Gisteren al! Of staat nu aflevering 4 erop?quote:Op dinsdag 17 december 2019 09:06 schreef roos94 het volgende:
Er is gewoon een nieuwe aflevering vandaag op videoland
Oh nee, S03E03 Claire. Maar dacht aan winterstopquote:9Op dinsdag 17 december 2019 09:57 schreef Donna het volgende:
[..]
Gisteren al! Of staat nu aflevering 4 erop?
Volgens mij gewoon elke maandag een nieuwe aflevering, tot ze 'op' zijn.quote:Op dinsdag 17 december 2019 10:20 schreef roos94 het volgende:
[..]
Oh nee, S03E03 Claire. Maar dacht aan winterstop
Winterstop is alleen in landen waar ze in hetzelfde tempo uitzenden als Amerikaquote:Op dinsdag 17 december 2019 10:20 schreef roos94 het volgende:
[..]
Oh nee, S03E03 Claire. Maar dacht aan winterstop
Je merkt aan alles dat ze het eigenlijk niet volhoudt. Hoe leuk het ook is voor Shaun, een vriendin is beter van niet, op dit moment iig. Of iig niet Carly dan.quote:Op maandag 17 februari 2020 22:24 schreef roos94 het volgende:
Echt een heerlijke serie
Yay voor een ontmaagde Shaunmaar hoe houdt Carly het vol zeg..
Wat leuk!!quote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:19 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Dr glassman en Debbie zijn in het echt ook al jaren getrouwd
O wat leuk. Goede serie ook hopelijk snel een nieuw seizoenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:19 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Dr glassman en Debbie zijn in het echt ook al jaren getrouwd
Jaquote:Op woensdag 27 mei 2020 20:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wat leuk. Goede serie ook hopelijk snel een nieuw seizoen
Hij speelt ook echt goed.quote:
Ik was daar aan begonnen maar vond het niet zo boeiend, na 2 aflev afgehaaktquote:Op donderdag 28 mei 2020 07:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij speelt ook echt goed.
Ken jij die serie Bates Motel
Daar speelt hij ook zo goed in.
O echt. Ik vond het echt wel mooi. Heb zelfs de laatste aflevering gekochtquote:Op donderdag 28 mei 2020 07:51 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik was daar aan begonnen maar vond het niet zo boeiend, na 2 aflev afgehaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoiler alertRevolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
Op maandag 12 oktober 2020 16:53 schreef Karina het volgende:
Hier kijken we via de VS, dus we lopen wat voorquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |