abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 31 januari 2018 @ 15:28:33 #126
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_176862130
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 14:54 schreef Logic91 het volgende:
Ondertussen haalt Vitesse doodleuk een rechtsback binnen waar ze jaren mee vooruit kunnen en we zitten nog te wachten op onze back. :Z
En jij kent deze back goed genoeg? Vertel er eens wat meer over? Is hij goed genoeg voor PSV?
  woensdag 31 januari 2018 @ 16:13:26 #127
455560 Logic91
Always stay rational
pi_176863105
quote:
1s.gif Op woensdag 31 januari 2018 15:28 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

En jij kent deze back goed genoeg? Vertel er eens wat meer over? Is hij goed genoeg voor PSV?
Oorspronkelijk een jeugdspeler uit de opleiding van CSKA Moskou. Na een goed begin werd hij meteen opgeroepen voor het jeugdelftal van Rusland. Hierna stokte zijn ontwikkeling en werd hij meerdere keren verhuurd. Hij ging uiteindelijk naar Sparta Praag waar hij zich goed heeft ontwikkeld. Aantoonbaar minder dan Arias maar met zijn 22 jaar was hij zeker een interessante optie geweest voor de toekomst als Arias vertrekt.
''Men find their religions as they find their homelands, their lands, their homes and their fathers. They just find them, they do not search for them, do not understand them, do not choose them either.''
Abdullah al-Qasemi
pi_176863383
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 16:13 schreef Logic91 het volgende:

[..]

Oorspronkelijk een jeugdspeler uit de opleiding van CSKA Moskou. Na een goed begin werd hij meteen opgeroepen voor het jeugdelftal van Rusland. Hierna stokte zijn ontwikkeling en werd hij meerdere keren verhuurd. Hij ging uiteindelijk naar Sparta Praag waar hij zich goed heeft ontwikkeld. Aantoonbaar minder dan Arias maar met zijn 22 jaar was hij zeker een interessante optie geweest voor de toekomst als Arias vertrekt.
Blij dat die niet gekomen is
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  woensdag 31 januari 2018 @ 16:51:07 #129
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_176864181
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 16:13 schreef Logic91 het volgende:

[..]

Aantoonbaar minder dan Arias. En dus de verdediging nog zwakker maken. Liever niet. Alle verdedigers die nu gehaald worden, moeten wat mij betreft de verdediging juist direct aantoonbaar versterken.
pi_176864327
quote:
1s.gif Op woensdag 31 januari 2018 16:51 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Aantoonbaar minder dan Arias. En dus de verdediging nog zwakker maken. Liever niet. Alle verdedigers die nu gehaald worden, moeten wat mij betreft de verdediging juist direct aantoonbaar versterken.
Die zijn onbetaalbaar voor PSV. Je gaat er bij een vertrek van Arias altijd op achteruit. Maar misschien is Diks een optie?
BFF met GGMM
pi_176864362
quote:
9s.gif Op woensdag 31 januari 2018 16:56 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Die zijn onbetaalbaar voor PSV. Je gaat er bij een vertrek van Arias altijd op achteruit. Maar misschien is Diks een optie?
Zó goed is Arias nou ook weer niet hoor.. Misschien wel op korte termijn, maar niet op lange.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_176864481
quote:
14s.gif Op woensdag 31 januari 2018 16:58 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Zó goed is Arias nou ook weer niet hoor.. Misschien wel op korte termijn, maar niet op lange.
In de prijsklasse waarin NL-se clubs moeten shoppen wel. Je hebt het over een international van Colombia.
BFF met GGMM
pi_176864593
quote:
14s.gif Op woensdag 31 januari 2018 17:04 schreef DonRaja het volgende:

[..]

In de prijsklasse waarin NL-se clubs moeten shoppen wel. Je hebt het over een international van Colombia.
Betekent nog niet dat je er altijd op achteruit hoeft te gaan. Kwestie van goed scouten dus.
pi_176864594
quote:

[..]

Svensson.
  woensdag 31 januari 2018 @ 17:15:20 #135
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_176864710
quote:

[..]

Arias is nog niet weg. Goed, die zal deze zomer wel vertrekken, maar dan lopen er gewoon potentiële vervangers in de Eredivisie. Die zullen 1 of 2 jaar misschien minder zijn, maar een speler als Troupee van Utrecht is gewoon in staat om dat niveau te halen als hij op een wat hoger niveau komt te spelen. Maar ik ben het met je eens, Arias is van zeldzame klasse als back in de Eredivisie, al vind ik hem met name mentaal nog steeds wel eens door het ijs zakken.

Waar het nu om gaat, is een speler vinden die aanzienlijk beter is dan Brenet. En daar heb ik bij die jongen die Vitesse heeft gekocht al enorme twijfels over. Daarbij 'kan hij ook op links' wat betekent dat hij dezelfde handicap heeft als Brenet.
  woensdag 31 januari 2018 @ 17:16:23 #136
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_176864733
quote:

[..]

Op de rechtsbackpositie zullen we er op korte termijn wel op achteruit gaan bij een vertrek van Arias. Maar de overige drie posities zijn makkelijk te verbeteren. Helaas verkwanselde Brands echter al 6 miljoen aan Luckassen.
  woensdag 31 januari 2018 @ 17:20:34 #137
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_176864824
quote:
1s.gif Op woensdag 31 januari 2018 17:16 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Op de rechtsbackpositie zullen we er op korte termijn wel op achteruit gaan bij een vertrek van Arias. Maar de overige drie posities zijn makkelijk te verbeteren. Helaas verkwanselde Brands echter al 6 miljoen aan Luckassen.
Ik vind de kritiek op Schwaab en Isimat wel wat overdreven hoor. Het zijn niet de beste CV's, maar zo beroerd is het nou ook weer niet. Luckassen wel, dat is gewoon genant. Als je die bij Jong-PSV steeds de zwakste schakel ziet zijn als hij daar speelt, dat is wel erg triest.

Met name Isimat vind ik echt stappen maken.
pi_176864904
tumor naar sporting , voor 2.5 miljoen
pi_176864940
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 12:09 schreef tja77 het volgende:

[..]

Die kan er gewoon geen kut van en PSV probeert hem deze transferperiode nog te lozen.
Verstandig, wel met 6-7 miljoen verlies mag ik hopen!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_176865024
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 17:15 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Arias is nog niet weg. Goed, die zal deze zomer wel vertrekken, maar dan lopen er gewoon potentiële vervangers in de Eredivisie. Die zullen 1 of 2 jaar misschien minder zijn, maar een speler als Troupee van Utrecht is gewoon in staat om dat niveau te halen als hij op een wat hoger niveau komt te spelen. Maar ik ben het met je eens, Arias is van zeldzame klasse als back in de Eredivisie, al vind ik hem met name mentaal nog steeds wel eens door het ijs zakken.

Waar het nu om gaat, is een speler vinden die aanzienlijk beter is dan Brenet. En daar heb ik bij die jongen die Vitesse heeft gekocht al enorme twijfels over. Daarbij 'kan hij ook op links' wat betekent dat hij dezelfde handicap heeft als Brenet.
Of Cocu moet 5-3-2 gaan spelen om de backs verdedigend te ondersteunen. Ik heb echter geen idee of een dergelijke opstelling een logische keuze is voor PSV, als je kijkt naar de overige spelers.
BFF met GGMM
  woensdag 31 januari 2018 @ 17:31:02 #141
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_176865075
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 17:28 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Of Cocu moet 5-3-2 gaan spelen om de backs verdedigend te ondersteunen. Ik heb echter geen idee of een dergelijke opstelling een logische keuze is voor PSV, als je kijkt naar de overige spelers.
5-3-2 past op zich bij Cocu, het is een behoorlijk laffe opstelling. Maar ik zou het extreem zonde vinden voor het aanvallend talent dat PSV heeft.
pi_176865475
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 17:20 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik vind de kritiek op Schwaab en Isimat wel wat overdreven hoor. Het zijn niet de beste CV's, maar zo beroerd is het nou ook weer niet. Luckassen wel, dat is gewoon genant. Als je die bij Jong-PSV steeds de zwakste schakel ziet zijn als hij daar speelt, dat is wel erg triest.

Met name Isimat vind ik echt stappen maken.
Je ziet ze gewoon te weinig, een beetje goede verdediger valt op omdat hij vaak op de juiste plek staat, met simpel één pasje instappen een aanval van de tegenstander dood maakt, kopduels wint in gevaarlijke situaties (zonder daarmee nog meer paniek te veroorzaken omdat ze de bal geen richting kunnen geven), verovert de bal met welgeplaatste tackles en dergelijke.

Nou is het niet realistisch om te denken dat verdedigers die dat allemaal beheersen voor het oprapen liggen of haalbaar zijn voor PSV maar met Isimat en Schwaab is het te vaak dat als ze geen regelrechte blunders maken we al zeggen dat ze het best aardig hebben gedaan. Het is maar zelden dat ik denk bij één van die twee:"Zo ja! Dat is verdedigen!". Als ze een Bruma of Moreno naast zich zouden hebben verwacht ik dat ze zich aardig kunnen houden maar met z'n tweetjes, meh.

Luckassen is een heel ander verhaal, die mag in het rijtje:"Gaat volgend seizoen speelminuten maken!". :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_176865488
Wat is de transferdeadline precies? Vannacht 00:00?
  woensdag 31 januari 2018 @ 17:54:30 #144
455560 Logic91
Always stay rational
pi_176865690
quote:
1s.gif Op woensdag 31 januari 2018 16:51 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Ik bedoelde ook voor aankomend seizoen. Op termijn kan hij zeker het niveau van Arias evenaren en zelfs overstijgen.
''Men find their religions as they find their homelands, their lands, their homes and their fathers. They just find them, they do not search for them, do not understand them, do not choose them either.''
Abdullah al-Qasemi
pi_176865732
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 13:53 schreef PSVCL het volgende:

[..]

ze willen zich altijd bewijzen tegen een topclub ,ff laten zien dat er sprake is van een top3 terwijl het al meer dan 20 jaar een top 2 is

schattig clubje
Beter had ik dit niet kunnen verwoorden
  woensdag 31 januari 2018 @ 17:56:27 #146
455560 Logic91
Always stay rational
pi_176865747
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 17:46 schreef Ciscus het volgende:
Wat is de transferdeadline precies? Vannacht 00:00?
Ja, vanavond om 23:59 uur.
Abdullah al-Qasemi
pi_176865761
quote:
1s.gif Op woensdag 31 januari 2018 13:54 schreef fetX het volgende:

[..]

Dat kleine kind heeft de afgelopen jaren wel verrassend vaak gewonnen van de zogenaamde ‘spierbundel’ ( :') )
De spierbundel is mede door eigen toedoen dan ook vaak gehandicapt als het tegen Feyenoord speelt. En van onderschatting zal ongetwijfeld ook sprake zijn
pi_176865879
Mr.Maul en PSVCL hebben elkaar gevonden. O+
BFF met GGMM
pi_176865905
quote:
17s.gif Op woensdag 31 januari 2018 18:00 schreef DonRaja het volgende:
Mr.Maul en PSVCL hebben elkaar gevonden. O+
Bedankt voor je zinvolle opmerking
pi_176865926
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 13:59 schreef PSVCL het volgende:
Als Feyenoord vanavond wint gaan ze het weer vieren alsof de CL binnen is :')
Treurige club
Wat ben jij sneu
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')