juist niet meerquote:Op donderdag 1 februari 2018 01:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent een vaste poster bij de fvd-club toch
Wat voor opleiding doe/deed je dan?quote:Op donderdag 1 februari 2018 01:24 schreef Fylax het volgende:
[..]
wel goed, stop met de opleiding dat is wel minder
Vrij populair die lui op FOK!quote:Op donderdag 1 februari 2018 01:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent een vaste poster bij de fvd-club toch
waarom nietquote:
pvv in een net jasjequote:Op donderdag 1 februari 2018 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vrij populair die lui op FOK!
Tsja, het is fok hequote:Op donderdag 1 februari 2018 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vrij populair die lui op FOK!
Ik vind het wel grappig om al die rechtse mensen te zien posten op FOK! ja. Terwijl ik toch vooral om ga met linkse rakkers.quote:
Misschien moet je dan toch maar overstappen qua denkbeeld om te scoren jrquote:Op donderdag 1 februari 2018 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Terwijl ik toch vooral om ga met linkse rakkers.
"te scoren"quote:Op donderdag 1 februari 2018 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien moet je dan toch maar overstappen qua denkbeeld om te scoren jr
journalistiekquote:Op donderdag 1 februari 2018 01:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat voor opleiding doe/deed je dan?
Fixenquote:Op donderdag 1 februari 2018 01:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"te scoren"
dat is wel echt een flopterm
Daar hadden we je al voor gewaarschuwd hequote:
wat danquote:Op donderdag 1 februari 2018 01:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar hadden we je al voor gewaarschuwd he
Je held Inso raadde het je nog af zelfs. Maar waarom gestopt dan?quote:
JoeziGodquote:Op donderdag 1 februari 2018 01:41 schreef Joezi het volgende:
[..]
Kap eens met elk topic te verzieken
ik verlang naar theorie en kennis. Je leert daar niks je bent alleen bezigquote:Op donderdag 1 februari 2018 01:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je held Inso raadde het je nog af zelfs. Maar waarom gestopt dan?
Ja, maar je moet toch een beetje van beide ervaren?quote:Op donderdag 1 februari 2018 02:29 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik verlang naar theorie en kennis. Je leert daar niks je bent alleen bezig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |