Anders had hij wel wat meer geld kunnen uitgeven voor zijn nieuwste videoquote:Op maandag 29 januari 2018 02:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Is drs. Botje een pauper dan?
Amerikaanse vlag?quote:Op maandag 29 januari 2018 02:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Anders had hij wel wat meer geld kunnen uitgeven voor zijn nieuwste video
Krijg ik daarom zovaak ads over condoomsquote:Op maandag 29 januari 2018 02:58 schreef FlippingCoin het volgende:
Misschien wat BNW maar...
Ik heb flinke spierpijn in mijn kuiten en loop dus als een tachtigjarige en ineens krijg ik ads over hernia's, verkoopt android de beweeg data ?
Je hebt gelijk, is gekkigheidquote:Op maandag 29 januari 2018 03:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Krijg ik daarom zovaak ads over condooms
ik krijg helemaal geen adsquote:Op maandag 29 januari 2018 03:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Krijg ik daarom zovaak ads over condooms
Is dat pris?quote:Op maandag 29 januari 2018 03:03 schreef devzero het volgende:
Die berend botje is overigens wel een vies mannetje hoor, beetje kinderen proberen te verleiden. Gelukkig trappen ze er niet in
[ afbeelding ]
Boefquote:
Weggejaagd met kpd zooiquote:Op maandag 29 januari 2018 03:04 schreef devzero het volgende:
pris zou hem direct arresteren. Waar is onze pris eigenlijk?
1) Je bent een leeg hoofdquote:
oh heb het over mijn laptop. op mijn mobiel heb ik in mijn browser geen ads, maar wel in apps als youtube enzquote:Op maandag 29 januari 2018 03:06 schreef devzero het volgende:
[..]
1) Je bent een leeg hoofd
2) Je bent te slim en android kan je gedachten niet lezen
3) Je hebt een appel
Ben je op vakantie?quote:Op vrijdag 26 januari 2018 22:50 schreef PrisTheShiz het volgende:
Ik koop vaak ansichtkaarten voor in mijn scrapboek. Maar ik heb ook nog wel oude die ik nooit heb ingeplakt. Ik ga morgen eens op onderzoek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |