Het zou me niet verbazen als sommige scholen daadwerkelijk zoiets hebben.quote:Op maandag 29 januari 2018 13:28 schreef Bluedisplay het volgende:
Hebben tegenwoordig echt al die klasjes een groepsapp?
Lijkt me om knettergek van te worden, al dat gezeik
Neem niet alles te serieus, het is satirequote:Op maandag 29 januari 2018 13:28 schreef Bluedisplay het volgende:
Yep, hier wel, de juffen zitten niet in de groepsapp trouwens, en wanneer welk kind trakteert wordt daar ook niet in gemeld.quote:Op maandag 29 januari 2018 13:28 schreef Bluedisplay het volgende:
Wat een gezever. Zo'n type wat nergens de humor van in ziet. Kan me zo voorstellen dat ze zich nog stoort aan kindermopjes.quote:Op maandag 29 januari 2018 10:31 schreef Greys het volgende:
Er zijn ook mensen die oprecht boos worden van de serie.
https://www.diggitmagazin(...)de-luizenmoeder-kijk
Haar reactie?quote:Op maandag 29 januari 2018 13:56 schreef zalkc het volgende:
[..]
Wat een gezever. Zo'n type wat nergens de humor van in ziet. Kan me zo voorstellen dat ze zich nog stoort aan kindermopjes.
"Het is geel en hangt achter de auto ---- Banaanhanger!" Haar reactie: "Auto's zijn hartstikke vervuilend en niet geschikt om kinderen mee te confronteren. Het kan maar zo zijn dat er astma patiëntjes tussen zitten die heel erg ziek worden van auto's. Daarnaast staat de banaan symbool voor Zuid-Amerikaanse landen en de auto industrie is voornamelijk in moderne westerse landen, hiermee geef je het beeld af dat Zuid-Amerikaanse landen moet worden vooruitgetrokken door het westen!!."
quote:Author ID
Sander Bax
Sander Bax (1977): universitair hoofddocent Literatuurwetenschap, Cultuurgeschiedenis en Vakdidactiek Nederlands aan de UvT
quote:Op maandag 29 januari 2018 13:56 schreef zalkc het volgende:
[..]
Wat een gezever. Zo'n type wat nergens de humor van in ziet. Kan me zo voorstellen dat ze zich nog stoort aan kindermopjes.
"Het is geel en hangt achter de auto ---- Banaanhanger!" Haar reactie: "Auto's zijn hartstikke vervuilend en niet geschikt om kinderen mee te confronteren. Het kan maar zo zijn dat er astma patiëntjes tussen zitten die heel erg ziek worden van auto's. Daarnaast staat de banaan symbool voor Zuid-Amerikaanse landen en de auto industrie is voornamelijk in moderne westerse landen, hiermee geef je het beeld af dat Zuid-Amerikaanse landen moet worden vooruitgetrokken door het westen!!."
quote:Op maandag 29 januari 2018 14:07 schreef thabit het volgende:
[..]
Dat een man ook zo kan reageren, dat vinden wij niet raar, dat vinden wij bijzonder!
De app van de NPO werkt zowel onder Android als IOS niet goed samen met de Chromecast dus is het wel prettig dat het via Youtube werkt.quote:Op zondag 28 januari 2018 23:21 schreef Greys het volgende:
Wel kut dat er nu alweer iemand is die de hele afl op YouTube heeft gegooid. Ik wil dat elke kijker meetelt voor de kijkcijfers, dat is ze zo gegund
hier (nog) niet, op de school van de kinderen van m'n zusje wel. Daar is het wel een soort regel dat alleen de belangrijkste dingen gemeld worden (dus niet elk wissewasje en nutteloze info) maar niet alle ouders houden zich daar even goed aan hoor ik vaakquote:Op maandag 29 januari 2018 13:28 schreef Bluedisplay het volgende:
Dat lijkt me dan wel hilarisch, van het weekend nog meegelezen in zo'n buurtapp bij een vriend, waar dus ook van die strenge regels gelden.quote:Op maandag 29 januari 2018 14:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hier (nog) niet, op de school van de kinderen van m'n zusje wel. Daar is het wel een soort regel dat alleen de belangrijkste dingen gemeld worden (dus niet elk wissewasje en nutteloze info) maar niet alle ouders houden zich daar even goed aan hoor ik vaak
Op onze school wel, maar gezeik valt enorm meequote:Op maandag 29 januari 2018 13:28 schreef Bluedisplay het volgende:
Mees en Raaf ook zulke sneeuwvlokjes namen.quote:Op maandag 29 januari 2018 16:14 schreef WammesWaggel het volgende:
De kinderen van Ilse Warringa heten Mees en Wies
quote:Op maandag 29 januari 2018 14:07 schreef thabit het volgende:
[..]
Dat een man ook zo kan reageren, dat vinden wij niet raar, dat vinden wij bijzonder!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |