Smaken verschillen?quote:Op zondag 28 januari 2018 20:50 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ach ja ... wat zal ik ervan zeggen !!
Nee doe ik maar niet...
zo is datquote:Op zondag 28 januari 2018 20:51[
/url] schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/472502]LCMS het volgende:
[..]
Smaken verschillen?
Ik hou van heel veel soorten muziek het is maar net wat voor bui ik heb.quote:
En dat kan soms verrekte gezellig zijn!quote:Op zondag 28 januari 2018 20:54 schreef hemarookworst het volgende:
Ook niet echt mijn soort muziek, die Nederlandse smartlappen.
Maar wel echt muziek die past bij een volksbuurt terwijl je in een plastic tuinstoeltje van de Gamma halve liters klapt op de stoep
Halve liters klappenquote:Op zondag 28 januari 2018 20:54 schreef hemarookworst het volgende:
Ook niet echt mijn soort muziek, die Nederlandse smartlappen.
Maar wel echt muziek die past bij een volksbuurt terwijl je in een plastic tuinstoeltje van de Gamma halve liters klapt op de stoep
Murp dit is nou een kwaliteitsvoorbeeld van de bagger die je gewoon zou moeten verwijderen.quote:Op zondag 28 januari 2018 20:54 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Ik vind Dre heeft mooiere nummers maar hij kan mij wel entertainen met dit nummers maar ook de liedjes als hè ouwe luister ik graag.
Zijn vader heeft ook mooie gevoelige nummers maar ook nrs als ik heb de zomer in Mn bol!
En ik vind niet alles hoeft mooi te zijn als het je entertaint is het toch ook goed.
ik vind het prima hoor de meesten hebben het toch al gelezenquote:Op zondag 28 januari 2018 21:00 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Murp dit is nou een kwaliteitsvoorbeeld van de bagger die je gewoon zou moeten verwijderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |