abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 28 januari 2018 @ 20:14:01 #1
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_176804995
Geacht KLB gespuis,

Vogeltjesdans, Argo en ik, de elite eenheid van de ronde tafel, zijn gisteren weer als vanouds op pad geweest. En het was me het dagje wel.

In alle vroegte rond de klok van twee uur 's middags ging ik van huis met mijn chevy uit 1957 uitgerust met een 5 liter V8. De eerste tussenstop was het onderkomen van vogeltjesdans. Eenmaal aangekomen toeter ik een keer met mijn dukes of hazard toeter om hem op mijn aanwezigheid te attenderen. Het duurt even voordat hij zich laat zien. "Hij zal vast nog wel een of ander wijf naar buiten moeten werken" denk ik bij mezelf.
Na ongeveer 5 minuten hoor ik geklop op mijn raampje. "Eindelijk, daar zul je vogeltjesdans hebben". Niets was echter minder waar. Naast mijn auto stond een wel zeer aparte verschijning die zich het best laat omschrijven als half vrouw half hert. "Die motor van jou staat hier al 10 minuten aan. Hou je wel een beetje rekening met het milieu" riep het boos. Verbaasd door deze brutaliteit zei ik haar "Ik had graag een 6 liter gekocht maar de portemonnee liet enkel een 5 liter toe" terwijl ik nog wat extra gas gaf om het geschreeuw te dempen.
Boos huppelde het hert vervolgens weg terwijl ze nog wat onverstaanbaars riep.
Nu werd er op het andere raam geklopt, eindelijk was vogeltjesdans daar.

Hierna gingen we naar het bos om Argo op te halen, gelukkig stond hij wel al klaar. Hiermee was het gezelschap compleet en konden we op weg naar onze bestemming. Onderweg zei vogeltjesdans opeens "wanneer zou Bonethugss weer vrij komen, ik mis hem toch wel op onze uitjes". Deze gedachte werd gedeeld en het plan ontstond al snel om een poging te doen om hem uit te breken. Ik keerde de auto en zette koers richting het huis van Pharkus.

Eenmaal aangekomen deed een oude vrouw open, waarschijnlijk zijn vrouw of zijn moeder. Vogeltjesdans had duidelijk weinig zin om veel tijd te verspillen en zei "we komen voor Pharkus waar zit hij" terwijl hij al halverwege de gang stond. De oude vrouw hield hem echter dapper tegen en zei: "Ho ho jongens, jullie kunnen hem niet storen, hij zit in een reet". "HAHAHA wat een homo" lachten wij vervolgens, iets wat we eigenlijk al wel langer vermoedden. "Niet zo'n reet, maar iets met een spelletje op zijn computer waarbij hij niet gestoord mag worden" zei zijn moeder. We stonden op het punt om naar zolder te lopen toen Argo zei: "jongens, Ik weet wat ze bedoelt. Hier mogen we hem niet bij storen". Als Argo het zegt dan zal het wel echt belangrijk zijn dachten we, en gingen maar weer verder. Op pad naar onze bestemming.

Onze bestemming was dit keer het niet zo mooie rotterdam, thuisstad van de zeer gewaardeerde "opperacclimatiseerder" Iwanius. Hij had ons uitgenodigd voor een dag authentiek acclimatiseren. Eenmaal aangekomen parkeerde ik mijn auto voor het café waar Iwanius ons op zou wachten. We zagen hem al meteen zitten aan een tafel met een fles champagne en een hem kenmerkende sigaar. We gingen bij hem aan tafel zitten en betelden onze drankjes. Voor mij een westvleteren 12, voor vogeltjesdans stroh rum 80 en voor argo een appelsap.

Acclimatiseren is natuurlijk pas echt acclimatiseren als er ook bij wordt gegeten en Iwanius bestelde daarom bittergarnituur, 2 porties per persoon. Niemand hoort namelijk ook maar iets te kort te komen aldus deze zeer genereuze man. Helaas kwam er slecht nieuws van de serveerster, de frituurpan was eerder die dag kapot gegaan en ze konden geen bittergarnituur serveren. Iwanius was buiten zinnen en terwijl hij al halverwege de uitgang was nadat hij zijn sigaar in de plantenbak gedoofd had, kreeg ik een goed idee. "Wacht even Iwanius" zei ik en ik vroeg aan de serveerster of we die bitterballen ook ongebakken konden krijgen. Dit kon. Vervolgens excuseerde ik me even en vroeg waar de wc was. Tien minuten later kwam ik terug bij een zichtbaar chagrijnige Iwanius die op het punt stond om te vertrekken en zijn kapitaalinjecties aan de ronde tafel stop te zetten. Zijn humeur sloeg meteen om toen hij zag dat ik een volle schaal vol perfect goudbruin gebakken bitterballen mee terug had genomen. "Hoe kom je daar opeens aan?" vroeg hij verbaasd. Ik hield het erbij dat dat het geheim van de chef is.

Terwijl we van de bitterballen en de drank genoten viel ons om dat Iwanius steeds ongeduldiger op zijn rolex ging kijken. Toen hem gevraagd werd waarom hij dit deed vertelde hij dat hij als verrassing ook een junior-acclimatiseerder had uitgenodigd. Echter moest hij met de trein komen en deze had zoals verwacht weer vertraging. Om dit verder niet ons probleem te maken besloten we maar zonder deze junior-acclimatiseerder verder te gaan. Volgende halte: een Aziatisch restaurant. Hier bestelde Iwanius alle gerechten van de kaart en een emmer heet water. Hier begrepen wij in eerste instantie niet veel van maar de bedoeling werd al gauw duidelijk. Iwanius gooide alle gerechten in de emmer zodat er een grote soep gevormd werd. Dit smaakte overigens niet verkeerd al vond Argo het wel wat pittig.

Nadat we klaar waren met eten gingen we naar buiten. Het duurde niet lang voor de volgende problemen zich aandienden. We werden vanuit het niets omsingeld door een bont gezelschap bestaande uit een jongen met een pokeball in zijn hand ( :') ), wat getinte lui en een eend. Het bleek dat ze het op Iwanius hebben gemunt en uitten dreigende taal en iets over een centraal topic. Nadat wij Iwanius om uitleg hadden gevraagd bleek dat de jongen met de pokeball een vermeende ban had gekregen dankzij Iwanius en de getinte lui dat waren voornamelijk querulanten. De eend bleek met de naam Guus door het leven te gaan en had het vooral op vogeltjesdans gemunt.

Tijdens de felle strijd die hierop volgde besloten we onze focus op de eend te leggen. Vogeltjesdans beschermen is namelijk de prioriteit en al gauw lag de eend om zijn moeder te roepen. Vogeltjesdans wist dat zij niet zou komen omdat de betreffende vrouw nog bij hem thuis zat. Toen we Iwanius vervolgens wilden helpen bleek deze verdwenen te zijn. In de verte hoorden we hem nog om hulp roepen en zagen we de querulanten met hem op de schouders wegrennen. Omdat we de sirenes inmiddels dichterbij hoorden komen zijn we echter snel huiswaarts vertrokken.

Klacht: Niet weten hoe het nu met Iwanius gaat
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_176805061
Bittergarnituur uit de oven of frituur?
paypal.me/taaladvies
  Moderator zondag 28 januari 2018 @ 20:17:47 #3
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_176805072
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 20:17 schreef Taaladvies het volgende:
Bittergarnituur uit de oven of frituur?
Echte bazen weten dat
pi_176805291
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 20:14 schreef Plompzakker het volgende:
Geacht KLB gespuis,

Vogeltjesdans, Argo en ik, de elite eenheid van de ronde tafel, zijn gisteren weer als vanouds op pad geweest. En het was me het dagje wel.

In alle vroegte rond de klok van twee uur 's middags ging ik van huis met mijn chevy uit 1957 uitgerust met een 5 liter V8. De eerste tussenstop was het onderkomen van vogeltjesdans. Eenmaal aangekomen toeter ik een keer met mijn dukes of hazard toeter om hem op mijn aanwezigheid te attenderen. Het duurt even voordat hij zich laat zien. "Hij zal vast nog wel een of ander wijf naar buiten moeten werken" denk ik bij mezelf.
Na ongeveer 5 minuten hoor ik geklop op mijn raampje. "Eindelijk, daar zul je vogeltjesdans hebben". Niets was echter minder waar. Naast mijn auto stond een wel zeer aparte verschijning die zich het best laat omschrijven als half vrouw half hert. "Die motor van jou staat hier al 10 minuten aan. Hou je wel een beetje rekening met het milieu" riep het boos. Verbaasd door deze brutaliteit zei ik haar "Ik had graag een 6 liter gekocht maar de portemonnee liet enkel een 5 liter toe" terwijl ik nog wat extra gas gaf om het geschreeuw te dempen.

Hierna gingen we naar het bos om Argo op te halen, gelukkig stond hij wel al klaar. Hiermee was het gezelschap compleet en konden we op weg naar onze bestemming. Onderweg zei vogeltjesdans opeens "wanneer zou Bonethugss weer vrij komen, ik mis hem toch wel op onze uitjes". Deze gedachte werd gedeeld en het plan ontstond al snel om een poging te doen om hem uit te breken. Ik keerde de auto en zette koers richting het huis van Pharkus.

Eenmaal aangekomen deed een oude vrouw open, waarschijnlijk zijn vrouw of zijn moeder. Vogeltjesdans had duidelijk weinig zin om veel tijd te verspillen en zei "we komen voor Pharkus waar zit hij" terwijl hij al halverwege de gang stond. De oude vrouw hield hem echter dapper tegen en zei: "Ho ho jongens, jullie kunnen hem niet storen, hij zit in een reet". "HAHAHA wat een homo" lachten wij vervolgens, iets wat we eigenlijk al wel langer vermoedden. "Niet zo'n reet, maar iets met een spelletje op zijn computer waarbij hij niet gestoord mag worden" zei zijn moeder. We stonden op het punt om naar zolder te lopen toen Argo zei: "jongens, Ik weet wat ze bedoelt. Hier mogen we hem niet bij storen". Als Argo het zegt dan zal het wel echt belangrijk zijn dachten we, en gingen maar weer verder. Op pad naar onze bestemming.

Onze bestemming was dit keer het niet zo mooie rotterdam, thuisstad van de zeer gewaardeerde "opperacclimatiseerder" Iwanius. Hij had ons uitgenodigd voor een dag authentiek acclimatiseren. Eenmaal aangekomen parkeerde ik mijn auto voor het café waar Iwanius ons op zou wachten. We zagen hem al meteen zitten aan een tafel met een fles champagne en een hem kenmerkende sigaar. We gingen bij hem aan tafel zitten en betelden onze drankjes. Voor mij een westvleteren 12, voor vogeltjesdans stroh rum 80 en voor argo een appelsap.

Acclimatiseren is natuurlijk pas echt acclimatiseren als er ook bij wordt gegeten en Iwanius bestelde daarom bittergarnituur, 2 porties per persoon. Niemand hoort namelijk ook maar iets te kort te komen aldus deze zeer genereuze man. Helaas kwam er slecht nieuws van de serveerster, de frituurpan was eerder die dag kapot gegaan en ze konden geen bittergarnituur serveren. Iwanius was buiten zinnen en terwijl hij al halverwege de uitgang was nadat hij zijn sigaar in de plantenbak gedoofd had, kreeg ik een goed idee. "Wacht even Iwanius" zei ik en ik vroeg aan de serveerster of we die bitterballen ook ongebakken konden krijgen. Dit kon. Vervolgens excuseerde ik me even en vroeg waar de wc was. Tien minuten later kwam ik terug bij een zichtbaar chagrijnige Iwanius die op het punt stond om te vertrekken en zijn kapitaalinjecties aan de ronde tafel stop te zetten. Zijn humeur sloeg meteen om toen hij zag dat ik een volle schaal vol perfect goudbruin gebakken bitterballen mee terug had genomen. "Hoe kom je daar opeens aan?" vroeg hij verbaasd. Ik hield het erbij dat dat het geheim van de chef is.

Terwijl we van de bitterballen en de drank genoten viel ons om dat Iwanius steeds ongeduldiger op zijn rolex ging kijken. Toen hem gevraagd werd waarom hij dit deed vertelde hij dat hij als verrassing ook een junior-acclimatiseerder had uitgenodigd. Echter moest hij met de trein komen en deze had zoals verwacht weer vertraging. Om dit verder niet ons probleem te maken besloten we maar zonder deze junior-acclimatiseerder verder te gaan. Volgende halte: een Aziatisch restaurant. Hier bestelde Iwanius alle gerechten van de kaart en een emmer heet water. Hier begrepen wij in eerste instantie niet veel van maar de bedoeling werd al gauw duidelijk. Iwanius gooide alle gerechten in de emmer zodat er een grote soep gevormd werd. Dit smaakte overigens niet verkeerd al vond Argo het wel wat pittig.

Nadat we klaar waren met eten gingen we naar buiten. Het duurde niet lang voor de volgende problemen zich aandienden. We werden vanuit het niets omsingeld door een bont gezelschap bestaande uit een jongen met een pokeball in zijn hand ( :') ), wat getinte lui en een eend. Het bleek dat ze het op Iwanius hebben gemunt en uitten dreigende taal en iets over een centraal topic. Nadat wij Iwanius om uitleg hadden gevraagd bleek dat de jongen met de pokeball een vermeende ban had gekregen dankzij Iwanius en de getinte lui dat waren voornamelijk querulanten. De eend bleek met de naam Guus door het leven te gaan en had het vooral op vogeltjesdans gemunt.

Tijdens de felle strijd die hierop volgde besloten we onze focus op de eend te leggen. Vogeltjesdans beschermen is namelijk de prioriteit en al gauw lag de eend om zijn moeder te roepen. Vogeltjesdans wist dat zij niet zou komen omdat de betreffende vrouw nog bij hem thuis zat. Toen we Iwanius vervolgens wilden helpen bleek deze verdwenen te zijn. In de verte hoorden we hem nog om hulp roepen en zagen we de querulanten met hem op de schouders wegrennen. Omdat we de sirenes inmiddels dichterbij hoorden komen zijn we echter snel huiswaarts vertrokken.

is dit wat ze tegenwoordig humor noemen? Enzo knol is zelfs leuker
Ik noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.
pi_176805358
Hoop tekst
pi_176805379
Een begin zonder einde.
paypal.me/taaladvies
pi_176805652
Dit is nou wat drank en drugs met mensen doet.
Karper diem, vis van de dag
pi_176805781
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 20:14 schreef Plompzakker het volgende:
Geacht KLB gespuis,

Niet de hele OP quoten :')
Weggegaan en opgerot
pi_176807160
Goed topic!!! LOLLEROMGEINZ:D
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_176807193
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 20:28 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:

[..]

Hater :') Pure kwaliteit niet herkennen _O_
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_176807231
Dit topic schreeuwt eigenlijk om een Werkman paint :')
Hoewel de kwaliteit al zeer hoogstaand is. Ik denk dat ik hem thuis ga lemmingen.
pi_176807269
Goed verhaal
pi_176807455
Waarom geen DM gehad?
.
  Moderator zondag 28 januari 2018 @ 22:06:26 #14
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_176807753
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2018 21:55 schreef Fer het volgende:
Waarom geen DM gehad?
Het topic maken kostte me al een half uur. Laat staan iedereen dm'en
  Moderator zondag 28 januari 2018 @ 22:06:49 #15
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_176807766
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2018 21:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
Dit topic schreeuwt eigenlijk om een Werkman paint :')
Hoewel de kwaliteit al zeer hoogstaand is. Ik denk dat ik hem thuis ga lemmingen.
_O_
Ik ben benieuwd naar jouw kant van het verhaal
pi_176808901
Verzonnen topic dus niet gelezen
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_176808953
Hoe is het met die junior acclimatiseerder afgelopen?
Play hard, go pro.
  Moderator zondag 28 januari 2018 @ 22:49:21 #18
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_176809046
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 22:44 schreef renwan het volgende:
Verzonnen topic dus niet gelezen
Querulant gespot
  Moderator zondag 28 januari 2018 @ 22:51:06 #19
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_176809111
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 22:46 schreef Aethereal het volgende:
Hoe is het met die junior acclimatiseerder afgelopen?
Uit de trein gezet wegens roken op de wc
pi_176810440
De ware klacht is dat ik heb moeten betalen voor alle gerechten bij het Aziatisch restaurant omdat Iwanius foetsie was...

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 28-01-2018 23:42:37 ]
  Moderator zondag 28 januari 2018 @ 23:54:50 #21
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_176810664
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2018 23:42 schreef Argo het volgende:
De ware klacht is dat ik heb moeten betalen voor alle gerechten bij het Aziatisch restaurant omdat Iwanius foetsie was...
Volgens mij hebben die Chinezen je voor de gek gehouden want Iwanius eet daar op rekening
  maandag 29 januari 2018 @ 12:22:12 #22
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_176816585
Samenvatting?
  maandag 29 januari 2018 @ 14:28:01 #23
318352 Raap
Maakt dingen mee
pi_176818669
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 20:28 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:

[..]

LEKKER DE OP QUOTEN
leuk
  maandag 29 januari 2018 @ 14:31:10 #24
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_176818741
Niet gelezen.
And so is the past
pi_176819553
Jammer dat jullie het niet gelezen hebben. Het is oprecht best een leuk verhaal. Ik kan niet wachten op het vervolg.
Weggegaan en opgerot
  Moderator maandag 29 januari 2018 @ 15:18:25 #26
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_176819682
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 15:12 schreef robijntjestralendwit het volgende:
Jammer dat jullie het niet gelezen hebben. Het is oprecht best een leuk verhaal. Ik kan niet wachten op het vervolg.
Ik wacht op het topic van vogeltjesdans
pi_176820470
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2018 15:18 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

Oké, jammer.
Weggegaan en opgerot
pi_176821449
Smakelijk gelachen _O_ Vogeltjesdans is altijd +1, dus dit verhaal was echt perfect. Leuk verhaal weer, en ik hoop dat Iwanius flink op zn donder heeft gehad :( :(
pi_176822487
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2018 15:18 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

Vanavond okee?
pi_176823224
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2018 22:06 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

Het topic maken kostte me al een half uur. Laat staan iedereen dm'en
Kan je nu dus na gaan wat voor moeite ik in mijn topics steek! :7
  maandag 29 januari 2018 @ 18:43:29 #31
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_176823290
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 15:12 schreef robijntjestralendwit het volgende:
Ik kopieer slechts wat TS gepost zou hebben in ieder ander willekeurig topic.
And so is the past
  Moderator maandag 29 januari 2018 @ 18:57:53 #32
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_176823590
quote:
14s.gif Op maandag 29 januari 2018 18:43 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Ik kopieer slechts wat TS gepost zou hebben in ieder ander willekeurig topic.
Ik heb je anders geen gtwv zien posten
  Moderator maandag 29 januari 2018 @ 18:58:07 #33
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_176823600
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 18:03 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Vanavond okee?
*O*
  Forum Admin maandag 29 januari 2018 @ 21:16:02 #34
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_176827327
Mijn moeder vond er geen raid aan dat jullie ineens voor de deur stonden.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_176829762
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2018 14:28 schreef Raap het volgende:

[..]

LEKKER DE OP QUOTEN
ja, jou quoten en dan kan ik me nog beter spreekwoordelijk voor de trein gooien
Ik noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.
  Moderator zondag 11 februari 2018 @ 13:00:25 #36
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_177105857
Iwanius is weer terecht *O*
  zondag 11 februari 2018 @ 13:47:42 #37
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_177107058
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 13:00 schreef Plompzakker het volgende:
Iwanius is weer terecht *O*
Jammer.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_177107072
Kneuzen
  Moderator zondag 11 februari 2018 @ 14:09:28 #39
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_177107657
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 13:48 schreef NoelGallagher het volgende:
Kneuzen
Ga de sc maar gewoon weer vervuilen met je gejammer
pi_177107672
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 14:09 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

Ga de sc maar gewoon weer vervuilen met je gejammer
ik zal je moeder eens bevuilen
  Moderator zondag 11 februari 2018 @ 15:25:17 #41
441859 crew  Lenny77
pi_177109401
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2018 22:51 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

Uit de trein gezet wegens roken op de wc
Is Pendule de junior? :o
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator zondag 11 februari 2018 @ 18:53:00 #42
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_177114549
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 15:25 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Is Pendule de junior? :o
Iwanius zijn idee
pi_177114773
Tldr
-"Just the colour Pink makes me smile!"-
  Moderator donderdag 3 januari 2019 @ 14:05:49 #44
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_184180033
Wanneer gaan we weer? _O_
  donderdag 3 januari 2019 @ 15:33:13 #45
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_184181648
Hij zit vast in mijn Poké Ball.
pi_184181713
tldr
pi_184181861
Pro mode _O_
Ik was hier...
  Moderator donderdag 3 januari 2019 @ 20:02:15 #48
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_184187345
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2019 15:33 schreef Gary_Oak het volgende:
Hij zit vast in mijn Poké Ball.
Laat hem gaan
pi_184187372
Ik las radicaliseren, maar ach het is FOK! dus je weet maar nooit.
pi_184187905
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2019 14:05 schreef Plompzakker het volgende:
Wanneer gaan we weer? _O_
Zo snel mogelijk stel ik voor, en dan met een grotere groep *O*
  Moderator donderdag 3 januari 2019 @ 20:28:54 #51
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_184187956
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2019 20:27 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Zo snel mogelijk stel ik voor, en dan met een grotere groep *O*
*O*
pi_184188067
#ALTIJDREADY _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

Iwanius _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  Moderator donderdag 3 januari 2019 @ 22:52:11 #53
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_184191447
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 20:32 schreef BoneThugss het volgende:
#ALTIJDREADY _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

Iwanius _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
BT _O_ _O_
Hij is inmiddels weer vrij _O_
  vrijdag 4 januari 2019 @ 03:46:14 #54
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_184193435
Iwaniustopic :7

[ Bericht 35% gewijzigd door Maikuuul op 04-01-2019 05:29:11 ]
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_184193916
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2019 22:52 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

BT _O_ _O_
Hij is inmiddels weer vrij _O_
Komt hij weer terug? :o
pi_184193920
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 23:38 schreef Samuel24 het volgende:
Ik heb er zelf ook wel eens last van. En daarna moet er ook gewoon een wc in de buurt zijn want anders gaat het fout. En eenmaal op de wc is het echt gewoon poepsap wat eruit komt, zonder eind :')
_O-
  vrijdag 4 januari 2019 @ 08:11:23 #57
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_184193965
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 08:03 schreef viezerik_ het volgende:

[..]

_O-
Daaaag. :')
Maar niet heus.....Daaaag.
  Moderator vrijdag 4 januari 2019 @ 08:32:55 #58
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_184194105
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 08:02 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Komt hij weer terug? :o
Had het over BT
Zal Iwanius binnenkort weer eens mailen of hij terug wil komen
  Moderator vrijdag 4 januari 2019 @ 08:42:18 #59
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_184194167
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 08:11 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Daaaag. :')
Samuel _O_
  vrijdag 4 januari 2019 @ 10:01:39 #60
475456 Samuel24
pi_184195090
Plompzakker is lief!
  Moderator vrijdag 4 januari 2019 @ 10:05:04 #61
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_184195148
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 10:01 schreef Samuel24 het volgende:
Plompzakker is lief!
Ga jij ook mee acclimatiseren de volgende keer?
pi_184195730
PZ _O_
  vrijdag 4 januari 2019 @ 10:46:17 #63
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_184195762
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 10:44 schreef wielrennerdt het volgende:
PZ _O_
PZ _O_
WR _O_
#KICKOUTZP
  vrijdag 4 januari 2019 @ 10:49:36 #64
475456 Samuel24
pi_184195796
@plompzakker. Ja graag!
pi_184195832
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 10:46 schreef wollah het volgende:

[..]

PZ _O_
WR _O_
jij _O_
  vrijdag 4 januari 2019 @ 10:54:18 #66
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_184195866
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 10:49 schreef Samuel24 het volgende:
@plompzakker. Ja graag!
Samuel24 _O_
#KICKOUTZP
  vrijdag 4 januari 2019 @ 10:54:29 #67
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_184195868
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 10:51 schreef wielrennerdt het volgende:

[..]

jij _O_
Fok _O_
#KICKOUTZP
  vrijdag 4 januari 2019 @ 11:33:36 #68
475456 Samuel24
pi_184196389
Wollah. Baas.
pi_184196998
Ik mis de chevy
  Moderator vrijdag 4 januari 2019 @ 12:17:10 #70
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_184197179
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 12:07 schreef Argo het volgende:
Ik mis de chevy
Hij is weer terug van de garage.
De laadbak is omgebouwd tot frituur _O_
pi_184199014
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 12:17 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

Hij is weer terug van de garage.
De laadbak is omgebouwd tot frituur _O_
Kom me weer eens ophalen in het bos.
pi_192815987
WAT EEN HILARISCH TOPIC!!
  zondag 26 april 2020 @ 19:44:02 #73
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_192817697
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 17:56 schreef squatt3r het volgende:
WAT EEN HILARISCH TOPIC!!
WAT EEN HILARISCHE KICK!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')