SPOILER: Scorelijst voor December 2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 20-1-2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om tweede te worden.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.MikeySta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
SPOILER: Dodetopic musicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door noodgang op 30-01-2018 12:00:33 ]![]()
Wat gaan we knutselen?I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel![]()
![]()
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 30-01-2018 11:56
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. haags_kwartiertje / 5662 / 7065
2. devzero / 2195 / 1831
3. aloa / 2113 / 3725
4. Dr.Mikey / 1691 / 1766
5. noodgang / 1399 / 1972
6. FlippingCoin / 1358 / 2287
7. Rapporteer-Deze-Gebruiker / 1321 / 1716
8. markdeajaxfan / 1307 / 1386
9. Hexx. / 1199 / 1829
10. Sexy_Lexy_83 / 1138 / 1705
11. eNGine10 / 1015 / 983
12. -sabine- / 776 / 456
13. LCMS / 709 / 964
14. hemarookworst / 679 / 1035
15. Amoeba / 644 / 764
16. Homijn / 574 / 279
17. Hallojo / 569 / 270
18. Dexter1 / 523 / 1871
19. DKUp / 484 / 500
20. murp / 444 / 785
21. Borrelnootje00 / 408 / 675
22. xcachet / 317 / 770
23. defokkingfoker / 315 / 309
24. Shakaloha / 286 / 238
25. sp3c / 157 / 32
26. Tuned22 / 152 / 28
27. vincenzo78 / 151 / 99
28. Braddie / 147 / 160
29. Pharkus / 141 / 106
30. bondage / 118 / 245
31. Tassendief / 87 / 27
32. mtchel112 / 86 / 207
33. _--_ / 62 / 385
34. Sounddragon / 60 / 144
35. PrisTheShiz / 42 / 74
36. richolio / 41 / 12
37. Guus_Geluk7 / 41 / 4
38. tailfox / 38 / 9
39. Dreambigstartsmall / 33 / 103
40. capuchon_jongen / 32 / 118
41. Masterminded / 30 / 17
42. Embraer89 / 28 / 78
43. Plompzakker / 26 / 23
44. sig000 / 23 / 21
45. Soesieb / 22 / 99
46. mario390 / 20 / 9
47. Amarantha / 14 / 23
48. Poepoog / 13 / 6
49. jamesdeen / 9 / 22
50. Cousin_Eddy / 9 / 9
51. trein2000 / 5 / 2
52. Elfletterig / 5 / 4
53. leolinedance / 4 / 2
54. zoekeenleven / 3 / 3
55. bamibij / 3 / 1
56. Svarabhaktivocaal / 2 / 3
57. TheNightIsFullOfTerrors / 2 / 20
58. Ajacied422 / 2 / 2
59. Arcee / 2 / 3
60. KoningPils / 2 / 1
61. LittleBrownie / 1 / 1
62. Zolderkamer / 1 / 1
63. liesje1979 / 1 / 2
64. UIO_AMS / 1 / 8
65. Buurtzwaan / 0 / 2
66. NoelGallagher / 0 / 14
67. gepromoveerT / 0 / 1
68. Treehut362 / 0 / 3
69. spiritusbus / 0 / 28
70. RobjeGeus / 0 / 4
71. Gribble / 0 / 6
72. isax / 0 / 1
73. Nattekat / 0 / 5
74. Anne / 0 / 4
75. KardinaalTeken / 0 / 3
76. Boldface / 0 / 1
77. dVTB / 0 / 2
78. Marsellus_Wallace / 0 / 6
79. Rozevla / 0 / 3![]()
Ik heb net een bloempot goud gespoten nu even wachten met drogen !quote:
En daarna is mn salontafel aan de beurt die ik bij de kringloop vandaan heb.Sweet but not that sweet !![]()
Goed bezig!!quote:Op dinsdag 30 januari 2018 12:01 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ik heb net een bloempot goud gespoten nu even wachten met drogen !
En daarna is mn salontafel aan de beurt die ik bij de kringloop vandaan heb.![]()
![]()
Ja die van mijn is nog mooier want zit een sierlijst om het blad heen ... wordt nog een klusje want ik wil hem met Epoxy afwerkenSweet but not that sweet !![]()
Queen ann (ben ik helemaal gek van)quote:
Heb ook alles met Engelse roosjes, kroonluchters.. gouden accessoires .. rosé muren etc(erg hè)
Sweet but not that sweet !![]()
Gaaf.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 12:01 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ik heb net een bloempot goud gespoten nu even wachten met drogen !
En daarna is mn salontafel aan de beurt die ik bij de kringloop vandaan heb.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Werkt niet echt op mijn telefoon.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 11:59 schreef noodgang het volgende:
[..]
Een tekening
https://aggie.io/4x4ix5o9
Zie heel groot dat ik kleuren kan kiezen maar het papier niet.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Jaka met bontkraag
Naar de fashion weekI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
fipoI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Oh trage verbindingI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Is niet voor oude mensenquote:
Lexy is wel hipI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
bedankt.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 13:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Is niet voor oude mensen
Lexy is wel hipZonder wrijving geen glans![]()
Is een constatering geen waardeoordeel dushiI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
En hey, hexx vindt oude mannen leuk
Amen.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 13:15 schreef FlippingCoin het volgende:
En hey, hexx vindt oude mannen leuk![]()
Da's ook lekker! Zolang ze maar niet kapot gekookt zijnquote:Op dinsdag 30 januari 2018 13:18 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Ik ga weer spruitjes doen. Wokken met garnalen en krieltjes!![]()
![]()
40 is oudquote:Op dinsdag 30 januari 2018 13:21 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Tot 40 ongeveer is niet oud. En daddy is 50Zonder wrijving geen glans![]()
Nee, ik hou niet van zachte groentequote:Op dinsdag 30 januari 2018 13:19 schreef noodgang het volgende:
[..]
Da's ook lekker! Zolang ze maar niet kapot gekookt zijn![]()
vind ik wel als je twintiger bentquote:Op dinsdag 30 januari 2018 13:21 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Tot 40 ongeveer is niet oud. En daddy is 50Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
dankjequote:Op dinsdag 30 januari 2018 13:22 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Eentje die er nog goed uitziet is niet oud.
Zonder wrijving geen glans![]()
Het is juist geil, oudere mannenquote:Op dinsdag 30 januari 2018 13:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
vind ik wel als je twintiger bent![]()
Je hebt toch met je vrij jonge leeftijd toch mooie dingen bereikt? Zoals topscoorder zijn hier en postkampioen zijn op fokquote:Uw ADH vitamine Worst
Ja, maar buiten fok ook succesvol. Dat is belangrijker.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 13:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je hebt toch met je vrij jonge leeftijd toch mooie dingen bereikt? Zoals topscoorder zijn hier en postkampioen zijn op fokZonder wrijving geen glans![]()
Daar kan ik alleen van dromen!quote:Op dinsdag 30 januari 2018 13:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je hebt toch met je vrij jonge leeftijd toch mooie dingen bereikt? Zoals topscoorder zijn hier en postkampioen zijn op fok
Hij haalt zelfsnog in, wie heeft er als kind niet gedroomd ooit in de voetsporen van Tong te mogen treden?
![]()
Huh bestaat dat dan een wereld buiten fokquote:Op dinsdag 30 januari 2018 13:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, maar buiten fok ook succesvol. Dat is belangrijker.Uw ADH vitamine Worst
Zeker wel, daarna zwaar aan de alcohol!quote:Op dinsdag 30 januari 2018 13:24 schreef noodgang het volgende:
[..]
Daar kan ik alleen van dromen!
Hij haalt zelfsnog in, wie heeft er als kind niet gedroomd ooit in de voetsporen van Tong te mogen treden?
Zonder wrijving geen glans![]()
voor de meesten wel.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 13:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Huh bestaat dat dan een wereld buiten fokZonder wrijving geen glans![]()
38, maar hij ziet er nog heel knap uit. En volwassen.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 13:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
hoe oud is jouw man dan?![]()
gelukkig maar, baby zijn op je 38e lijkt mij ook niks.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 13:26 schreef Hexx. het volgende:
[..]
38, maar hij ziet er nog heel knap uit. En volwassen.Zonder wrijving geen glans![]()
Ik verwacht niet anders van jou.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 13:29 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Vannacht ga ik over jou dromen. Zeker wetenZonder wrijving geen glans![]()
Ik ben ook al bijna oud, eindelijk leuk bevonden danquote:
Babequote:Op dinsdag 30 januari 2018 13:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik verwacht niet anders van jou.![]()
Nog eventjes wachtenquote:Op dinsdag 30 januari 2018 13:29 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik ben ook al bijna oud, eindelijk leuk bevonden dan![]()
Ah klote.quote:![]()
Her acen?I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
vind je man vast leukquote:Op dinsdag 30 januari 2018 13:29 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Vannacht ga ik over jou dromen. Zeker wetenUw ADH vitamine Worst
Maar als ik oud ben val jij op fossielen denk ik.quote:
Haha echt he.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 13:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
gelukkig maar, baby zijn op je 38e lijkt mij ook niks.
Word trouwens wel vaak 18-20 geschat
Uw ADH vitamine Worst
Whaaahahaha!quote:Op dinsdag 30 januari 2018 13:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar als ik oud ben val jij op fossielen denk ik.![]()
Gewoon milf zoeken die graag een jonge hengst onder handen neemtquote:Op dinsdag 30 januari 2018 13:29 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik ben ook al bijna oud, eindelijk leuk bevonden danUw ADH vitamine Worst
Baard groeien. :quote:Op dinsdag 30 januari 2018 13:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Haha echt he.
Word trouwens wel vaak 18-20 geschatI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Haha nee, iemand van eigen leeftijd.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 13:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon milf zoeken die graag een jonge hengst onder handen neemt
Sowieso.quote:
En die leeftijd is?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 13:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Haha nee, iemand van eigen leeftijd.Sweet but not that sweet !![]()
ach heb ik op late leeftijd profijt van als ik jonger wordt geschatquote:Uw ADH vitamine Worst
Ik werd als tiener altijd ouder geschat ... nu word ik door jongens van rond de 20-25 aangesproken en menen ze met mij mee naar huis te willen.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 13:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ach heb ik op late leeftijd profijt van als ik jonger wordt geschat
Laatste keer zei ik ben te oud voor jou.. nou hoe oud ben je dan? nou zo oud dat ik al 2 kinderen heb .... maar die zijn nu bij hun vader toch? Ja klopt en daar ga ik nu ook heen hahahaha ..
Keek hij me raar aan.. oooh je bent getrouwd ik zei ja ....jeetje wat jong al!
Ik zei hoe oud schat je me dan 28?
Ik zei dank je voor het compliment
Later ging ik naar huis zei en toch geloofde ik je niet maar die jongen daar zegt dat het waar is .. ik zo kijken was het Mn neefje
Sweet but not that sweet !![]()
Halverwege twintig.quote:
Waarom?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 13:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ach heb ik op late leeftijd profijt van als ik jonger wordt geschat
Ooooohhhhhhhhh alle tijd dus nog.. om een lekker jong/jong belegen visje aan de haak te slaan!quote:Sweet but not that sweet !![]()
Hij is allang bezetquote:Op dinsdag 30 januari 2018 13:56 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ooooohhhhhhhhh alle tijd dus nog.. om een lekker jong/jong belegen visje aan de haak te slaan!![]()
![]()
Ja.quote:
Dat meende ik al maar dacht dat was toch engine Waar had hij het dan over daarstraks ?quote:Sweet but not that sweet !![]()
Dat hij liever iemand van zijn eigen leeftijd heeft. Halverwege de 20 dus.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 13:59 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Dat meende ik al maar dacht dat was toch engine Waar had hij het dan over daarstraks ?![]()
Precies.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 14:00 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Dat hij liever iemand van zijn eigen leeftijd heeft. Halverwege de 20 dus.
En dat is ze dus ook, scheelt maar paar maanden zelfs.
Wie is ouder?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 14:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Precies.
En dat is ze dus ook, scheelt maar paar maanden zelfs.
Toen ik 17 was had ik een 5 maanden jongere vriendje![]()
![]()
Ik ben paar maanden jonger.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 14:04 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Wie is ouder?
Toen ik 17 was had ik een 5 maanden jongere vriendje
Ja zoietsquote:Op dinsdag 30 januari 2018 13:58 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Zodat hij in zn midlifecrisis nog een jong blaadje kan scoren!Uw ADH vitamine Worst
De zus van een vriend van mij had met 17 jaar al een gozer van dik 40.![]()
![]()
Woonde daar zelfs omdat haar ouders het natuurlijk niet echt oké vonden.I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Zo ken ik er ook 2..quote:Op dinsdag 30 januari 2018 14:06 schreef FlippingCoin het volgende:
De zus van een vriend van mij had met 17 jaar al een gozer van dik 40.![]()
![]()
Woonde daar zelfs omdat haar ouders het natuurlijk niet echt oké vonden.
- 19 jaar en een vriend hebben van 38, na 2 maanden relatie samenwonen 100 kilometer bij haar ouders vandaan.
- 22 jaar en een vriend hebben van eind 40, is model, krijgt genoeg aandacht van gasten en gaat er met een bodyguard vandoor![]()
![]()
Hey, heb je je weddenschap gewonnen?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 14:08 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zo ken ik er ook 2..
- 19 jaar en een vriend hebben van 38, na 2 maanden relatie samenwonen 100 kilometer bij haar ouders vandaan.
- 22 jaar en een vriend hebben van eind 40, is model, krijgt genoeg aandacht van gasten en gaat er met een bodyguard vandoor![]()
quote:Op dinsdag 30 januari 2018 14:08 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dan kom je zeker met een noodgang voorbij?
Die trekt je Corsa er zo uit!![]()
Neenquote:Op dinsdag 30 januari 2018 14:09 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Hey, heb je je weddenschap gewonnen?Dan zou ik 2 weken niet moeten posten. En dan nog, alsof die weddenschap ooit serieus genomen kon worden
![]()
Lol je moet er maar van houden, of van geld houden al zal dat bij de bodyguard niet het geval zijn.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 14:08 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zo ken ik er ook 2..
- 22 jaar en een vriend hebben van eind 40, is model, krijgt genoeg aandacht van gasten en gaat er met een bodyguard vandoor
Snap ook echt niet wat 2 leuke jonge meiden zien in 2 oude kerelsquote:Op dinsdag 30 januari 2018 14:11 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Lol je moet er maar van houden, of van geld houden al zal dat bij de bodyguard niet het geval zijn.Maar goed, misschien daddy issues of zo?
![]()
Hoezo niet dan?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 14:10 schreef Braddie het volgende:
[..]
NeenDan zou ik 2 weken niet moeten posten. En dan nog, alsof die weddenschap ooit serieus genomen kon worden
Ik zou gewoon 2 weken wachten, al was het alleen maar om te zien of hij niet alleen maar een grote mond had en toch die ¤20 eruit zou trekken.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-01-2018 14:13:21 ]![]()
quote:
Ok het is geen trein maar een locomotief, maar toch
Uw ADH vitamine Worst
Ben er nou toch al te laat meequote:Op dinsdag 30 januari 2018 14:13 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Hoezo niet dan?
Ik zou gewoon 2 weken wachten, al was het alleen maar om te zien of hij niet alleen maar een grote mond had en toch die ¤20 eruit zou trekken.
En ik denk het niet, want anders had 'ie het wel in DM gedaan weet je wel? En niet zo in een topic gezegd van hey, 2 weken niet posten en je krijgt 2 tientjes![]()
Haha jammer dat ze alleen de snelheidsmeter filmenquote:Op dinsdag 30 januari 2018 14:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ok het is geen trein maar een locomotief, maar toch![]()
Dat is niet niks, damnquote:Op dinsdag 30 januari 2018 14:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ok het is geen trein maar een locomotief, maar toch![]()
![]()
Ik kon m`n bed niet uit komen hoe ik het ook probeerdequote:Op dinsdag 30 januari 2018 14:20 schreef Hexx. het volgende:
Ik vind dat de dag vandaag heel traag gaat. Pas 14:20
10 uur s'ochtends was ik wakkerGa even op m`n telefoon internetten en dan er uit (Dacht ik) En toen draaide ik mij tóch nog even om, en bam. 5 voor 2
![]()
![]()
2 uur 's middags opstaanquote:Op dinsdag 30 januari 2018 14:23 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik kon m`n bed niet uit komen hoe ik het ook probeerde
10 uur s'ochtends was ik wakkerGa even op m`n telefoon internetten en dan er uit (Dacht ik) En toen draaide ik mij tóch nog even om, en bam. 5 voor 2
Jaloers!!![]()
Doe het liever ook nietquote:Op dinsdag 30 januari 2018 14:25 schreef noodgang het volgende:
[..]
2 uur 's middags opstaan
Jaloers!!![]()
![]()
Welke game?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 14:33 schreef noodgang het volgende:
Eindelijk een level waar ik niet doorheen kwam uitgespeeld van een suf spelletje op mn telefoon![]()
leukquote:Op dinsdag 30 januari 2018 14:38 schreef noodgang het volgende:
[..]
Simons cat![]()
Kattensnoepjes verzamelen,![]()
quote:Op dinsdag 30 januari 2018 14:38 schreef noodgang het volgende:
[..]
Simons cat![]()
Kattensnoepjes verzamelen,
Zal eens opzoeken als ik het onthoud.I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Smelly cat, smeeelly cat, what are they feeding youquote:Op dinsdag 30 januari 2018 14:38 schreef noodgang het volgende:
[..]
Simons cat![]()
Kattensnoepjes verzamelen,![]()
![]()
https://play.google.com/s(...)scatcrunchtime&hl=nlquote:Op dinsdag 30 januari 2018 14:39 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zal eens opzoeken als ik het onthoud.![]()
![]()
3I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
2I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Met zwijgen kruist men de duivel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |