja, niks mis mee inderdaadquote:Op dinsdag 6 februari 2018 21:47 schreef Mani89 het volgende:
Leuk wijf man. Ik wil wel met haar shoppen.
Ik wil wel haar blindegeleidenhond zijn.quote:
Dat wordt scharenquote:Op dinsdag 6 februari 2018 21:48 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Ze gaan naar een hoogtepunt samen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |