Ik ben het hier eens met onze excentrieke vriend. Zullen we samen een lijst, ergens, bij gaan houden met coins die als shitcoin kunnen worden beschouwd?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 16:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Weet je wat ik fijn zou vinden? Een soort scam watch. Een overzicht waar je echt kunt zien dat een dukaat of coin zo u wilt een scam is.
Bespaart ons een hoop ellende.²
In eerste instantie gaat het wat mij betreft om scams, ponzi’s etc. Daar valt BTC niet onder.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 17:31 schreef Murdera het volgende:
Bitcoin mag dan wel de aanvoerder zijn. Tenminste, gaat het over handel of echte bruikbaarheid?
Bitcoin een shitcoin noemen?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 17:31 schreef Murdera het volgende:
Bitcoin mag dan wel de aanvoerder zijn. Tenminste, gaat het over handel of echte bruikbaarheid?
ah oke, ik dacht meer richting bruikbaarheid in the long run, misschien even een overzichtje maken van wat een shitcoin is?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 17:32 schreef XDo het volgende:
[..]
In eerste instantie gaat het wat mij betreft om scams, ponzi’s etc. Daar valt BTC niet onder.
In the long run gaat btc alleen nog maar bruikbaarder worden juist...quote:Op dinsdag 30 januari 2018 17:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
ah oke, ik dacht meer richting bruikbaarheid in the long run, misschien even een overzichtje maken van wat een shitcoin is?
Die is vooral voorbijgestreefd. Maakt het niet direct een shitcoin vind ik, of wel?quote:
Top ja. Ga vooral door. Ik zal de input vanavond even in een nette lijst zetten.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 17:36 schreef ChickenMan het volgende:
Maar okay, ponzis: Davos, ethlend, ethconnect
Het is vaporware.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 17:35 schreef XDo het volgende:
[..]
Die is vooral voorbijgestreefd. Maakt het niet direct een shitcoin vind ik, of wel?
Als we hier Bitcoin een shitcoin gaan noemen heeft dit topic niet zoveel nut.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 17:31 schreef Murdera het volgende:
Ook deze grappenmaker mag terug naar de Sc. Als je het serieus meent: even motivatie per coin graag waarom het een scam of ponzi betreft.quote:
Zitten in mijn porto.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 17:46 schreef XDo het volgende:
[..]
Ook deze grappenmaker mag terug naar de Sc. Als je het serieus meent: even motivatie per coin graag waarom het een scam of ponzi betreft.
Dit inderdaadquote:Op dinsdag 30 januari 2018 17:59 schreef Apekoek het volgende:
Veel te subjectief iedereen hier.
Het gaat er niet om of je een business idee slecht vindt, maar of het oprechte scam is.
Stupid inderdaad, wanneer er weer bullmarket is waant iedereen zich weer een raketgeleerde.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 18:04 schreef RedFever007 het volgende:
Wat een onzinnig topic,ik snap de achterliggende gedachte zeker maar iedereen vind coins die hij zelf niet heeft shit en alle coins die hij wel heeft God.
Nouja, bitconnect en andere ponzi's zijn gewoon objectief gezien shitcoins.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 18:04 schreef RedFever007 het volgende:
Wat een onzinnig topic,ik snap de achterliggende gedachte zeker maar iedereen vind coins die hij zelf niet heeft shit en alle coins die hij wel heeft God.
En daar zijn we dus naar op zoek.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 18:09 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Nouja, bitconnect en andere ponzi's zijn gewoon objectief gezien shitcoins.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |