Dat zou voor mij een topleg zijnquote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:29 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben blij als ik in 10 beurten de dubbel kan raken.
een zatte gast links in de zaal heeft een bouncer van Bennie veroorzaakt goedverdoemequote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens ik wil niet op een Poepz0r niveau gaan praten.
Lastig om in te schatten idd.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou zo zie ik het niet op zich. Al is het natuurlijk wel zo dat je er niemand mee lastig wil vallen idd. Maar het is eigenloijk makkelijker om er zelf aan te werken dan om er hulp bij te vragen.
Kan niet wachten om weer een fatsoenlijke lever te hebben over een maand.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:31 schreef Mani89 het volgende:
Ik drink nu een maand geen alcohol en vervang het gewoon 1:1 met cola. Haha.
ik zit aan mijn tweede bier en zit ook nog wat voor school te tikken.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:31 schreef Mani89 het volgende:
Nieuwjaarsvoornemen?quote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:31 schreef Mani89 het volgende:
En dan weer kapotmakenquote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:32 schreef franklop het volgende:
[..]
Kan niet wachten om weer een fatsoenlijke lever te hebben over een maand.
sowiesoquote:
Altijd in januari, na december ben je er gewoon even helemaal klaar mee.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:32 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Nieuwjaarsvoornemen?
Of vind je cola gewoon lekker
Mwoa dat ga je met cola niet bereiken. Dat sourcy bronwater met framboossmaak vind ik wel lekker trouwens.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:32 schreef franklop het volgende:
[..]
Kan niet wachten om weer een fatsoenlijke lever te hebben over een maand.
Vrienden hebbenquote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:32 schreef franklop het volgende:
Helpt dan niet dat vrienden volgende week speciaalbieravond willen gaan houden
Dat is wel dieptriest ja. #foreveralonequote:
Als je een paar avonden niet drinkt en dan één keertje wel, herstel je daar ook veel makkelijker van.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:32 schreef franklop het volgende:
Sowieso schijnt het puur geen alcohol drinken daaraan te helpen.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa dat ga je met cola niet bereiken. Dat sourcy bronwater met framboossmaak vind ik wel lekker trouwens.
Met vrienden bedoel ik uiteraard alleen mijzelfquote:
Past wel bij de spelersquote:
Underdog?quote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe kan je nou enige sympathie hebben voor die Benito van de Pas.
Komt goed uit danquote:
quote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Altijd in januari, na december ben je er gewoon even helemaal klaar mee.
Rustig aan, hij is nog minderjarig.quote:
quote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:35 schreef Wereldgozer het volgende:
Die in het publiek gooit beter dan Benito
Dat is voor mij bijna iedere avond :'Dquote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:32 schreef franklop het volgende:
ja ik was ook even confuus. Maar whateverquote:
top 10 anime betrayalsquote:
quote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Rustig aan, hij is nog minderjarig.
En dat met veel minder bouncersquote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoe is deze worp van Benito een vooruitgang?
Hij gooit nog slechter dan voorheen en dat is een beste prestatie
Oh nee dat vind ik smerig. Dan drink ik liever bronwater of zoquote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is voor mij bijna iedere avond :'D
Zelfs op mijn alcoholvrije avonden zit ik vaak aan het speciale 0.0 bier
Tekenen?quote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Terug naar de tekentafel![]()
EN DAN HE? WAT DAN?? NOU?
Niks mis met een avondje Spa Roodquote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nee dat vind ik smerig. Dan drink ik liever bronwater of zo
Maar Mani, het is een Nederlander. Snap je dat dan niet? Gaat je raswitte bloed daar niet sneller van stromen? EEN NEDERLANDER MAN JE EIGEN VOLKSIEGEN VOLKSBROEDERS.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:39 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben helemaal klaar met dat gelul over Benito en zijn worp, en zijn pijlen. Een totaal nonfiguur. Weg ermee.
Dat heeft hij heel zijn leven al hoorquote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:39 schreef DeHovenier het volgende:
Als Benito zo blijft gooien is ie na een jaar kromgegroeid.
Hey Stijn kijk eens dronken.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar Mani, het is een Nederlander. Snap je dat dan niet? Gaat je raswitte bloed daar niet sneller van stromen? EEN NEDERLANDER MAN JE EIGEN VOLKSIEGEN VOLKSBROEDERS.
is een brabo hoorquote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar Mani, het is een Nederlander. Snap je dat dan niet? Gaat je raswitte bloed daar niet sneller van stromen? EEN NEDERLANDER MAN JE EIGEN VOLKSIEGEN VOLKSBROEDERS.
Oh.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat heeft hij heel zijn leven al hoor
Wij wel, misschien moet Frassie wel op tijd naar bed van de vrouw of zoquote:
Ik zie hem liever verslechterenquote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:42 schreef Vriezzer het volgende:
Z'n pijlen komen tenminste fatsoenlijk in het bord. Dat scheelt al een hoop. Nu stapje voor stapje zien te verbeteren..
Helemaal top maatquote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hey Stijn kijk eens dronken.
[ afbeelding ]
10/10 wat een fotografiekunsten fantastischquote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Helemaal top maat
[ afbeelding ]
rare duim heb jequote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Helemaal top maat
[ afbeelding ]
Dit is gewoon mijn webcam, meer respect graag.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
10/10 wat een fotografiekunsten fantastisch
Wij?quote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
we zijn eruit! Het is die tweede pijl! KNAK DIE TWEEDE PIJL dan zijn we er
ben jij zo'n mooiweerfan die in slechte tijden zijn idolen laat vallen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |