Een finale Raybar-MvG staat altijd garant voor spektakelquote:Op zondag 28 januari 2018 16:44 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Suljovic en daarna zijn favoriete tegenstander MvG
Dat zou wat zijnquote:Op zondag 28 januari 2018 16:43 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Barney op weg naar z'n eerste 'major' in tijden
quote:Op zondag 28 januari 2018 16:46 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[ afbeelding ]
Kwaliteit tweets van dat @TeamAndo180 account
Stelling: Cross is een hype.quote:Op zondag 28 januari 2018 16:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]Ik zie het, ongekend
Raybar ook viessterk zo te zien
Vaes na 12 darts op D18quote:Op zondag 28 januari 2018 16:46 schreef wimderon het volgende:
Genieten jullie ook even mee van Wouter Vaes-Jim Williams (momenteel 64 om 65 gemiddeld)?
Daar zou ik champion worden man.quote:Op zondag 28 januari 2018 16:46 schreef wimderon het volgende:
Genieten jullie ook even mee van Wouter Vaes-Jim Williams (momenteel 64 om 65 gemiddeld)?
Wanneer de uitzending alleen op stream is is het altijd wat rustigerquote:
Waar staat de darts kalender?quote:Op zondag 28 januari 2018 16:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wanneer de uitzending alleen op stream is is het altijd wat rustiger
Je moet de ET eens komen volgen
Die hangt in de dartsjop van VdV.quote:Op zondag 28 januari 2018 16:56 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Waar staat de darts kalender?
Ik meen nog in DRTquote:Op zondag 28 januari 2018 16:56 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Waar staat de darts kalender?
Eens, dat was ook de eerste plaats waar ik keekquote:Op zondag 28 januari 2018 16:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik meen nog in DRTVervelende van het sticky maken in SPT is dat heel SPT die als sticky ziet als ze niet filteren
Misschien een idee om die in de OP van het algemene dartstopic te plaatsen?
hou drt nou eens gewoon open joh tamzakquote:Op zondag 28 januari 2018 16:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik meen nog in DRTVervelende van het sticky maken in SPT is dat heel SPT die als sticky ziet als ze niet filteren
Misschien een idee om die in de OP van het algemene dartstopic te plaatsen?
quote:Op zondag 28 januari 2018 16:58 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
hou drt nou eens gewoon open joh tamzak
Rustig bouwen, lekker hoorquote:Op zondag 28 januari 2018 16:58 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Er staan nu allemaal kwaliteits topics te verstoffen.quote:Op zondag 28 januari 2018 16:58 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |