Niksquote:Op dinsdag 30 januari 2018 02:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hahaha en wat moet die dan lockpicken aan je?
Ah ik dacht misschien aan je tampeloerus draaien tot je opstaat of zo.quote:
Over opwinding gesprokenquote:Op dinsdag 30 januari 2018 02:45 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah ik dacht misschien aan je tampeloerus draaien tot je opstaat of zo.
Het is al laat.
wil braddie best prikken met een lockpickquote:Op dinsdag 30 januari 2018 02:45 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah ik dacht misschien aan je tampeloerus draaien tot je opstaat of zo.
Het is al laat.
quote:Op dinsdag 30 januari 2018 02:48 schreef tailfox het volgende:
[..]
wil braddie best prikken met een lockpick
quote:
Lolquote:Op dinsdag 30 januari 2018 02:48 schreef tailfox het volgende:
[..]
wil braddie best prikken met een lockpick
WOW!quote:Op dinsdag 30 januari 2018 14:33 schreef tailfox het volgende:
Maar bradge wanneer meeten dan. doen we samen radio showtje
Tong en Yvonne ook. Dan zijn 5 FOK! heldenquote:Op dinsdag 30 januari 2018 14:35 schreef FlippingCoin het volgende:
Eigenlijk moeten jullie possetje er nog bij fixen voor echt veel belangstelling.
Ja en Danny die een liedje komt zingen.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 14:37 schreef tailfox het volgende:
[..]
Tong en Yvonne ook. Dan zijn 5 FOK! helden
Nee die filmptquote:Op dinsdag 30 januari 2018 14:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja en Danny die een liedje komt zingen.
Nee, possetje nietquote:Op dinsdag 30 januari 2018 14:35 schreef FlippingCoin het volgende:
Eigenlijk moeten jullie possetje er nog bij fixen voor echt veel belangstelling.
Is hij een alcolistquote:Op dinsdag 30 januari 2018 14:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, possetje niet
Dan gaat het zo naar de drank stinken joh
Dat is mijn voorkomen ook.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 15:25 schreef Braddie het volgende:
Dan moet je er beter op letten.
Z`n hele voorkomen schreeuwt ALCOHOOOLLLIIISSTTTT
Jouw voorkomen is totaal niet alcoholist manquote:Op dinsdag 30 januari 2018 15:26 schreef tailfox het volgende:
[..]
Dat is mijn voorkomen ook.
Maar ik ben student
Gisteren op stream aardig wat gedronken.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 15:27 schreef Braddie het volgende:
[..]
Jouw voorkomen is totaal niet alcoholist man
Nee reageer liever via FOKquote:Op dinsdag 30 januari 2018 15:52 schreef Braddie het volgende:
Tailfox doe eens reageren op Discordio dan!?
Zelfreflectie, Bradge. Als ik zeg dat jij verslaafd bent aan aandacht en vet vreten, morbide obesitas hebt en een bedelaar bent zet je vast een TR.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 15:25 schreef Braddie het volgende:
Dan moet je er beter op letten.
Z`n hele voorkomen schreeuwt ALCOHOOOLLLIIISSTTTT
Hee niemand bashen.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 16:12 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Zelfreflectie, Bradge. Als ik zeg dat jij verslaafd bent aan aandacht en vet vreten, morbide obesitas hebt en een bedelaar bent zet je vast een TR.
Hij is altijd welkom hierquote:Op dinsdag 30 januari 2018 16:42 schreef LurkJeRot het volgende:
Possetje![]()
Sinds ik me op zijn kanaal geaboneerd heb is mijn leven een stuk ehm... tja. Minder alledaags
Lol.quote:
Ja dat heb ik ook maar ik verdien er nog iets aanquote:Op dinsdag 30 januari 2018 17:37 schreef Braddie het volgende:
Possetje heeft wel altijd een lekker uitgesproken mening
Wat is je beroep?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 22:28 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook maar ik verdien er nog iets aan
Een hoop belachelijkheden jaquote:Op dinsdag 30 januari 2018 22:28 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook maar ik verdien er nog iets aan
web engineer?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 22:31 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Programmeur/webdeveloper/web engineer
Maar wat maakt jou dan uit, jij doet het toch alleen tegen de eenzaamheid?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 22:31 schreef Braddie het volgende:
[..]
Een hoop belachelijkheden ja
YouTube betaald niets meer aan kleine kanalen, alles onder de 1000 abonnees is einde verhaal voor de geldkraan.
weet je dat het eigenlijk WA jong isquote:Op dinsdag 30 januari 2018 23:07 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Dat was een typo, hij bedoelde wajong.
Willem Alexander jong?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 23:24 schreef tailfox het volgende:
[..]
weet je dat het eigenlijk WA jong is
jaquote:Op dinsdag 30 januari 2018 23:32 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Willem Alexander jong?
Een geheim programma van het koningshuis om de Nederlandse jeugd te stelen en zo Wim Lex onsterfelijk te maken?
Als je denkt dat je kunt leven van een beetje filmpjes plaatsen op YouTube, dan wel.quote:
nouja mijn hobbys kosten klauwen met geld. Dus ja wel leuk om te zien dat ik ooit de hobby kosten zou terug kunnen dringenquote:Op dinsdag 30 januari 2018 23:51 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Als je denkt dat je kunt leven van een beetje filmpjes plaatsen op YouTube, dan wel.
Als je het gewoon leuk vindt om wat filmpjes te plaatsen, wat boeit het dan?
Gaat niet gebeuren. Tenzij je echt iets nieuws hebt.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 23:59 schreef tailfox het volgende:
[..]
nouja mijn hobbys kosten klauwen met geld. Dus ja wel leuk om te zien dat ik ooit de hobby kosten zou terug kunnen dringen
Nouja kijk ik heb veel kennis oversommige dingen. Neem kanalen als https://www.youtube.com/channel/UCTUtqcDkzw7bisadh6AOx5wquote:Op woensdag 31 januari 2018 00:07 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren. Tenzij je echt iets nieuws hebt.
Waarom zou ik naar jou kijken terwijl ik ook kan kijken naar mensen die er veel meer ervaring mee hebben, en van wie ik veel meer kan leren?
Dan blijft je unieke persoonlijkheid over. Is die boeiend genoeg om er geld mee te verdienen?
Ik help je met liefdequote:Op woensdag 31 januari 2018 01:26 schreef FlippingCoin het volgende:
Een tailboks voor tailfox ik ben tailtrots.
Over geld?quote:Op woensdag 31 januari 2018 01:30 schreef tailfox het volgende:
[..]
Niet dat ik na het nieuws van de avond toch kan slapen
Welk nieuws dan?quote:
Drink sinds april '16 geen alcohol meer.quote:Op woensdag 31 januari 2018 01:38 schreef tailfox het volgende:
https://ikpas.nl/ iets anders ik ga hier aan mee doen.
Zijn er mensen die mee willen doen?
Diqui long ofzo erbijquote:Op dinsdag 30 januari 2018 14:37 schreef tailfox het volgende:
[..]
Tong en Yvonne ook. Dan zijn 5 FOK! helden
nou makkelijk mee doen dan.quote:Op woensdag 31 januari 2018 01:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Drink sinds april '16 geen alcohol meer.
ja deed ook mee aan no shave. Dat er niks te scheren is maar een detailquote:Op woensdag 31 januari 2018 01:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Beetje flauw als je allang gestopt bent hé.
Ah gossie heb je geen baardgroei?quote:Op woensdag 31 januari 2018 01:43 schreef tailfox het volgende:
[..]
ja deed ook mee aan no shave. Dat er niks te scheren is maar een detail
4 harenquote:Op woensdag 31 januari 2018 01:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah gossie heb je geen baardgroei?
quote:Op woensdag 31 januari 2018 01:46 schreef tailfox het volgende:
[..]
heb ook maar borst haar alleen op mijn linker borst
doe mijn best :pquote:Op woensdag 31 januari 2018 02:46 schreef devzero het volgende:
De nieuwe ONZ SC is eigenlijk best wel gezellig.
ja leuk spelletje. Volgende maand versla ik jequote:Op woensdag 31 januari 2018 10:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dodetopicspel is ook leuk.
whahahahahahaquote:Op woensdag 31 januari 2018 10:37 schreef tailfox het volgende:
[..]
ja leuk spelletje. Volgende maand versla ik je
Die kans is redelijk kleinquote:Op woensdag 31 januari 2018 11:55 schreef tailfox het volgende:
[..]
of we krijgen dalijk allebei 0 punten
Ga dan elke minuut piep sturenquote:Op woensdag 31 januari 2018 11:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die kans is redelijk klein
lekker doe mij er ook maar 1quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Maar eerst nog een
Ik heb nog een pi 3 thuis liggen die ik nog niet eens heb geprobeerdquote:Op woensdag 31 januari 2018 17:55 schreef tailfox het volgende:
https://www.youtube.com/channel/UCDCrzpZ41HhsMHPhS-maovA/live het is a pi
hij werkt nietttt.quote:Op woensdag 31 januari 2018 19:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb nog een pi 3 thuis liggen die ik nog niet eens heb geprobeerd![]()
subscriben kan erg helpenquote:Op woensdag 31 januari 2018 19:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Net gemist, ik hoop dat het spannend was.
Bummer. Gaar sd kaartje of voeding die niet werkt? Ik heb nog 2 oude raspberry pis in een la liggen die werkten, maar ik kreeg na verloop van tijd altijd block errors on de memory cards en dan hing de boel.quote:
SD kaart pakt die niet. is een nieuwe pi. maar ik ga pas verder kijken als mijn monitor meewerktquote:Op woensdag 31 januari 2018 19:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Bummer. Gaar sd kaartje of voeding die niet werkt?
Ik heb een banana pro met domoticz er op. Ik ben er wel blij mee omdat die een sata aansluiting heeft.quote:Op woensdag 31 januari 2018 19:51 schreef tailfox het volgende:
[..]
SD kaart pakt die niet. is een nieuwe pi. maar ik ga pas verder kijken als mijn monitor meewerkt
sata is wel prettigquote:Op woensdag 31 januari 2018 19:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb een banana pro met domoticz er op. Ik ben er wel blij mee omdat die een sata aansluiting heeft.
draait al een tijdje zonder problemen met een (oude) ssd die ik nog ergens had liggen. De bootloader staat nog steeds op een SD, maar het hele OS staat op de ssd.quote:
ik wil hem gebruiken voor idunnoquote:Op woensdag 31 januari 2018 19:55 schreef devzero het volgende:
[..]
draait al een tijdje zonder problemen met een (oude) ssd die ik nog ergens had liggen. De bootloader staat nog steeds op een SD, maar het hele OS staat op de ssd.
omdat web dood is.quote:Op donderdag 1 februari 2018 13:30 schreef NoelGallagher het volgende:
waarom heeft iedere pipo hier een eigen sc
ok failfoxquote:Op donderdag 1 februari 2018 14:22 schreef tailfox het volgende:
[..]
omdat web dood is.
Ik ben gewoon een special snowflake
Hoi hoiquote:
ik wilde 5 doen maar ik ben zelf al Nummer 1quote:
Toch iets beter je best doenquote:Op woensdag 31 januari 2018 10:37 schreef tailfox het volgende:
[..]
ja leuk spelletje. Volgende maand versla ik je
ja beetje opscheren enzo. Maar vind het een aardige man en knipt lekker snelquote:Op donderdag 1 februari 2018 18:12 schreef devzero het volgende:
Knippen Afghaanse kappers dan anders?
Ok, dus meer tondeuse dan schaarwerk. Naja, als ze maar snel klaar zijn, het er redelijk uitziet en goedkoop isquote:Op donderdag 1 februari 2018 18:14 schreef tailfox het volgende:
[..]
ja beetje opscheren enzo. Maar vind het een aardige man en knipt lekker snel
zeker die prijs is heel fijnquote:Op donderdag 1 februari 2018 18:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Ok, dus meer tondeuse dan schaarwerk. Naja, als ze maar snel klaar zijn, het er redelijk uitziet en goedkoop is
een flammentje?quote:Op donderdag 1 februari 2018 18:19 schreef NoelGallagher het volgende:
ik ging vorige week naar de kapper en hij gebruikte zelfs zo'n vlammetje
naast me was er een op een kleedje tot Allah aan het bidden maar goed
buitenlandse kappers sws beter dan die Nederlandse
Goed wassen, dan ruik je er niets meer vanquote:Op donderdag 1 februari 2018 18:22 schreef tailfox het volgende:
[..]
Lijkt mij niet fijn. Haar stinkt nogal
ik drink liever een vlammentje.quote:Op donderdag 1 februari 2018 18:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Goed wassen, dan ruik je er niets meer van
quote:Op donderdag 1 februari 2018 18:19 schreef NoelGallagher het volgende:
ik ging vorige week naar de kapper en hij gebruikte zelfs zo'n vlammetje
naast me was er een op een kleedje tot Allah aan het bidden maar goed
buitenlandse kappers sws beter dan die Nederlandse
Ze branden dan even je haartjes in je neus en oren eruit.quote:Op donderdag 1 februari 2018 18:29 schreef tailfox het volgende:
even serieus wat is knippen met een flammetje?
Ook dat! Maar ze zijn ook echt met jou als klant bezig om je even lekker op te frissen. Niet dat lopende band werk bij de nl kappers.quote:Op donderdag 1 februari 2018 18:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
En altijd een stuk goedkoper
zo veel oor haar heb ik gelukkig nietquote:Op donderdag 1 februari 2018 18:44 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ze branden dan even je haartjes in je neus en oren eruit.
En smeren even wat alcohol in je nek waar ze geschoren hebben minder kans op vervelende bultjes.
Echt ga de volgende keer naar buitenlandsequote:Op donderdag 1 februari 2018 18:49 schreef tailfox het volgende:
[..]
zo veel oor haar heb ik gelukkig niet
Kijk jij zelf in je oren dan haha iedereen heeft donshaartjes of niet maar je hebt ze.quote:Op donderdag 1 februari 2018 18:49 schreef tailfox het volgende:
[..]
zo veel oor haar heb ik gelukkig niet
Jij weet!quote:Op donderdag 1 februari 2018 18:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Echt ga de volgende keer naar buitenlandse
Wolla jij gaat zien
ja dat ken ik wel. mijn zusje wilde dat altijd kunnenquote:
Afghaan is toch buitenlandse?quote:Op donderdag 1 februari 2018 18:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Echt ga de volgende keer naar buitenlandse
Wolla jij gaat zien
Wat is dat?quote:Op donderdag 1 februari 2018 19:33 schreef tailfox het volgende:
[..]
joylent. heet nu jimmy joy ofzo. omdat het zovaak van naam veranderd heet het nu vast yolent
ik zeg bestellenquote:Op donderdag 1 februari 2018 19:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
mooi. Ik heb er geen ervaring mee.
hmmmquote:Op donderdag 1 februari 2018 19:39 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik zeg bestellenje kan ze nu ook halen bij de appie
Waarom zou je van dat vieze oplospoeder 'eten' ipv gewoon een lekker stukje vlees of pizzaquote:Op donderdag 1 februari 2018 19:39 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik zeg bestellenje kan ze nu ook halen bij de appie
geen tijd om te koken. en bezorgen is tyfus duurquote:Op donderdag 1 februari 2018 20:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarom zou je van dat vieze oplospoeder 'eten' ipv gewoon een lekker stukje vlees of pizza
ja je moet een goed product ook niet 100 keer verbeterenquote:Op donderdag 1 februari 2018 20:12 schreef devzero het volgende:
https://www.geek.com/cult(...)people-barf-1677351/
Soylent Stops Selling Powdered Meal Mix Because It’s Making People Barf![]()
gaaf. ga hem wel een keer lastig vallen dan :pquote:Op donderdag 1 februari 2018 20:49 schreef devzero het volgende:
Haags gaat 's avonds meestal nog even zwemmen bij de pier in scheveningen
Deze poste hij een tijde geleden nog vanzich zelf (op het haagse forum)quote:Op donderdag 1 februari 2018 20:50 schreef tailfox het volgende:
[..]
gaaf. ga hem wel een keer lastig vallen dan :p
is hij dat meisje zonder kleur?quote:Op donderdag 1 februari 2018 20:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Deze poste hij een tijde geleden nog vanzich zelf (op het haagse forum)
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 1 februari 2018 20:49 schreef devzero het volgende:
Haags gaat 's avonds meestal nog even zwemmen bij de pier in scheveningen
hahaquote:Op zaterdag 3 februari 2018 00:03 schreef tailfox het volgende:
[..]
nou ik ben mijn vriendin dronken aan voeren. Terwijl ik autistisch op fok zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |