Spel bedacht door: Pg_Up Met dank aan bondage, voor het maken van de puntenteltool.
Aangezien ONZ nogal dood is, presenteer ik jullie Het Dodetopicspel. Je hoeft er niks voor te doen, behalve te posten en hopen dat het lang duurt voordat er een nieuwe reactie geplaatst wordt. Elke minuut dat er na jou niks gepost is is een punt. Er moeten dus minimaal 60 seconden tussen jouw post en de volgende post zitten voor een punt: 59 seconden telt nog steeds als 0 minuten en dus 0 punten. Restseconden worden niet bij elkaar opgeteld. De punten worden automatisch opgeteld. Tip: je kan beter niet meerdere keren achter elkaar posten, want je krijgt dus pas punten als er minstens een minuut tussen je post en de volgende post zit, ook al zijn beide posts van jou.
Voor elke minuut tussen de OP en de fipo krijg je ook gewoon een punt, maar voor de tijd tussen de lapo en de nieuwe OP krijg je geen punten. Zoals gebruikelijk is op FOK!, opent degene met de laatste post het nieuwe topic. Duurt dit te lang, dan kan een andere user dit doen en gaan we verder in het topic dat het snelst geopend is.
Gelieve de OP duidelijk en overzichtelijk te houden en de uitleg/regels niet te veranderen, bij voorbaat dank.
Geldige scores worden gepost door Pg_Up, _--_, FlippingCoin, devzero, aloa en Hexx.. Van hen wordt verzocht de link naar de scores niet te delen wegens overbelasting van de servers; updates worden doorgaans ieder nieuw deel van een topic geüpdatet.
Voor de score posters, gebruik deze post-ID: 176207168
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 20-1-2018
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om tweede te worden.
Winnaars: Seizoen 1: Haags_kwartiertje Seizoen 2: Haags_kwartiertje Seizoen 3: Dr.Mikey
Sta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
SPOILER: Dodetopic music
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-01-2018 10:32:51 ]
AIVD is even aan het kijken wat ze voor ons kunnen doen, komt goed.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing For all who deny the struggle, the triumphant overcome Met zwijgen kruist men de duivel
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing For all who deny the struggle, the triumphant overcome Met zwijgen kruist men de duivel
Als we dat met iedereen op FOK! doen wordt het misschien wat.
Heb jij zn IP adres, of zullen we gewoon Den Haag platbombarderen?
Gaan gewoon groot, heel Den Haag neer, krijgen we ook geen gekke tweets van die rare politici meer.
nee geen zin ik moet iets doen anders word ik gek #afkickverschijnselen douche... wc ...en ..keuken zijn al gesopt!
Ga sporten?
Ik had vroeger de meeste trek in een sigaret na het sporten
Oh klint super raar voor mij als niet roker, heb je toch juist trek in frisse lucht zou je denken.
Ik vermoed dat door het sporten je een nicotine "tekort" krijgt en daarom zin in een peuk. Gelukkig rook ik niet meer
Beter ja.
Ja, die komen vrij vlak voor je orgasme. Maar ik zit nog te zoeken naar de connectie met roken. Ik dacht dat roken ook endorfine productie bevordert/veroorzaakt, dus waarom zou je dat willen doen na sex? Het is gewoon een vraag hoor, ik ben nooit zo goed geweest in biologie
Endorfine is een endogeen geproduceerde opioïde peptide met pijnstillende eigenschappen die als neurotransmitter fungeert. Endorfines worden geproduceerd door de hypofyse (hypothalamus bij gewervelden) tijdens lichamelijke inspanning, opwinding, pijn, pittig eten, liefde en orgasme. Ze lijken op opiaten in hun vermogen om pijnstilling te veroorzaken evenals een gevoel van welbevinden en geluk.
Maar hoe stimuleert een peptide de aandrang om te gaan roken?
Ja, die komen vrij vlak voor je orgasme. Maar ik zit nog te zoeken naar de connectie met roken. Ik dacht dat roken ook endorfine productie bevordert/veroorzaakt, dus waarom zou je dat willen doen na sex? Het is gewoon een vraag hoor, ik ben nooit zo goed geweest in biologie
Endorfines komen ook wel op andere momenten vrij. Al lijkt me het vrijkomen van endorfines bij roken te verwaarlozen. Het is vooral het stillen van de drang naar nicotine lijkt me wat als zo prettig ervaren wordt
Endorfines komen ook wel op andere momenten vrij. Al lijkt me het vrijkomen van endorfines bij roken te verwaarlozen. Het is vooral het stillen van de drang naar nicotine lijkt me wat als zo prettig ervaren wordt
Ja, het is een soort van natuurlijke pijnstiller en ik dacht dat roken de productie van endorfine enorm bevordert en dat het daarom zo moeilijk is om te stoppen.
quote:
Endorfine is de hormoon die uitgescheiden wordt door de hersenen. Als je rookt dan stijgt het endorfinegehalte in je lichaam en krijg je een voldaan gevoel. Als je niet rookt, dan daalt het endorfinegehalte en begint de roker ontwenningsverschijnselen te krijgen totdat de roker opnieuw een sigaret aansteekt.
Kon er geen heel erg goede bron voor vinden op een paar stop met roken sites na bron
Endorfine komt vrij als je een orgasme hebt. Dat is een hoge piek ... en het keldert heel snel. (Sporten idem) omdat gevoel weer terug krijgen grijpen rokers naar een sigaret omdat door nicotine ook endorfine vrijkomen. Nog meer dan met een orgasme of sporten. Je moet namelijk 5 uren sporten om net zoveel endorfinen los te maken in vergelijking met ongeveer 6 sigaretten verdeeld over de dag. Zo is het mij uitgelegd, doordat ik adhd heb ben ik nog gevoeliger voor verslaving ivm andere waardes van neurotransmitters in mijn lijf.
Op maandag 29 januari 2018 15:31 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende: Endorfine komt vrij als je een orgasme hebt. Dat is een hoge piek ... en het keldert heel snel. (Sporten idem) omdat gevoel weer terug krijgen grijpen rokers naar een sigaret omdat door nicotine ook endorfine vrijkomen. Nog meer dan met een orgasme of sporten. Je moet namelijk 5 uren sporten om net zoveel endorfinen los te maken in vergelijking met ongeveer 6 sigaretten verdeeld over de dag. Zo is het mij uitgelegd, doordat ik adhd heb ben ik nog gevoeliger voor verslaving ivm andere waardes van neurotransmitters in mijn lijf.
Dat was het antwoord waar ik naar zocht. Het is dus die piek waardoor je lichaam "nieuwe" endorfine wil aanmaken. Dank je
Billenkoek is een volledig veilige stopmethode die wordt toegepast om mensen met een rookverslaving te ondersteunen, met behulp van een mattenklopper en begeleiding van therapeuten.
Ik vermoedt dat jij even lekker een wandeling in de frisse lucht maakt na een potje stoeien
Eten.
Ik denk dat het voornamelijk de pijn van de mattenklopper is die endorfine productie simuleert. Ingepakt worden is een andere sensatie zonder pijn. Hoewel het wel zal helpen tegen het roken als je handen zitten ingepakt.
Ik denk dat het voornamelijk de pijn van de mattenklopper is die endorfine productie simuleert. Ingepakt worden is een andere sensatie zonder pijn. Hoewel het wel zal helpen tegen het roken als je handen zitten ingepakt.
Precies, dat laatste lijkt me wel te helpen Zo'n mattenklopper zal ook maar een kortstondig effect hebben denk ik. En voor je het weet ben je daaraan verslaafd
Precies, dat laatste lijkt me wel te helpen Zo'n mattenklopper zal ook maar een kortstondig effect hebben denk ik. En voor je het weet ben je daaraan verslaafd
Ik zie lexy al in de supermarkt mensen vragen om een lekkere pets op haar billen om de trek in een peuk te onderdrukken
Winnaars: Seizoen 1: Haags_kwartiertje Seizoen 2: Haags_kwartiertje Seizoen 3: Haags_kwartiertje Seizoen 4: Haags_kwartiertje Seizoen 5: Haags_kwartiertje Seizoen 6: Haags_kwartiertje Seizoen 7: Haags_kwartiertje Seizoen 8: Haags_kwartiertje Seizoen 9: Haags_kwartiertje Seizoen 10: Haags_kwartiertje Seizoen 11: Haags_kwartiertje
Op maandag 29 januari 2018 18:00 schreef hemarookworst het volgende: Winnaars: Seizoen 1: Haags_kwartiertje Seizoen 2: Haags_kwartiertje Seizoen 3: Haags_kwartiertje Seizoen 4: Haags_kwartiertje Seizoen 5: Haags_kwartiertje Seizoen 6: Haags_kwartiertje Seizoen 7: Haags_kwartiertje Seizoen 8: Haags_kwartiertje Seizoen 9: Haags_kwartiertje Seizoen 10: Haags_kwartiertje Seizoen 11: Haags_kwartiertje
Oudere seizoenen Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om tweede te worden.
Op maandag 29 januari 2018 18:00 schreef hemarookworst het volgende: Winnaars: Seizoen 1: Haags_kwartiertje Seizoen 2: Haags_kwartiertje Seizoen 3: Haags_kwartiertje Seizoen 4: Haags_kwartiertje Seizoen 5: Haags_kwartiertje Seizoen 6: Haags_kwartiertje Seizoen 7: Haags_kwartiertje Seizoen 8: Haags_kwartiertje Seizoen 9: Haags_kwartiertje Seizoen 10: Haags_kwartiertje Seizoen 11: Haags_kwartiertje
Ik stel voor dat we haags als algemene winnaar uitroepen en hem niet meer opnemen in de lijstjes
Maar nu is mijn vraag: Wat als een topic van 31 januari nog niet vol is op 1 februari? Wordt dat voortijdig gestopt, doorgaan + punten of het begint weer bij een nieuwe topic, zeg maar, om 11 uur op 1 februari?
Maar nu is mijn vraag: Wat als een topic van 31 januari nog niet vol is op 1 februari? Wordt dat voortijdig gestopt, doorgaan + punten of het begint weer bij een nieuwe topic, zeg maar, om 11 uur op 1 februari?
1st post op de 1st dag en dat postid gebruiken in het script van bondage. Dat kan dus in het midden van een topic zijn.
Ja, is de regel van de spelbedenker. We kunnen er niet aan tornen.
Ik geloof niet dat pg_up had gedacht dat dit spel zo'n enorm success zou worden. Hij had ook niet kunnen verwachten dat we meerdere rondes zouden hebben