Dat werkt bij mij juist niet vandaag. Golden Arrow wel.quote:
Vreemd, bij mij doet Unibet het welquote:Op zondag 28 januari 2018 17:13 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat werkt bij mij juist niet vandaag. Golden Arrow wel.
F11 en even inzoomen, is nog wel okequote:Op zondag 28 januari 2018 17:16 schreef Coelho het volgende:
Unibet gaat niet groter dan een venster van 7 bij 5cm of zo. Geen mogelijkheid tot full screen
Je kijkt momenteel naar de Unibet Darts Mastersquote:Op zondag 28 januari 2018 17:16 schreef Coco. het volgende:
Ik ga mijzelf toch niet associëren met een of andere ordinaire goksite?
Zelfde probleem. Krijg Flash daar niet meer aan de praat volgens mij...quote:Op zondag 28 januari 2018 17:11 schreef Coelho het volgende:
goldenarrows doet het hier niet. Iemand nog een linkje via DM?
Zoom gewoon de webpagina in, nog steeds beter kwaliteit dan die brakke streamsquote:Op zondag 28 januari 2018 17:16 schreef Coelho het volgende:
Unibet gaat niet groter dan een venster van 7 bij 5cm of zo. Geen mogelijkheid tot full screen
Met moeite.quote:Op zondag 28 januari 2018 17:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je kijkt momenteel naar de Unibet Darts Masters
Maargoed
Ah misschien is dat het probleem. Kan je normaal gesproken bij Unibet wel naar een chromecast streamen of niet?quote:Op zondag 28 januari 2018 17:16 schreef Coelho het volgende:
Moet je waarschijnlijk even in je chrome instellingen klooien (indien je chrome gebruikt)quote:Op zondag 28 januari 2018 17:17 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Zelfde probleem. Krijg Flash daar niet meer aan de praat volgens mij...
Ik gok nietquote:Op zondag 28 januari 2018 17:19 schreef Coco. het volgende:
Er voorspelde hier iemand 10-1.
Die is nu een heleboel geld kwijt.
Gaat mooi wordenquote:
Geprobeerd, o.a. zoals verwezen in de door goldenarrowchannel gelinkte helppagina.quote:Op zondag 28 januari 2018 17:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Moet je waarschijnlijk even in je chrome instellingen klooien (indien je chrome gebruikt)
En dan doe je plaatje het ook nog eens niet bij mijquote:Op zondag 28 januari 2018 17:23 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Geprobeerd, o.a. zoals verwezen in de door goldenarrowchannel gelinkte helppagina.
Nieuwste flash is geïnstalleerd.
Flash is toegestaan, expliciet ingesteld:
[ afbeelding ]
In Firefox en Internet Explorer (:')) Ziet het er hetzelfde uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |