Welkom allen.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:50 schreef Joezi het volgende:
Wat gaan we nu kijken, tis allemaal niet zoveel aan meer
Doe je dry january Frank?quote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:16 schreef franklop het volgende:
Loop me eens is niet zo lekker te maken met al die biertjes
C'est pass(t)equote:
Heb ik ook geproefd ja, vond er weinig mis mee.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zit aan een matige Texelse, de Noordereiland, niet mijn smaak.
Er staat ook een Canadian Breakfast Stout in mijn koelkast, maar die bewaar ik nog even
Ik heb genoten van een HJ karakter vandaagquote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Ondertussen geniet ik van mijn tweede Hertog Jan.
Is goed allen.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wij zitten in het baanwielrentopic met velen
Hoi Joezi.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wij zitten in het baanwielrentopic met velen
Jaquote:
Rochefort 10quote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:16 schreef franklop het volgende:
Loop me eens is niet zo lekker te maken met al die biertjes
krijg je van al je eten friturenquote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:20 schreef Zipportal het volgende:
VdV krijgt steeds meer pukkels om de bek. Is hij aan het puberen?
#DTV
Krentenbaard.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:20 schreef Zipportal het volgende:
#DTV
Bwooh drastisch. Ik probeer het gewoon geleidelijk omlaag te brengenquote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:20 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja
Al ben ik pas 22 januari gestart. Moet dus nog even
Krijgt Dacne Schippers ook. Zal wel aan de dope zittenquote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:20 schreef Zipportal het volgende:
#DTV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |