Ben je nu echt zo bekrompen?quote:Op donderdag 1 februari 2018 19:41 schreef YazooW het volgende:
Het percentage zelfmoordpogingen bij transsexuelen ligt boven de 40%. Maar nee hoor, ze zijn verder gewoon 100% in orde in hun hoofd.
Nu alleen nog humor kweken.quote:Op donderdag 1 februari 2018 19:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik voel me heel mijn leven al een een slak. Ik wil mijn ogen op steeltjes en dus laat ik mij opereren. Meteen dan ook maar een slakkenhuis op mijn rug laten maken en medicatie slikken voor overmatige slijmproductie.
Deze mensen hebben al issues en denken dat alles weer goed zal komen als ze van geslacht veranderen. Niet dus.quote:
Niet nodig. Heb ik al genoeg van.quote:
Dat ja.quote:Op donderdag 1 februari 2018 19:46 schreef YazooW het volgende:
[..]
Deze mensen hebben al issues en denken dat alles weer goed zal komen als ze van geslacht veranderen. Niet dus.
Je spreekt uit ervaring? Je bent bekend met de materie? Of zuig je zomaar wat uit je duim omdat je bekrompen morele wereldbeeld het niet kan accepteren dat de natuur er zo nu en dan een boeltje van maakt?quote:Op donderdag 1 februari 2018 19:46 schreef YazooW het volgende:
Deze mensen hebben al issues en denken dat alles weer goed zal komen als ze van geslacht veranderen. Niet dus.
Meerdere onderzoeken over gelezen. Zijn niet zo heel moeilijk te vinden.quote:Op donderdag 1 februari 2018 19:49 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Je spreekt uit ervaring? Je bent bekend met de materie? Of zuig je zomaar wat uit je duim omdat je bekrompen morele wereldbeeld het niet kan accepteren dat de natuur er zo nu en dan een boeltje van maakt?
Transgender gespotquote:Op donderdag 1 februari 2018 19:49 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Je spreekt uit ervaring? Je bent bekend met de materie? Of zuig je zomaar wat uit je duim omdat je bekrompen morele wereldbeeld het niet kan accepteren dat de natuur er zo nu en dan een boeltje van maakt?
was hij dat niet altijd al?quote:
Iets zegt met dat je irl een sneu figuur bent die zonder weinig op te vallen door het leven gaat, en dat digitaal probeert te compenseren door een nieuw semi-schijtlollig identiteit aan te nemen.quote:
Een drol ofzo, tering wat zingt die vent valsquote:
quote:
Hij was vet, maar dit slaat allesquote:
Geen serieus wetenschappelijk onderzoek ondersteunt je nonsense.quote:Op donderdag 1 februari 2018 19:50 schreef YazooW het volgende:
Meerdere onderzoeken over gelezen. Zijn niet zo heel moeilijk te vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop