abonnement Unibet Coolblue
pi_177275129
quote:
1s.gif Op zondag 18 februari 2018 11:58 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Jezus, stel je niet zo aan man. Hij pakt het gewoon slim aan.
Ik heb een andere leuke voor je: fake Twitterprofielen aanmaken en daar scam giveaways op doen! Hahahaha ja had je maar slim genoeg moeten zijn om te begrijpen dat ze niet echt waren!!
:')14.gif
pi_177275172
Pump n dump groep aanmaken, eerst samen inkopen en dan later dumpen op de noobs die FOMOen!!

Hahahaha ja had je maar moeten snappen dat het pump n dumps waren!!

:')14.gif
pi_177275219
quote:
1s.gif Op zondag 18 februari 2018 13:06 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Ik heb een andere leuke voor je: fake Twitterprofielen aanmaken en daar scam giveaways op doen! Hahahaha ja had je maar slim genoeg moeten zijn om te begrijpen dat ze niet echt waren!!
:')[ afbeelding ]
Goede vergelijking ;(

Actief mensen oplichten vs coins kopen
pi_177275312
quote:
1s.gif Op zondag 18 februari 2018 13:08 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Goede vergelijking ;(

Actief mensen oplichten vs bewust investen in een scam ponzi ico met als doel op de top te dumpen op "noobs die niet beter weten"
FTFY
pi_177275479
quote:
1s.gif Op zondag 18 februari 2018 13:11 schreef kthxbye het volgende:

[..]

FTFY
Je weet dat ponzis er zijn, dan is het best slim om er handig gebruik van te maken (als je dus niet gaat lenden).

Ik zou het zelf niet doen, maar het is wel slim.
pi_177304771
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 07:48 schreef kthxbye het volgende:
Is Universa (jaaaaaaaaaaaa) hier al uitgekotst ?

bij dezen
:')[ afbeelding ]
Onderbouw het eens dan? Juist ja. Dat kan je niet.
pi_177368342
quote:
1s.gif Op zondag 18 februari 2018 11:02 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Flikker toch op man. Door hier zo mee om te gaan ben je net zo erg als de organisators van dergelijke ponzis. Dat je het net even iets anders aanpakt pleit je niet ineens vrij hoor. Je hebt meegeholpen aan een scam, en scam = scam. Voelt het fijn om zo aan je centjes te komen?
Flikker zelf op, gek :')
Dus als je in de normale cryptocurrency zit, dus goedkoop inkoopt.. hoop je daarna neem ik aan dat mensen flink gaan kopen zodat de prijs stijgt, correct he? Want dat levert jou geld op, maar de mensen die ervoor zorgen dat jij geld verdiend door duurder in te kopen, verdienen er op dat moment geen reet aan. Dus dan buit jij die mensen ook uit, ofniet? Ownee jij koopt alleen vroeg in en verkoopt met winst door (precies zoals ik doe dus). Pannekoek
<a href="http://www.bitconnect-team.com" target="_blank" rel="nofollow">www.bitconnect-team.com</a>
pi_177418039
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 17:30 schreef XDo het volgende:

[..]

Ik ben het hier eens met onze excentrieke vriend. Zullen we samen een lijst, ergens, bij gaan houden met coins die als shitcoin kunnen worden beschouwd?

Er is alleen 1 dingetje wat we dan eerst moeten oplossen: wanneer is een coin precies een shitcoin?
Ik heb dit!
pi_177418043
of althans het is in opbouw
pi_177418077
Een scam op een lijst gooien is misschien niet het belangrijkste.

Wat je zegt, de beoordeling / definitie is belangrijker. Ik noem zaken die zeer waarschijnlijk een scam zijn, of de indruk wekken niet volledig integer te zijn, daarom gewoon high risk :P
pi_177418138
quote:
15s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 16:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Weet je wat ik fijn zou vinden? Een soort scam watch. Een overzicht waar je echt kunt zien dat een dukaat of coin zo u wilt een scam is. :{

Bespaart ons een hoop ellende.

:{˛
!
pi_177418266
Ben een soort van nep-ICO in elkaar aan het knutselen. Ben nog wel ff bezig, maar ik dacht met een valse ICO die op heel veel fronten oogt als een zeer goede en betrouwbare investering, daar is misschien wel een begin mee te maken, naast iets als een shitlist.

(wel vertellen dat ie nep is ofc)

Mensen hebben er uiteindelijk het meeste aan om zelf aspecten van een shitcoin te kunnen herkennen.
pi_177418286
Ik heb al een onderwerp maar als iemand een creatieve suggestie heeft :P des te gekker des te beter
  zaterdag 24 februari 2018 @ 16:47:02 #64
131603 Afwazig
Serious business
pi_177418515
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 16:37 schreef Het_Peenvarken het volgende:
Ik heb al een onderwerp maar als iemand een creatieve suggestie heeft :P des te gekker des te beter
Ik zit zelf vuistdiep in BicyclerepairChain (BCR). Als ik dan mijn mountainbike naar de fietsenmaker breng voor een beurt kan ik precies zien welke onderdelen, smeerolie en lucht hij heeft gebruikt voor mijn fiets. Dan weet ik zeker dat het eerlijk is gegaan en er geen gekke producten in mijn fiets zitten. Schone lucht hecht ik bijvoorbeeld veel waarde aan :).
pi_177477672
Let me add Waves to this list :D
/a>
pi_177477723
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 09:45 schreef TripleZ het volgende:
Let me add Waves to this list :D
Haal ik hem er weer af.
  dinsdag 27 februari 2018 @ 09:52:33 #67
131603 Afwazig
Serious business
pi_177477753
Dit topic zou mooi kunnen zijn met onderbouwing en discussie. Helaas is het gewoon een verlengstuk van de sc.

Zonde. Merk dat ik er zelf ook aan mee doe. Trolls trolling trolls.
pi_177526892
Eerste met een onderbouwing dan maar?

WTC :')

[A living organism] feeds upon negative entropy. Thus the device by which an organism maintains itself stationary at a fairly high level of orderliness really consists in continually sucking orderliness from its environment.
E. Schrödinger
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')