quote:Op zaterdag 15 mei 2021 04:54 schreef superniger het volgende:
New Jack is dood.
https://www.tmz.com/2021/(...)rs-old-heart-attack/
terwijl ze afgelopen jaar er flink vooruit op zijn gegaan kwa omzetquote:Op zaterdag 26 juni 2021 00:00 schreef AdVictoriamN7 het volgende:
Hoppa weer een zooi releases bij de WWE. Eigenlijk niet normaal man. Schijnbaar is Nick Khan verantwoordelijk voor alle releases die zijn geweest en wellicht nog gaan komen.
De McMahons schijnen al een tijdje van plan te zijn om de WWE te verkopen, dat kan al die releases verklaren want waarom zou een geinteresseerde partij opeens (middel)lange termijn contracten met evt clausules in hun nadeel overnemen?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 00:00 schreef AdVictoriamN7 het volgende:
Hoppa weer een zooi releases bij de WWE. Eigenlijk niet normaal man. Schijnbaar is Nick Khan verantwoordelijk voor alle releases die zijn geweest en wellicht nog gaan komen.
Klopt zie 4 berichten boven je. Dat zei ik destijds ook al. Dat moet het ook haast wel zijn nu we al zoveel releases hebben gehadquote:Op zaterdag 26 juni 2021 13:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De McMahons schijnen al een tijdje van plan te zijn om de WWE te verkopen, dat kan al die releases verklaren.
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 13:59 schreef AdVictoriamN7 het volgende:
[..]
Klopt zie 4 berichten boven je. Dat zei ik destijds ook al. Dat moet het ook haast wel zijn nu we al zoveel releases hebben gehad
Die keer (na ik meen WM) dat het publiek helemaal los ging op die muziek van Fandango.quote:
Papa moet eerst zijn zielige voetbalclubje en footballteam redden van zijn wanbeleidquote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:36 schreef dikkedaniel het volgende:
En ik maar denken dat HHH wel een keer het bedrijf over ging nemen als nieuwe Vince. Of anders evt. Shane. Maar nee. Misschien heeft Tony Khan nog wel ergens een zak geld liggen.
Godverquote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Papa moet eerst zijn zielige voetbalclubje en footballteam redden van zijn wanbeleid
Ongetrainde clowntjes met bolle Jerichogenot
Hahaha deze zijn wel heel slechtquote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Papa moet eerst zijn zielige voetbalclubje en footballteam redden van zijn wanbeleid
Ik ben ook niet meer zo optimistisch over AEW als voorheen, maar om een of andere reden denk ik dat je als worstelaar liever voor kahn wert als voor McMahon, zeker als het om je eigen 'artistieke' vrijheid gaat.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als je een holkruiper bent van Omega , de superkick broertjes( of neven , ooms ) en Rhodes dan mag je inderdaad lekker aankloten . Mcmahon zijn droom is dat het op Nickolodeon komt ofzo terwijl Kahn een verkapte versie van Dixie Carter/ Herb Abrams speelt met blijven beloven op coke.quote:Op zondag 27 juni 2021 13:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ben ook niet meer zo optimistisch over AEW als voorheen, maar om een of andere reden denk ik dat je als worstelaar liever voor kahn wert als voor McMahon, zeker als het om je eigen 'artistieke' vrijheid gaat.
Die gast leert het ook nooit zeg. Schijnbaar zijn ook de mensen van bovenaf bij WWE boos dus die kan zijn push wel vergeten.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 18:08 schreef superniger het volgende:
Jimmy is weer opgepakt voor dronken autorijden.
[ twitter ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Zou Je Haar Geven?? :P"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |