Het bord is hier ook weer aan het overlijden.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik gooi nu met 19 gram Bull's Shark Pro C en ik ben de triple 20 als nooit tevoren aan het verkrachten.
Met een vriend drinken, hij heeft voor mij Westvleteren (gratis) geregeld dus dan is dit een soort bedankje, CBS is één van de beste bieren van de wereld dus dat is natuurlijk ook wel leuk om te delen met iemandquote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:19 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Heb ik ook geproefd ja, vond er weinig mis mee.
Wqaar bewaar je die stout voor?
t wordt een gewoonte en het is moeilijk om te stoppen met gewoontes want je bent niets anders gewend.quote:
quote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het niveau van je posts, vermoedelijk
zoals alle lijven van alle walkongirls en alle dansmariekesquote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:24 schreef franklop het volgende:
Er zijn wel meer dingen niet strak op het podium dan de pijlen van Van de Pas
Dat. Zeker als er niemand is die er wat van zegt.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:25 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
t wordt een gewoonte en het is moeilijk om te stoppen met gewoontes want je bent niets anders gewend.
Ik speer met Pro Bquote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik gooi nu met 19 gram Bull's Shark Pro C en ik ben de triple 20 als nooit tevoren aan het verkrachten.
Jezus. Ik ga me maar nooit wagen aan competitie darts. Of bestaat er nog een klasse onder de kelderklasse?quote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:23 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik stond woensdag in de kelderklasse weer competitie te speren.
18 en 19 darter om de oren gekregen, gewoon.
2-3 verloren.
Grip als schuurpapier. Lekker man.quote:
Het broekje is al een klein beetje naar beneden om dat weer te volgenquote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
UK Open Qualifiers zijn nog wel leuk omdat ranking daar geen tyfus toe doet.
Komt er ook nog bij dat je je sociaal isoleert omdat je niemand wil lastig vallen met jouw probleem.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat. Zeker als er niemand is die er wat van zegt.
Waarom gooi jij dan nog op je zolderkamer?quote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zit meestal rond de 6 beurten.
Dus je bent zelf ook gehandicapt.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer genoeg zijn de Euro Tours pas over twee maanden weer. Dan ben ik al 20.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het broekje is al een klein beetje naar beneden om dat weer te volgen
Ga eens gauw naar de BDO jijquote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik had eerst die Pro A maar die kreeg ik bijna niet los gelaten.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Grip als schuurpapier. Lekker man.
Dan zijn de tienerjaren voorbijquote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer genoeg zijn de Euro Tours pas over twee maanden weer. Dan ben ik al 20.
Mijn vader gooit Eredivisie maar dat niveau is nog veel beter.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waarom gooi jij dan nog op je zolderkamer?
Je goede jaren zijn alweer voorbij Stijnquote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nou zo zie ik het niet op zich. Al is het natuurlijk wel zo dat je er niemand mee lastig wil vallen idd. Maar het is eigenloijk makkelijker om er zelf aan te werken dan om er hulp bij te vragen.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:27 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Komt er ook nog bij dat je je sociaal isoleert omdat je niemand wil lastig vallen met jouw probleem.
Het wordt tijd da ge n meid zoektquote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet je niet stoer gaan doen dat je gemiddeld 18-darter gooit.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens ik wil niet op een Poepz0r niveau gaan praten.
Bohquote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Met een vriend drinken, hij heeft voor mij Westvleteren (gratis) geregeld dus dan is dit een soort bedankje, CBS is één van de beste bieren van de wereld dus dat is natuurlijk ook wel leuk om te delen met iemand
84 gemiddeld is helemaal niks mis mee.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |