McLaren heeft van de nieuwe Senna alle 500 exemplaren al verkocht voordat de auto geintroduceerd was, à 750.000 Britse ponden per stuk.quote:Op vrijdag 23 februari 2018 13:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
En dan kom je ook meteen bij het verschil tussen McLaren en Williams, de zakken van McLaren zijn diep genoeg om dit een aantal jaren in stand te kunnen houden, Williams is in vergelijking een stuk armlastiger.
Dat zou wel eens niet zo goed nieuws kunnen zijn voor de Renault teams, als FI, Williams, Haas etc straks ook een extra boost in de kwalificatie kunnen gebruiken.quote:Op vrijdag 23 februari 2018 19:45 schreef sasquatsch het volgende:
De FIA pakt de ongelijkheid van klantenmotoren aan. In een technical directive geven ze aan dat naast de hardware ook de software, brandstof en olie hetzelfde moet zijn, en dat klantenteams de motor op dezelfde manier moeten kunnen gebruiken.
Dat snap ik, een Alfa-logo op de Ferrari had ik ook best gevonden, het gaat mij om dat klavertje in combinatie met Alfa Romeo. En ik begrijp ook prima dat Sauber geen Alfa Romeo is, of dat dat klavertje tegenwoordig ook maar gewoon een commercieel logo is, maar ik vind het zonde dat een historische combi als Alfa Romeo en het klavertje steeds meer verwaterd. Want of Sauber nu Alfa is of niet, Ferrari is ook geen Alfa.quote:Op vrijdag 23 februari 2018 10:25 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Alfa heeft geen team. Alfa is zowel sponsor van Sauber als Ferrari.
Kunne we straks gaan zien hoe goed die auto echt is.quote:Op vrijdag 23 februari 2018 20:49 schreef Peterselieman het volgende:
Bij Mercedes was dit het duidelijkst te zien dat het fabrieksteam veel meer uit de motor kon halen dan de klanten. Voor Ferrari zal hetzelfde gegolden hebben, al kwam dat minder duidelijk naar buiten.
Daar zou ik niet teveel op rekenen.quote:Op zondag 25 februari 2018 13:47 schreef Fir3fly het volgende:
Die elektrische hype verdwijnt vanzelf weer. Over 10 jaar worden er alleen maar meer verbrandingsmotoren verkocht dan nu. Dus daar hoef je je geen zorgen over te maken.
Daar rekent elke autofabrikant op. De elektrische hype is leuk en goed voor wat extra centjes maar het echte werk zit hem in de techniek die nu op de baan rijdt.quote:Op zondag 25 februari 2018 13:54 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Daar zou ik niet teveel op rekenen.
Ook 50% komt nog niet in de buurt van de 95% van een elektrische auto.quote:Op zondag 25 februari 2018 14:01 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Daar rekent elke autofabrikant op. De elektrische hype is leuk en goed voor wat extra centjes maar het echte werk zit hem in de techniek die nu op de baan rijdt.
Niet voor niets dat Mercedes opschept over de thermale efficiëntie van hun motor.
95% is dan ook onzin.quote:Op zondag 25 februari 2018 14:06 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ook 50% komt nog niet in de buurt van de 95% van een elektrische auto.
Ik denk dat jij het verkeerd gaat hebben, elektrisch rijden heeft echt wel de toekomst. Over ruim 10 jaar hebben de eerste landen al (nieuwe) auto’s met verbrandingsmotoren verboden. En dat is slechts het begin.quote:Op zondag 25 februari 2018 13:47 schreef Fir3fly het volgende:
Die elektrische hype verdwijnt vanzelf weer. Over 10 jaar worden er alleen maar meer verbrandingsmotoren verkocht dan nu. Dus daar hoef je je geen zorgen over te maken.
Dat denk ik niet.quote:Op zondag 25 februari 2018 13:47 schreef Fir3fly het volgende:
Die elektrische hype verdwijnt vanzelf weer. Over 10 jaar worden er alleen maar meer verbrandingsmotoren verkocht dan nu. Dus daar hoef je je geen zorgen over te maken.
Kan ook nog prima, omdat over 10 jaar er nog steeds meer dan genoeg verbrandingsmotoren verkocht worden. Maar het aandeel elektrisch wordt zeker weten steeds meer en meerquote:Op zondag 25 februari 2018 14:10 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
95% is dan ook onzin.
Bovendien irrelevant voor het punt. Er wordt belachelijk veel geld geïnteresseerd in de verbrandingsmotor als techniek. Dat doet men niet omdat men denkt dat niet terug te verdienen.
Absoluut. Er is een markt voor en die aandrijving is uitermate geschikt voor bepaalde situaties.quote:Op zondag 25 februari 2018 14:12 schreef Blik het volgende:
[..]
Kan ook nog prima, omdat over 10 jaar er nog steeds meer dan genoeg verbrandingsmotoren verkocht worden. Maar het aandeel elektrisch wordt zeker weten steeds meer en meer
Nee hoor. Zodra men er achter komt hoeveel dat kost gaat dat niet door.quote:Op zondag 25 februari 2018 14:10 schreef Blik het volgende:
[..]
Over ruim 10 jaar hebben de eerste landen al (nieuwe) auto’s met verbrandingsmotoren verboden.
"Dood gaan" is wat anders.quote:Op zondag 25 februari 2018 14:14 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Absoluut. Er is een markt voor en die aandrijving is uitermate geschikt voor bepaalde situaties.
Maar net doen alsof de huidige techniek ineens zomaar dood is gaat nergens over.
Nou, hoeveel kost dat?quote:Op zondag 25 februari 2018 14:15 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee hoor. Zodra men er achter komt hoeveel dat kost gaat dat niet door.
Beide standpunten zijn wel extreem. Elektrisch zal het niet ineens allemaal overnemen, maar het is ook zeker geen hype. Het wordt de komende 10 jaar nog een combinatie tussen ice, hybrid en elektrisch aangedreven.quote:Op zondag 25 februari 2018 14:14 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Absoluut. Er is een markt voor en die aandrijving is uitermate geschikt voor bepaalde situaties.
Maar net doen alsof de huidige techniek ineens zomaar dood is gaat nergens over.
Absoluut. De opkomende markten in de wereld gaan steeds meer auto's kopen. Elektrische auto's worden populairder in de rijkste landen maar de rest van de wereld gaat alleen maar meer normale auto's blijven kopen.quote:Op zondag 25 februari 2018 14:16 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
"Dood gaan" is wat anders.
Jij beweert dat het aantal verkochte brandstofauto's over 10 jaar hoger is dan nu.
Zowel China als India zetten in op de elektrische auto, vooral vanwege de vervuiling in de steden.quote:Op zondag 25 februari 2018 14:20 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Absoluut. De opkomende markten in de wereld gaan steeds meer auto's kopen. Elektrische auto's worden populairder in de rijkste landen maar de rest van de wereld gaat alleen maar meer normale auto's blijven kopen.
Vandaar dat fabrikanten als Mercedes zo boos zijn over het verlies van bijvoorbeeld Maleisië.
Ah, maar hybride is wat anders natuurlijk. Niet voor niets dat F1 auto's daar mee rijden. Precies mijn punt.quote:Op zondag 25 februari 2018 14:18 schreef Waffle het volgende:
[..]
Beide standpunten zijn wel extreem. Elektrisch zal het niet ineens allemaal overnemen, maar het is ook zeker geen hype. Het wordt de komende 10 jaar nog een combinatie tussen ice, hybrid en elektrisch aangedreven.
Wel interessante tijden voor de autowereld op dit moment.
Als leuke speeltjes voor de elite ja.quote:Op zondag 25 februari 2018 14:21 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Zowel China als India zetten in op de elektrische auto, vooral vanwege de vervuiling in de steden.
En dat zijn toch wel aardige landen.
Het gaat helemaal niet dood, in ieder geval niet de komende 10-20 jaar. Maar stijgende verkopen zie ik niet gebeurenquote:Op zondag 25 februari 2018 14:14 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Absoluut. Er is een markt voor en die aandrijving is uitermate geschikt voor bepaalde situaties.
Maar net doen alsof de huidige techniek ineens zomaar dood is gaat nergens over.
We gaan het zien, 10 jaar zijn zo om. Je hangt hier dan vast nog wel rond.quote:Op zondag 25 februari 2018 14:23 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Als leuke speeltjes voor de elite ja.
Kwestie van subsidies uitdelen. Noorwegen kan zich dat veroorloven. Leuk hè, olie in de grond.quote:Op zondag 25 februari 2018 14:16 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nou, hoeveel kost dat?
In Noorwegen is de helft van de verkochte auto's al elektrisch of hybride.
Kwestie van doen.
Goed argument, 'we gaan het zien'.quote:Op zondag 25 februari 2018 14:24 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
We gaan het zien, 10 jaar zijn zo om. Je hangt hier dan vast nog wel rond.
Heb in m'n Google agenda alvast een linkje naar dit topic gezet, hopelijk zijn FOK! en Google er dan nog
Inmiddels nieuwe auto's al ruim 20% geheel elektrisch.quote:Op zondag 25 februari 2018 14:25 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Kwestie van subsidies uitdelen. Noorwegen kan zich dat veroorloven. Leuk hè, olie in de grond.
En hybride heeft dus een verbrandingsmotor.
Prima argument. Ik heb m'n punten wel gemaakt, jij ook. Dan is het een kwestie van de tijd z'n werk laten doen.quote:Op zondag 25 februari 2018 14:26 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Goed argument, 'we gaan het zien'.
De instapkosten voor een elektrische auto zijn al dusdanig verlaagd dat dat in de toekomst ook prima verkoopbaar is voor lagere klassen. Daarnaast zijn ook onderhoudskosten en brandstofkosten een stuk lager. Dus juist interessant voor de klasse die een auto moeilijk kan betalen.quote:Op zondag 25 februari 2018 14:23 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Als leuke speeltjes voor de elite ja.
Dat is simpelweg niet waar. Elektrische auto's zijn alleen betaalbaar voor iemand met een flinke portemonnee met een enorme subsidie. Zodra die subsidie weg valt stort de verkoop ook in. Verder is de onhandigheid en lage range ook nog een enorm probleem waar voorlopig geen oplossing voor bestaat.quote:Op zondag 25 februari 2018 14:29 schreef Blik het volgende:
[..]
De instapkosten voor een elektrische auto zijn al dusdanig verlaagd dat dat in de toekomst ook prima verkoopbaar is voor lagere klassen.
Ik merk dat je moeite hebt met evolutie. Een auto met 300 km bereik kostte een paar jaar geleden nog 75k, nu koop je er een voor 35k.quote:Op zondag 25 februari 2018 14:34 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat is simpelweg niet waar. Elektrische auto's zijn alleen betaalbaar voor iemand met een flinke portemonnee met een enorme subsidie. Zodra die subsidie weg valt stort de verkoop ook in. Verder is de onhandigheid en lage range ook nog een enorm probleem waar voorlopig geen oplossing voor bestaat.
Het is niet voor niets dat FE alleen maar rijdt op korte circuits op extreem lage snelheid. En al flink achterloopt op het originele schema. Gaat dus een stuk langzamer dan gedacht.
Kijk je überhaupt F1? Hetzelfde idee, van tien seconden achterstand als team naar vijf seconden achterstand kan vrij snel gebeuren. Wet van de remmende voorsprong.quote:Op zondag 25 februari 2018 14:39 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik merk dat je moeite hebt met evolutie. Een auto met 300 km bereik kostte een paar jaar geleden nog 75k, nu koop je er een voor 35k.
Wat denk je dat er over 10 jaar is gebeurd met het bereik en de prijs?
Het is exact dezelfde industrie. Maar even beter lezen, het gaat over de verkoop van elektrische auto's. Denemarken probeerde hetzelfde als Noorwegen met dikke subsidies voor elektrische auto's. Verkoop steeg als een malle, totdat de regering het te veel geld ging kosten en de subsidies werden geschrapt. Verkoop stortte in tot vrijwel nul. Sowieso werden de meeste van die elektrische auto's gekocht door mensen met een hoog inkomen als extra auto, niet als vervanger voor de normale auto.quote:En over subsidies, volgens mij gaat er meer subsidie richting de vervuilende industrie dan naar de elektrische industrie
Denemarken is niet echt een goed voorbeeld.quote:Op zondag 25 februari 2018 14:48 schreef Fir3fly het volgende:
Het is exact dezelfde industrie. Maar even beter lezen, het gaat over de verkoop van elektrische auto's. Denemarken probeerde hetzelfde als Noorwegen met dikke subsidies voor elektrische auto's. Verkoop steeg als een malle, totdat de regering het te veel geld ging kosten en de subsidies werden geschrapt. Verkoop stortte in tot vrijwel nul.
En wie zegt dat dat opgaat voor de batterijen op dit moment? Misschien is dat pas over 10 jaar het geval. Er zijn al fabrikanten die zeggen dat we richting de 1000 km gaan qua bereik en de eerste pleeken van 300 kW qua laadsnelheid zijn er ook al.quote:Op zondag 25 februari 2018 14:48 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Kijk je überhaupt F1? Hetzelfde idee, van tien seconden achterstand als team naar vijf seconden achterstand kan vrij snel gebeuren. Wet van de remmende voorsprong.
In die andere landen is er dan ook nog een flinke subsidie. Denemarken is juist een goed voorbeeld, daar stijgt de verkoop van gewone auto's wel.quote:Op zondag 25 februari 2018 14:57 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Denemarken is niet echt een goed voorbeeld.
De BPM op auto's is daar 180% (!)
Die was afgeschaft voor elektrische auto's maar is sinds vorig jaar weer volop terug.
Dan kost je Tesla ineens 2x zoveel als in Nederland.
In andere landen ging het een stuk beter:
[ afbeelding ]
Fabrikanten kunnen wel meer zeggen.quote:Op zondag 25 februari 2018 15:47 schreef Blik het volgende:
[..]
En wie zegt dat dat opgaat voor de batterijen op dit moment? Misschien is dat pas over 10 jaar het geval. Er zijn al fabrikanten die zeggen dat we richting de 1000 km gaan qua bereik en de eerste pleeken van 300 kW qua laadsnelheid zijn er ook al.
Tot zover de remmende voorsprong...
Misschien verplaatsen naar algemeen F1-topic.quote:
Van mij mag een mod het verplaatsen maar het begon wel als nieuwtje.quote:Op zondag 25 februari 2018 16:00 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Misschien verplaatsen naar algemeen F1-topic.
Volgens mij nergens officieel. Dus je bent afhankelijk van wat er op de twitters van de teams komt te staan. Of door mensen trackside wordt gestreamedquote:Op maandag 26 februari 2018 08:17 schreef realbase het volgende:
Weet iemand toevallig of de wintertest beelden ergens worden uitgezonden? Streampje of youtube oid.. vorig jaar best wat online streams gezien maar verwacht met liberty wel beeldeb ergens te kunnen zien? thanks!!
En hoe heten ze nu?quote:
Tot hun toe nog steeds Force India.quote:
Esteban en Sergioquote:
idd, niets anders verwacht dan dit nadat de racing overalls al bekend waren vorige week.quote:
met de 2017 spec enginequote:Op maandag 26 februari 2018 09:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
Jammer van die RB-livery.
Nu gewoon hard rijden met dat ding
En volgend jaar Honda, dat is dus nog minimaal twee jaar wachten op een titelkans voor Verstappen.quote:
kun je beter het andere topic voor gebruikenquote:Op maandag 26 februari 2018 11:23 schreef Nymphetic13 het volgende:
3 links met live beelden
https://www.facebook.com/pg/gomax33news/videos/?ref=page_internal
https://www.pscp.tv/w/1ynJOAnjwRXKR
Zouden ze misschien wel willen, maar de maximale hoogte is natuurlijk gewoon vastgelegd.quote:Op maandag 26 februari 2018 01:13 schreef flipsen het volgende:
Het wachten is natuurlijk op de data van de halo en dan komen ze erachter dat die toch wel bijzonder nadelig de luchtstroom naar de airbox beinvloedt... En dan gaan we weer terug naar dit soort airboxen
Dan gaan ze in de breedtequote:Op maandag 26 februari 2018 14:32 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Zouden ze misschien wel willen, maar de maximale hoogte is natuurlijk gewoon vastgelegd.
Ziet er niet best uit. Hier videobeelden: https://www.facebook.com/Formula1/videos/989223791234603/quote:Op maandag 26 februari 2018 09:52 schreef realbase het volgende:
rode vlag.. alonso ligt er naast
https://imgur.com/JQC5reb
twitter:f1writers twitterde op dinsdag 27-02-2018 om 17:12:38 Formula 1 to launch F1 TV, a live Grand Prix subscription serviceand will appear in nearly two dozen markets at launch (including Germany, France, USA, Mexico, Belgium, Austria, Hungary and much of Latin America). Pricing for F1 TV Pro will be offered on a monthly basis of $8$12 reageer retweet
eindelijk hopelijk de SkyF1 uitzending integraal.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 17:33 schreef ondeugend het volgende:
Ook maar even hier als nieuwtjetwitter:f1writers twitterde op dinsdag 27-02-2018 om 17:12:38 Formula 1 to launch F1 TV, a live Grand Prix subscription serviceand will appear in nearly two dozen markets at launch (including Germany, France, USA, Mexico, Belgium, Austria, Hungary and much of Latin America). Pricing for F1 TV Pro will be offered on a monthly basis of $8$12 reageer retweet
Oh wacht, als ik weer gewoon DirecTV HD neem heb ik het officiële F1 kanaal in HD. Toch maar weer eens kijken...quote:and much of Latin America
quote:Op dinsdag 27 februari 2018 17:33 schreef ondeugend het volgende:
Ook maar even hier als nieuwtjetwitter:f1writers twitterde op dinsdag 27-02-2018 om 17:12:38 Formula 1 to launch F1 TV, a live Grand Prix subscription serviceand will appear in nearly two dozen markets at launch (including Germany, France, USA, Mexico, Belgium, Austria, Hungary and much of Latin America). Pricing for F1 TV Pro will be offered on a monthly basis of $8$12 reageer retweet
quote:De organisatie achter de Formule 1 heeft de F1 TV-streamingdienst aangekondigd. Kijkers krijgen onder andere toegang tot livestreams vanaf alle auto's. De dienst komt in België beschikbaar, of hij ook naar Nederland komt is nog niet duidelijk.
In de aankondiging van F1 TV spreekt de organisatie over een beschikbaarheid in meer dan twintig landen, waaronder België. Nederland wordt niet specifiek genoemd. De streamingdienst komt beschikbaar in vier talen: Engels, Frans, Duits en Spaans. Aanvankelijk kan de dienst alleen bekeken worden via een browser, maar later moeten er ook apps verschijnen voor iOS, Android en voor Amazon-hardware. In welke kwaliteit en met welke framerate de beelden te bekijken zijn, is nog niet duidelijk.
De F1 TV Pro-dienst zal 8 tot 12 dollar per maand kosten en is vrij van advertenties. Kijkers hebben toegang tot verschillende streams, waaronder de livestreams van de camera's aan boord van alle auto's tijdens de races. Uit een promofilmpje blijkt dat het mogelijk is om een selectie te maken van twee auto's en het beeld daarvan gelijktijdig te bekijken. F1 TV Pro biedt feeds aan die op geen ander platform beschikbaar zijn, aldus de organisatie.
http://tweakers.net/nieuw(...)anaf-alle-autos.html
Sky zou toch helemaal niet logisch zijn?quote:Op dinsdag 27 februari 2018 17:49 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
eindelijk hopelijk de SkyF1 uitzending integraal.
Edit: waarschijnlijk niet door oude deal Bernie en Sky. Zou dit zijn waar Buxton het voor de test over had, dat ie iets aan te kondigen had maar pas gedurende of na de eerste tests bekend mocht maken? Als Buxton gaat becommentariëren.....
[ afbeelding ]
is dat zo? Hou me er niet zo mee bezig eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 28 februari 2018 10:43 schreef Waffle het volgende:
[..]
Sky zou toch helemaal niet logisch zijn?
Zijn Sky en Liberty global niet concurrenten van elkaar?
Totaal niet.quote:Op woensdag 28 februari 2018 15:29 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
is dat zo? Hou me er niet zo mee bezig eerlijk gezegd.
Ah oke dat dacht ik, omdat ze op Reddit bang waren dat sky f1 zou verliezen door de overname.quote:Op woensdag 28 februari 2018 15:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Totaal niet.
Zijn wel landen waar Sky net als KPN bij ons uit de kabel komt net als een UPC-kloon, maar dat is iets anders.
Dus wel de Nederlandse Antillen en België, maar nog niet in Nederland zelf.quote:Argentina
Anguilla
Antigua And Barbuda
Aruba
Austria
Azerbaijan
Bahamas
Barbados
Belgium
Bosnia
British Virgin Islands
Bulgaria
Caribbean Netherlands
Cayman Islands
Chile
Colombia
Costa Rica
Croatia
Curacao
Dominica
Dominican Republic
Ecuador
France
Germany
Grenada
Guadeloupe
Guatemala
Haiti
Honduras Hungary
Jamaica
Martinique
Mexico
Monaco
Montserrat
Nicaragua
Paraguay
Peru
Poland
Romania
Saint Barthelemy
Saint Kitts
Saint Lucia
Saint Martin
Saint Vincent And The Grenadines
Serbia
Sint Maarten
Slovenia
South Tyrol
Switzerland
Trinidad And Tobago
Turkey
Turks And Caicos Islands
Ukraine
United States Virgin Islands
Uruguay
Usa
Venezuela
Heim ins Reich, dat willen ze daar wel.quote:Op woensdag 28 februari 2018 18:15 schreef heywoodu het volgende:
Dominica, staat daar inmiddels weer een tv dan?
En Süd-Tirol is niet eens een land.
VPN wordt geblokkeerd.quote:Op woensdag 28 februari 2018 18:29 schreef Asschen_sukar het volgende:
US vpn dan maar , als het een beetje een goede show is
Tja, dan wordt het maar weer illegaal kijken.quote:Op woensdag 28 februari 2018 20:14 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
VPN wordt geblokkeerd.
https://www.racefans.net/(...)ck-vpn-access-f1-tv/
SPT / [SPT] Handige linkjes + streamsquote:Op donderdag 1 maart 2018 16:25 schreef Karstman het volgende:
Geen Nederland, dan moet ik me toch maar eens in die streams gaan verdiepen. Iemand een linkje met handige uitleg over hoe zoiets werkt?
quote:Op donderdag 1 maart 2018 16:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
SPT / [SPT] Handige linkjes + streams
jazekerquote:Op zondag 4 maart 2018 20:20 schreef MisterWolf het volgende:
Sorry als dit bij een ieder al bekend is, maar komt er nog een F1 manager dit jaar?
Het lijkt erop dat het hier in Denemarken ook pas in 2019 komt. Er is hier een of andere zender die de rechten heeft. Zou dolgraag switchen ook al is het drie keer zo duur.quote:Op woensdag 28 februari 2018 18:10 schreef sasquatsch het volgende:
De lijst van landen waar F1 TV beschikbaar komt:
[..]
Dus wel de Nederlandse Antillen en België, maar nog niet in Nederland zelf.
En dus ook nog niet in het Verenigd Koninkrijk waar Sky tot 2024 de exclusieve uitzendrechten heeft.
twitter:SauberF1Team twitterde op dinsdag 06-03-2018 om 15:09:47 We are happy to announce @TataCalde as our Test Driver for #F1 2018! 👏 "I have been able to substantially expand and develop my skills as a race driver, and I am convinced that I will be doing so throughout this year." Read full report 👉👉https://t.co/mTEJ3pvUIu https://t.co/nlAK1uZ0KB reageer retweet
#metooquote:Op dinsdag 6 maart 2018 15:26 schreef ondeugend het volgende:[ afbeelding ]twitter:SauberF1Team twitterde op dinsdag 06-03-2018 om 15:09:47 We are happy to announce @TataCalde as our Test Driver for #F1 2018! 👏 "I have been able to substantially expand and develop my skills as a race driver, and I am convinced that I will be doing so throughout this year." Read full report 👉👉https://t.co/mTEJ3pvUIu https://t.co/nlAK1uZ0KB reageer retweet
Nou vertel het maar heren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |