Niksquote:Op dinsdag 30 januari 2018 02:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hahaha en wat moet die dan lockpicken aan je?
Ah ik dacht misschien aan je tampeloerus draaien tot je opstaat of zo.quote:
Over opwinding gesprokenquote:Op dinsdag 30 januari 2018 02:45 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah ik dacht misschien aan je tampeloerus draaien tot je opstaat of zo.
Het is al laat.
wil braddie best prikken met een lockpickquote:Op dinsdag 30 januari 2018 02:45 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah ik dacht misschien aan je tampeloerus draaien tot je opstaat of zo.
Het is al laat.
quote:Op dinsdag 30 januari 2018 02:48 schreef tailfox het volgende:
[..]
wil braddie best prikken met een lockpick
quote:
Lolquote:Op dinsdag 30 januari 2018 02:48 schreef tailfox het volgende:
[..]
wil braddie best prikken met een lockpick
WOW!quote:Op dinsdag 30 januari 2018 14:33 schreef tailfox het volgende:
Maar bradge wanneer meeten dan. doen we samen radio showtje
Tong en Yvonne ook. Dan zijn 5 FOK! heldenquote:Op dinsdag 30 januari 2018 14:35 schreef FlippingCoin het volgende:
Eigenlijk moeten jullie possetje er nog bij fixen voor echt veel belangstelling.
Ja en Danny die een liedje komt zingen.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 14:37 schreef tailfox het volgende:
[..]
Tong en Yvonne ook. Dan zijn 5 FOK! helden
Nee die filmptquote:Op dinsdag 30 januari 2018 14:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja en Danny die een liedje komt zingen.
Nee, possetje nietquote:Op dinsdag 30 januari 2018 14:35 schreef FlippingCoin het volgende:
Eigenlijk moeten jullie possetje er nog bij fixen voor echt veel belangstelling.
Is hij een alcolistquote:Op dinsdag 30 januari 2018 14:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, possetje niet
Dan gaat het zo naar de drank stinken joh
Dat is mijn voorkomen ook.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 15:25 schreef Braddie het volgende:
Dan moet je er beter op letten.
Z`n hele voorkomen schreeuwt ALCOHOOOLLLIIISSTTTT
Jouw voorkomen is totaal niet alcoholist manquote:Op dinsdag 30 januari 2018 15:26 schreef tailfox het volgende:
[..]
Dat is mijn voorkomen ook.
Maar ik ben student
Gisteren op stream aardig wat gedronken.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 15:27 schreef Braddie het volgende:
[..]
Jouw voorkomen is totaal niet alcoholist man
Nee reageer liever via FOKquote:Op dinsdag 30 januari 2018 15:52 schreef Braddie het volgende:
Tailfox doe eens reageren op Discordio dan!?
Zelfreflectie, Bradge. Als ik zeg dat jij verslaafd bent aan aandacht en vet vreten, morbide obesitas hebt en een bedelaar bent zet je vast een TR.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 15:25 schreef Braddie het volgende:
Dan moet je er beter op letten.
Z`n hele voorkomen schreeuwt ALCOHOOOLLLIIISSTTTT
Hee niemand bashen.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 16:12 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Zelfreflectie, Bradge. Als ik zeg dat jij verslaafd bent aan aandacht en vet vreten, morbide obesitas hebt en een bedelaar bent zet je vast een TR.
Hij is altijd welkom hierquote:Op dinsdag 30 januari 2018 16:42 schreef LurkJeRot het volgende:
Possetje![]()
Sinds ik me op zijn kanaal geaboneerd heb is mijn leven een stuk ehm... tja. Minder alledaags
Lol.quote:
Ja dat heb ik ook maar ik verdien er nog iets aanquote:Op dinsdag 30 januari 2018 17:37 schreef Braddie het volgende:
Possetje heeft wel altijd een lekker uitgesproken mening
Wat is je beroep?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 22:28 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook maar ik verdien er nog iets aan
Een hoop belachelijkheden jaquote:Op dinsdag 30 januari 2018 22:28 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook maar ik verdien er nog iets aan
web engineer?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 22:31 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Programmeur/webdeveloper/web engineer
Maar wat maakt jou dan uit, jij doet het toch alleen tegen de eenzaamheid?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 22:31 schreef Braddie het volgende:
[..]
Een hoop belachelijkheden ja
YouTube betaald niets meer aan kleine kanalen, alles onder de 1000 abonnees is einde verhaal voor de geldkraan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |