Okee okee, ik wist niet dat je onwijs goed had getraind vanochtend en dat je de tests goed ben doorgekomen, en dat je nu een opbouwschema hebt om snel op je oude niveau (of nee: beter) te komen!quote:Op woensdag 31 januari 2018 12:47 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Volgens mij is al vanaf dag 1 gezegd dat hij licht geblesseerd binnen is gekomen en (mede door die blessure) moeite heeft om aan te haken bij het trainingstempo bij PSV. Het is ook direct duidelijk gecommuniceerd dat hij dit seizoen nog niet op veel speeltijd hoeft te rekenen, maar dat ze hem vooral vast hebben gehaald om te wennen bij PSV, zodat hij begin volgend seizoen echt zijn minuten kan gaan maken.
[..]
Nounounou. Ik heb toevallig vanochtend nog een balletje getrapt met wat maten van 'vroeger'. Ging best aardig. Paar keer trainen en ik ben Brenet zo voorbij in de selectie.
Ik zag toevallig vanochtend het filmpje van Ruben Schaken bij die amateurs waar hij nu speelt. Dat hij vertelt dat hij in het begin constant buiten spel liep omdat hij veel te goed anticipeerde op wat er ging komen, maar zijn medespelers de bal veel te traag gaven. Was wel een mooi voorbeeld van hoe lastig het kan zijn om een niveau lager te moeten spelen ineens. Kan erg frustrerend zijn als je te goed bent voor het team, want iedereen verwacht dat je wel even het verschil maakt.quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:18 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Okee okee, ik wist niet dat je onwijs goed had getraind vanochtend en dat je de tests goed ben doorgekomen, en dat je nu een opbouwschema hebt om snel op je oude niveau (of nee: beter) te komen!
Ik speel af en toe op vrijdag, maar het niveau is zo bedroevend dat ik mijn oude team (oud selectiespelers) mis. Ik stop ermee voordat ik iemand voor z'n bek mep omdat hij het spel niet snapt.
Feyenoord vanavond, ik vond ze tegen Utrecht (ik zat in het stadion) echt slecht. Die Larsson was drama, terwijl ik hem bij PSV ook wel had willen zien. Achteraf blij van niet.
Feyenoord denkt altijd een kans te hebben tegen PSV. Het is net alsof een klein kind tegen een spierbundel zegt dat hij hem een lesje zal lerenquote:
Grote uitslag verliezen? Dat sowieso niet. Feyenoord is totaal niet bij machte om een top-5 club op zo'n manier naar huis te sturen. Als ze al winnen wordt het krap.quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:49 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik zag toevallig vanochtend het filmpje van Ruben Schaken bij die amateurs waar hij nu speelt. Dat hij vertelt dat hij in het begin constant buiten spel liep omdat hij veel te goed anticipeerde op wat er ging komen, maar zijn medespelers de bal veel te traag gaven. Was wel een mooi voorbeeld van hoe lastig het kan zijn om een niveau lager te moeten spelen ineens. Kan erg frustrerend zijn als je te goed bent voor het team, want iedereen verwacht dat je wel even het verschil maakt.
Nu heb ik daar gelukkig geen last van. Als ik al op het voetbalveld sta, dan is het met spelers van vroeger en die zijn eigenlijk allemaal lang op behoorlijk niveau door gegaan, toen ik al weer in het 8e van FC Bal op het dak speelde. Gelukkig gaat het daar echt om 'for old times sake' en niet om voetbal. Anders hadden ze me al lang gevraagd om alleen met de spons te lopen.
En vanavond. Tja, Cocu zegt dat PSV gas gaat geven en initiatief gaat tonen. Ik denk dan terug aan de eerste 20 minuten tegen Twente. Toen deed PSV dat ook, om vervolgens daarna een fase van 15 minuten elke bal te verliezen en overal te laat te komen. Als Feyenoord, en dat verwacht ik, er direct bovenop knalt, dan zie ik PSV wel weer met een grote uitslag verliezen. Maar als PSV stand houdt tegen de eerste hoos van Feyenoord, dan kan het een interessante avond worden.
Hoe dan ook, ik hoop dat ze winnen. Maar het blijft de beker, dus als ze niet winnen boeit me dat voor wat betreft het toernooi niet zo veel, het is alleen dat ik het Feyenoord niet gun.
ze willen zich altijd bewijzen tegen een topclub ,ff laten zien dat er sprake is van een top3 terwijl het al meer dan 20 jaar een top 2 isquote:Op woensdag 31 januari 2018 13:51 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Feyenoord denkt altijd een kans te hebben tegen PSV. Het is net alsof een klein kind tegen een spierbundel zegt dat hij hem een lesje zal leren
Dat kleine kind heeft de afgelopen jaren wel verrassend vaak gewonnen van de zogenaamde ‘spierbundel’ (quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:51 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Feyenoord denkt altijd een kans te hebben tegen PSV. Het is net alsof een klein kind tegen een spierbundel zegt dat hij hem een lesje zal leren
Je bedoelt een beetje zoals wij het vierden toen we de 4-3 tegen Twente binnenschoten? Of de winnende tegen Heracles vorige week? Ohjah.quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:59 schreef PSVCL het volgende:
Als Feyenoord vanavond wint gaan ze het weer vieren alsof de CL binnen is![]()
Treurige club
Slecht geslapen vannacht?quote:Op woensdag 31 januari 2018 14:06 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Je bedoelt een beetje zoals wij het vierden toen we de 4-3 tegen Twente binnenschoten? Of de winnende tegen Heracles vorige week? Ohjah.
Gooi het er uit jongen! Lekker die onderbuik legen!quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:59 schreef PSVCL het volgende:
Als Feyenoord vanavond wint gaan ze het weer vieren alsof de CL binnen is![]()
Treurige club
Nee prima. Maar het is een beetje raar om niet te mogen juichen wanneer je de halve finale van de beker bereikt en wel wanneer je 2-3 wint van een degradant. Vind je niet?quote:Op woensdag 31 januari 2018 14:12 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Slecht geslapen vannacht?
Wat een onzin. Ajax heeft regelmatig moeite met PSV, Feyenoord heeft regelmatig moeite met Ajax en PSV heeft regelmatig moeite met Feyenoord. Uitzonderingen daar gelaten. Gezien de speelstijlen is dat ook logisch.quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:51 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 januari 2018 14:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ajax heeft regelmatig moeite met PSV, Feyenoord heeft regelmatig moeite met Ajax en PSV heeft regelmatig moeite met Feyenoord. Uitzonderingen daar gelaten. Gezien de speelstijlen is dat ook logisch.
Daarnaast snap ik de haat richting Feyenoord niet zo. Als iedereen het zo niet-bedreigend vindt wat Feyenoord doet vanwaar dan die berichten? Ik zie dat ook niet richting AZ of Utrecht gebeuren.
Een AZ 2.0? Begrijp jij wel iets van voetbalwereld?quote:Op woensdag 31 januari 2018 14:22 schreef PSVCL het volgende:
omdat ze altijd een grote bek hebben terwijl het eigenlijk gewoon een az 2.0 is
[..]
Je weet tegen wie je het hebt?quote:Op woensdag 31 januari 2018 14:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Een AZ 2.0? Begrijp jij wel iets van voetbalwereld?
qua niveau ,psv ajaxquote:Op woensdag 31 januari 2018 14:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Een AZ 2.0? Begrijp jij wel iets van voetbalwereld?
Ja, het was eigenlijk ook een retorische vraag. Dit is die user die constant op z’n plek wordt gezet toch?quote:
twitter:NieuwenhofFrans twitterde op maandag 29-01-2018 om 22:39:41PSV hoopt vanavond of uiterlijk morgen komst van nieuwe (buitenlandse) linksback rond te maken. Langjarig contract, jongen voor de toekomst. Mogelijk zal Joshua Brenet dan mogen vertrekken. #psvtransfers reageer retweet
twitter:NieuwenhofFrans twitterde op dinsdag 30-01-2018 om 08:13:48Linksback PSV update: belangrijkste optie is Zuid-Amerikaanse speler, ivm tijdsverschil (agent, overleg derden) kan het ook vandaag nachtwerk worden. PSV streeft ernaar om aanwinst voor de bekerwedstrijd tegen Feyenoord binnen te hebben. #psvnieuws#feypsv reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 29-01-2018 om 22:55:00#PSV maakt vandaag geen komst van een nieuwe linksback bekend. Morgen kan dat mogelijk nog wel. Er zijn nog meerdere opties denkbaar, die ook nog niet zeker zijn, zo krijgen we te horen. reageer retweet
twitter:avivshoshan twitterde op dinsdag 30-01-2018 om 20:15:21Lumor Agbenyenu (Portimonense) is de voornaamste kandidaat om de nieuwe linksback van PSV te worden. reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 30-01-2018 om 21:15:12Linksback Lumor staat op de radar bij #PSV, maar zekerheid over zijn komst is nog niet te geven. Morgen meer: https://t.co/4j1EPoyRCn reageer retweet
twitter:NUFC twitterde op dinsdag 23-01-2018 om 18:59:48#WelcomeKenedy! 🇧🇷⚫️⚪️#NUFC https://t.co/fQ0EPx4u4L reageer retweet
twitter:avivshoshan twitterde op woensdag 31-01-2018 om 11:21:00Wending in transfer. Lumor lijkt Sporting te gaan verkiezen boven PSV, nadat Jonathan Silva naar AS Roma is vertrokken. Chelsea begon carousel met aantrekken Emerson (AS Roma). Gaat PSV voor Kenedy? reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 30-01-2018 om 21:25:40Bij #PSV is niet geboden op Brenet door Swansea of Fulham. Interesse kan wel bij zijn agent getoond zijn. #PSV wil geen spelers meer laten vertrekken (onder voorbehoud van echte gekkigheid). reageer retweet
'Journalist'Godentwitter:ErikvHaren twitterde op woensdag 31-01-2018 om 07:10:00Sevilla heeft zich eerder deze maand officieel gemeld bij #PSV voor Joshua #Brenet. Spaanse club had naar verluidt 5 miljoen euro over voor verdediger, maar trok bod - nadat PSV niet direct akkoord ging - later weer in en heeft Miguel Layun inmiddels gehuurd van FC Porto. reageer retweet
Helemaal omdat hij ook niet lekker schrijft. Maarja, we kijken ook al jaren naar Tom Egbers..quote:Op woensdag 31 januari 2018 14:34 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
twitter:NieuwenhofFrans twitterde op maandag 29-01-2018 om 22:39:41PSV hoopt vanavond of uiterlijk morgen komst van nieuwe (buitenlandse) linksback rond te maken. Langjarig contract, jongen voor de toekomst. Mogelijk zal Joshua Brenet dan mogen vertrekken. #psvtransfers reageer retweet
twitter:NieuwenhofFrans twitterde op dinsdag 30-01-2018 om 08:13:48Linksback PSV update: belangrijkste optie is Zuid-Amerikaanse speler, ivm tijdsverschil (agent, overleg derden) kan het ook vandaag nachtwerk worden. PSV streeft ernaar om aanwinst voor de bekerwedstrijd tegen Feyenoord binnen te hebben. #psvnieuws#feypsv reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 29-01-2018 om 22:55:00#PSV maakt vandaag geen komst van een nieuwe linksback bekend. Morgen kan dat mogelijk nog wel. Er zijn nog meerdere opties denkbaar, die ook nog niet zeker zijn, zo krijgen we te horen. reageer retweet
twitter:avivshoshan twitterde op dinsdag 30-01-2018 om 20:15:21Lumor Agbenyenu (Portimonense) is de voornaamste kandidaat om de nieuwe linksback van PSV te worden. reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 30-01-2018 om 21:15:12Linksback Lumor staat op de radar bij #PSV, maar zekerheid over zijn komst is nog niet te geven. Morgen meer: https://t.co/4j1EPoyRCn reageer retweet
twitter:NUFC twitterde op dinsdag 23-01-2018 om 18:59:48#WelcomeKenedy! 🇧🇷⚫️⚪️#NUFC https://t.co/fQ0EPx4u4L reageer retweet
twitter:avivshoshan twitterde op woensdag 31-01-2018 om 11:21:00Wending in transfer. Lumor lijkt Sporting te gaan verkiezen boven PSV, nadat Jonathan Silva naar AS Roma is vertrokken. Chelsea begon carousel met aantrekken Emerson (AS Roma). Gaat PSV voor Kenedy? reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 30-01-2018 om 21:25:40Bij #PSV is niet geboden op Brenet door Swansea of Fulham. Interesse kan wel bij zijn agent getoond zijn. #PSV wil geen spelers meer laten vertrekken (onder voorbehoud van echte gekkigheid). reageer retweet
'Journalist'Godentwitter:ErikvHaren twitterde op woensdag 31-01-2018 om 07:10:00Sevilla heeft zich eerder deze maand officieel gemeld bij #PSV voor Joshua #Brenet. Spaanse club had naar verluidt 5 miljoen euro over voor verdediger, maar trok bod - nadat PSV niet direct akkoord ging - later weer in en heeft Miguel Layun inmiddels gehuurd van FC Porto. reageer retweet
RikkertGod![]()
![]()
Hoe zo'n man aan zo'n baan kan komen blijft me een raadsel
Het ED heeft ook subsidie nodigquote:Op woensdag 31 januari 2018 14:34 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
RikkertGod![]()
![]()
Hoe zo'n man aan zo'n baan kan komen blijft me een raadsel
Als Brenet dan vertrekt heb je alsnog een probleem.quote:Op woensdag 31 januari 2018 14:54 schreef Logic91 het volgende:
Ondertussen haalt Vitesse doodleuk een rechtsback binnen waar ze jaren mee vooruit kunnen en we zitten nog te wachten op onze back.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |