Volkorenbrood en rijst.quote:Op maandag 29 januari 2018 01:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Genoeg vezels nemen, daar poep je lekkerder van!
wel zilvervliesrijst dan. witte rijst heeft niet zoveel vezels. en groenten en fruit natuurlijkquote:
Heb laatste tijd van die lange rijst.quote:Op maandag 29 januari 2018 02:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wel zilvervliesrijst dan. witte rijst heeft niet zoveel vezels. en groenten en fruit natuurlijk
geen sushi met homijn nemenquote:Op maandag 29 januari 2018 02:25 schreef devzero het volgende:
Ik had vandaag korte rijst met (rauwe) tonijn
sushi
Nou ik dacht de weg van het water in al mijn onschuldquote:Op maandag 29 januari 2018 02:48 schreef devzero het volgende:
[..]
De weg was recht, de weg was krom.
Wat maakt dat nou uit als je aen het varen bent?
Nee heb ik nietquote:
Je reist teveel first class. Tegenwoordig betaal je 10 euro voor een klein blikje bier in het vliegtuig in de economie class.quote:Op maandag 29 januari 2018 02:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou ik dacht de weg van het water in al mijn onschuld
Maar berend zat gewoon met een halve liter en zijn pik in zijn klauw in het vliegtuig
Is drs. Botje een pauper dan?quote:Op maandag 29 januari 2018 02:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Je reist teveel first class. Tegenwoordig betaal je 10 euro voor een klein blikje bier in het vliegtuig in de economie class.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |