SPOILER: Scorelijst voor December 2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 20-1-2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint op de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om te winnen.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.MikeySta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
SPOILER: Dodetopic musicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
Ben ik weer
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Niet goedquote:Op zondag 28 januari 2018 02:15 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je stoppoging?
Nog niet gestopt...quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Hallon
![]()
Eigenlijk wil ik wel gaan slapen, maar ik heb nog een lading was van vorige week die ik moet vouwen en haal net een nieuwe lading uit de droger die ik ook nog moet vouwen. En mijn kat houdt er van om in mijn schone was te slapen, dus moet ik het nu wel opvouwen want anders zit het vol met katteharen
Tijd om een muziekje op te zetten en te gaan vouwen![]()
Hee dev !quote:Op zondag 28 januari 2018 02:56 schreef devzero het volgende:
Eigenlijk wil ik wel gaan slapen, maar ik heb nog een lading was van vorige week die ik moet vouwen en haal net een nieuwe lading uit de droger die ik ook nog moet vouwen. En mijn kat houdt er van om in mijn schone was te slapen, dus moet ik het nu wel opvouwen want anders zit het vol met katteharen
Tijd om een muziekje op te zetten en te gaan vouwenSweet but not that sweet !![]()
Anders doe je het even in vuilniszakken en doe je het morgen overdag is dat geen beter idee?Sweet but not that sweet !![]()
Dat dacht ik vorig weekend ookquote:Op zondag 28 januari 2018 02:58 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Anders doe je het even in vuilniszakken en doe je het morgen overdag is dat geen beter idee?Het is ook niet dat ik uren aan het vouwen ben, als ik even doorwerk ben ik klaar in 30 minuten
![]()
Juist welquote:Op zondag 28 januari 2018 02:59 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Hai.. is toch geen tijd voor huishoudelijke taken.![]()
![]()
Ik heb ooit eens in het midden van de nacht de banden van mijn fiets vervangen. Dat is dan weer wel een beetje raar![]()
![]()
Ja tenzij je heel graag naar de kroeg wouquote:Op zondag 28 januari 2018 03:06 schreef devzero het volgende:
Ik heb ooit eens in het midden van de nacht de banden van mijn fiets vervangen. Dat is dan weer wel een beetje raarSweet but not that sweet !![]()
Sneller dan ik dachtquote:Op zondag 28 januari 2018 02:59 schreef devzero het volgende:
...als ik even doorwerk ben ik klaar in 30 minuten![]()
![]()
Nog iets leuks gekocht?quote:Op zondag 28 januari 2018 03:36 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Ik ben op AliExpress aan het shoppen![]()
Misschien moeten we deze alvast maar bestellen voor Flips vlam
https://www.aliexpress.co(...)c6&priceBeautifyAB=1![]()
Lief van je, maar ze wil eentje met lange mouwen.quote:Op zondag 28 januari 2018 03:43 schreef devzero het volgende:
Misschien moeten we deze alvast maar bestellen voor Flips vlam
https://www.aliexpress.co(...)c6&priceBeautifyAB=1
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel![]()
Hoe oud is 60. ?quote:Op zondag 28 januari 2018 03:50 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Lief van je, maar ze wil eentje met lange mouwen.Sweet but not that sweet !![]()
jonger dan jijquote:I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
niet iedereen loopt er het liefst naakt bij en publicI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
ja maar boeit mij toch niet wat mode isquote:Op zondag 28 januari 2018 03:53 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Dat was 60 jaar geleden in de mode!I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Tussen naakt en lange mouwen zit nogal een verschil vind je niet !quote:Op zondag 28 januari 2018 03:52 schreef FlippingCoin het volgende:
niet iedereen loopt er het liefst naakt bij en publicSweet but not that sweet !![]()
een jurk en twee paar lange mouwen jaquote:Op zondag 28 januari 2018 03:54 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Tussen naakt en lange mouwen zit nogal een verschil vind je niet !I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
dat zal het zijn jaI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Dan was het 40 jaar geleden in de mode en 20 jaar geleden en is het nu weer hip. Moet Flip niet 5 jaar wachten want dan is het weer oudbollig.quote:Op zondag 28 januari 2018 03:53 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Dat was 60 jaar geleden in de mode!![]()
ach ja kledingI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
nou zegquote:Op zondag 28 januari 2018 04:02 schreef devzero het volgende:
Maar laat het haarnetje en de sluier thuis, want dan kom ik niet![]()
en ik mag zeker louter een peniskoker dragen om aansluiting te vinden met de mensen hier.I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
heb jij ook een rietje door je neus?quote:Op zondag 28 januari 2018 04:06 schreef devzero het volgende:
Onder voelen hema, mikey en ik ons zo kaal
[ afbeelding ]
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Wel zo handig als je een slokje uit je bierflesje wil nemen terwijl je net je traditionele griekse dans doet.![]()
ik wil wel lekker gyros met tzatziki komen eten
die muziek is wel leukquote:Op zondag 28 januari 2018 04:13 schreef devzero het volgende:
Streepje is al begonnen met danslessen op zijn school!
denk alleen dat streepje een aversie jegens Grieken heeftI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Hij zal vast wel beweren dat het van oorsprong een turkse dans wasquote:Op zondag 28 januari 2018 04:14 schreef FlippingCoin het volgende:
denk alleen dat streepje een aversie jegens Grieken heeft![]()
misschien slaapt ze beter, hoop het voor d'rquote:Op zondag 28 januari 2018 04:15 schreef devzero het volgende:
Heeft wel iets vrolijks
Waar is sabine trouwens gebleven? Al een week niet gezien.I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
hahaha ja preciesquote:Op zondag 28 januari 2018 04:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij zal vast wel beweren dat het van oorsprong een turkse dans was
Ik hoop het ook voor haar.quote:Op zondag 28 januari 2018 04:16 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
misschien slaapt ze beter, hoop het voor d'r
Ik zal in stijl blijven: koes ze![]()
![]()
truste devI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Het is jammer dat je niet dichterbij woont, of ik bij jou. Mijn maatje waarmee ik altijd ging hardlopen gaat verhuizen en wilde het ook weer gaan oppakken.quote:
Zonder wrijving geen glans![]()
ah jammer inderdaadquote:Op zondag 28 januari 2018 08:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is jammer dat je niet dichterbij woont, of ik bij jou. Mijn maatje waarmee ik altijd ging hardlopen gaat verhuizen en wilde het ook weer gaan oppakken.
Kom je hierheen verhuizen![]()
lolquote:Op zondag 28 januari 2018 08:51 schreef murp het volgende:
[..]
ah jammer inderdaad
Kom je hierheen verhuizenZonder wrijving geen glans![]()
Aiaaaaaiiii!!quote:Op zondag 28 januari 2018 09:12 schreef murp het volgende:
[..]
ik ben nu niet thuis. Zit in een hotel in Drenthe
Alleen zitten?![]()
wrom?quote:Op zondag 28 januari 2018 09:12 schreef murp het volgende:
[..]
ik ben nu niet thuis. Zit in een hotel in DrentheZonder wrijving geen glans![]()
73 valt meequote:Op zondag 28 januari 2018 09:17 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Heb je gezien hoeveel punten je hebt gescoord? Gelukkig kon ik optijd de stroom stoppenZonder wrijving geen glans![]()
yepquote:Op zondag 28 januari 2018 09:19 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Is verschrikkelijk veel in vergelijking met de 0 van mij nuZonder wrijving geen glans![]()
ah tofquote:Op zondag 28 januari 2018 09:22 schreef murp het volgende:
[..]
gisteren Plopsaland geweest en hadden geen zin om middags weer naar huis te gaanZonder wrijving geen glans![]()
Ik zie hetquote:Op zondag 28 januari 2018 09:17 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Heb je gezien hoeveel punten je hebt gescoord? Gelukkig kon ik optijd de stroom stoppen![]()
![]()
quote:Op zondag 28 januari 2018 09:28 schreef murp het volgende:
[..]
ja, zo ergens ontbijten onderweg naar huis
quote:Op zondag 28 januari 2018 09:29 schreef aloa het volgende:
[..]
net te weinig om weer 2e te staan gelukkig
bahquote:Op zondag 28 januari 2018 09:37 schreef Hexx. het volgende:
Koffie en koffiebroodje met rozijnen en bakkersroom. MmmmmmmZonder wrijving geen glans![]()
lekkerquote:Op zondag 28 januari 2018 09:37 schreef Hexx. het volgende:
Koffie en koffiebroodje met rozijnen en bakkersroom. Mmmmmmm![]()
![]()
quote:Op zondag 28 januari 2018 10:01 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Dat Haagsie pprrrrrt doet. Mijn tepels werden gelijk weer slap.
Tenzij het door de kou kwam en je het stiekem toch een beetje warm kreegquote:Op zondag 28 januari 2018 10:01 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Dat Haagsie pprrrrrt doet. Mijn tepels werden gelijk weer slap.![]()
![]()
Dan zou het juist nog harder worden, zou ik toch denken...quote:Op zondag 28 januari 2018 10:12 schreef bondage het volgende:
[..]
Tenzij het door de kou kwam en je het stiekem toch een beetje warm kreeg![]()
Hmm, jaquote:Op zondag 28 januari 2018 10:14 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Dan zou het juist nog harder worden, zou ik toch denken...![]()
![]()
quote:Op zondag 28 januari 2018 10:22 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Kusje kusje kusje overal op je gezicht
Goede combi welquote:![]()
![]()
geen ideequote:Op zondag 28 januari 2018 10:45 schreef bondage het volgende:
[..]
Werkt Haags in de agrarische sector dan?![]()
quote:Op zondag 28 januari 2018 10:47 schreef bondage het volgende:
[..]
Voor mij wel, maar daar verschillen de meningen overDaarom misschien fokken op het werkquote:Op zondag 28 januari 2018 10:47 schreef bondage het volgende:
[..]
Zie hem meer aan voor een kantoorslet.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-01-2018 10:48:52 ]![]()
neequote:Op zondag 28 januari 2018 10:52 schreef aloa het volgende:
Dussss, gaat er nog iets gebeuren vandaag?Zonder wrijving geen glans![]()
Vandaag even rustig aanquote:Op zondag 28 januari 2018 10:52 schreef aloa het volgende:
Dussss, gaat er nog iets gebeuren vandaag?![]()
![]()
Nah, vrijdag en zaterdag naar feestjes geweest en nu behoorlijk last van de poten... Even bijkomen, kan ik morgen weer in redelijke staat op het werk verschijnen.quote:![]()
tweequote:Op zondag 28 januari 2018 11:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Alleen een schilderijtje opgehangen zeker![]()
![]()
Zeegse?quote:Op zondag 28 januari 2018 09:12 schreef murp het volgende:
[..]
ik ben nu niet thuis. Zit in een hotel in DrentheSweet but not that sweet !![]()
Utrecht, weet hetquote:Op zondag 28 januari 2018 11:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
je weet dat ajax zo speelt he![]()
![]()
smoothquote:Op zondag 28 januari 2018 11:23 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Lekker kom je brengen lig nog in Mn bedje ... oZonder wrijving geen glans![]()
Dan is het koud als ik aankomquote:Op zondag 28 januari 2018 11:23 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Lekker kom je brengen lig nog in Mn bedje ... o![]()
![]()
Very nicequote:Op zondag 28 januari 2018 11:24 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja, lekker. Ga zo maken, heb toevallig alles in huisZonder wrijving geen glans![]()
Ik ook welquote:Op zondag 28 januari 2018 11:24 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja, lekker. Ga zo maken, heb toevallig alles in huis
Sweet but not that sweet !![]()
Dan maar samen een eitje bakkenquote:Op zondag 28 januari 2018 11:26 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Dat mag de pret niet drukken..... oké sorry ik ben ........![]()
![]()
Owquote:Op zondag 28 januari 2018 11:28 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Nou ik had wat anders in gedachtenWil je ingepakt worden?
![]()
.... laat je fantasie de vrije loop!quote:Op zondag 28 januari 2018 11:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat mag ik precies proevenSweet but not that sweet !![]()
oelalaquote:Op zondag 28 januari 2018 11:30 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
.... laat je fantasie de vrije loop!Zonder wrijving geen glans![]()
nogal jaquote:Op zondag 28 januari 2018 11:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gaat weer veel te hard vandaag.![]()
![]()
Heb de spullen al verzameldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 28 januari 2018 11:38 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb de spullen al verzameld
lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans![]()
bedankt ofzoquote:Op zondag 28 januari 2018 11:40 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je daarop moet antwoorden eigenlijk....
[..]
ThanksZonder wrijving geen glans![]()
quote:Op zondag 28 januari 2018 11:38 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb de spullen al verzameld
Uurtje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sweet but not that sweet !
Forum Opties Forumhop: Hop naar: