Dit. Geen geweldig hoog niveau, maar wel een prachtig en spannend toernooi! Mooier dan afgelopen PieDieSie WK.quote:
Naah wel. Vind ik op zich erg leuk om naar te kijken altijd. Alleen wel kut dat het altijd zo laat op de avond is. Maar dit jaar was het gewoon totaal kut van de bok. Al die uitvallers, en weer grensverleggend Frans arrogasme. Kapotschieten die ASO neukfoutenquote:Op zondag 28 januari 2018 22:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dakar hoef je ook überhaupt niet naar te kijken natuurlijk
Niet echt te vergelijken, maar van beide in ieder geval wel genotenquote:Op zondag 28 januari 2018 22:10 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dit. Geen geweldig hoog niveau, maar wel een prachtig en spannend toernooi! Mooier dan afgelopen PieDieSie WK.
Ik heb echt werkelijk niets met autoracenquote:Op zondag 28 januari 2018 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Naah wel. Vind ik op zich erg leuk om naar te kijken altijd. Alleen wel kut dat het altijd zo laat op de avond is. Maar dit jaar was het gewoon totaal kut van de bok. Al die uitvallers, en weer grensverleggend Frans arrogasme. Kapotschieten die ASO neukfoutenwaardeloos.
Oh ja, dat kan hequote:Op zondag 28 januari 2018 22:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb echt werkelijk niets met autoracen
Dakar + 24H Le Mans zijnquote:Op zondag 28 januari 2018 22:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb echt werkelijk niets met autoracen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.➞
Meh. Zelfde als dat je na afloop van de champions league finale nog even de playoffs van de Jupiler league gaat kijken. EN DAT OOK EEN WK GAAT NOEMENquote:
Plaatselijke snackbar had nieuwjaarsactie. Hele maand januari, frikandellen: 10+1 gratis.quote:Op zondag 28 januari 2018 22:13 schreef Duveldrinker het volgende:
Vanderfoort is wel flink aangekomen, is z'n Skippiebal lek?
Je moet het niet gaan vergeljken, qua niveau is het veel minder maar de spanning (en het lachen om de domme onzin) vergoedt veel. Champions league is ontzettende aids overigens.quote:Op zondag 28 januari 2018 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meh. Zelfde als dat je na afloop van de champions league finale nog even de playoffs van de Jupiler league gaat kijken. EN DAT OOK EEN WK GAAT NOEMENNee donder op met die onzin plz
Hoog/hoger niveau is niet per definitie meer vermaakquote:Op zondag 28 januari 2018 22:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je moet het niet gaan vergeljken, qua niveau is het veel minder maar de spanning (en het lachen om de domme onzin) vergoedt veel. Champions league is ontzettende aids overigens.
Dat was wat ik ongeveer wilde zeggen ja.quote:Op zondag 28 januari 2018 22:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hoog/hoger niveau is niet per definitie meer vermaak
Dit.quote:Op zondag 28 januari 2018 22:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hoog/hoger niveau is niet per definitie meer vermaak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |