Mag ook een top 10 of 20 zijn. Ik geef alleen de eerste 10 liedjes punten.quote:Op maandag 26 maart 2018 12:16 schreef Greys het volgende:
Ik wil ook een lijstje maken maar ik geef heel eerlijk toe dat ik er met 43 nog niet echt uitkomEen top tien gaat me net lukken maar verder..
Neem je tijd.quote:Op maandag 26 maart 2018 12:11 schreef Aoibhin het volgende:
Ik kom vandaag ook met een lijstje. Ik twijfel nog over bepaalde plekken.
quote:Op maandag 26 maart 2018 12:10 schreef ijs_beer het volgende:
Ben erg nieuwsgierig naar de gecombineerde lijst, Ato!
Onder elke emoticon kopje is het ook zo veranderlijk voor mij. Gewoon 5 rankringen eigenlijk.quote:Op maandag 26 maart 2018 12:16 schreef Greys het volgende:
Ik wil ook een lijstje maken maar ik geef heel eerlijk toe dat ik er met 43 nog niet echt uitkomEen top tien gaat me net lukken maar verder..
Met hulp van deze tool (erg handig!), heb ik ook een huidige top 43 samengesteld:quote:Op maandag 26 maart 2018 14:23 schreef grazz het volgende:
Handige tool als je er niet uitkomt http://esc.gerbear.com/sorter2018.htm
Ja?quote:
Grapje schat, bij mij staat Nederland (nu nog) op 3).quote:Op dinsdag 27 maart 2018 00:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja?
Niet goed?Ik vind het echt heel goed maar niet beter dan die andere drie voor het ESF. Hoewel ik twijfelde qua 3, dat is eigenlijk gedeelde plek met 4.
Ik denk dat er tijdens de repetities of al na EIC nog zeker dingen gaan veranderen hoor. Maar dit is op basis van 'nog niet alles live gehoord'.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 00:20 schreef ato het volgende:
[..]
Grapje schat, bij mij staat Nederland (nu nog) op 3).
Heb ik ook. De dames verleden jaar hadden wij een stuk lager staan toch?quote:Op dinsdag 27 maart 2018 00:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat er tijdens de repetities of al na EIC nog zeker dingen gaan veranderen hoor. Maar dit is op basis van 'nog niet alles live gehoord'.
Geeft niet hoorquote:Op dinsdag 27 maart 2018 00:25 schreef ato het volgende:
[..]
Heb ik ook. De dames verleden jaar hadden wij een stuk lager staan toch?
En ik was je aan het plagen.
Check mijn lijstje evenquote:Op dinsdag 27 maart 2018 12:17 schreef Greys het volgende:
Ik geloof dat onze enige echt gezamenlijke eens-factor is dat Rusland niet zou moeten kwalificeren en ergens onderaan moet eindigen als ik de lijstjes even snel scan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |