Dat zou voor mij een topleg zijnquote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:29 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben blij als ik in 10 beurten de dubbel kan raken.
een zatte gast links in de zaal heeft een bouncer van Bennie veroorzaakt goedverdoemequote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens ik wil niet op een Poepz0r niveau gaan praten.
Lastig om in te schatten idd.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou zo zie ik het niet op zich. Al is het natuurlijk wel zo dat je er niemand mee lastig wil vallen idd. Maar het is eigenloijk makkelijker om er zelf aan te werken dan om er hulp bij te vragen.
Kan niet wachten om weer een fatsoenlijke lever te hebben over een maand.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:31 schreef Mani89 het volgende:
Ik drink nu een maand geen alcohol en vervang het gewoon 1:1 met cola. Haha.
ik zit aan mijn tweede bier en zit ook nog wat voor school te tikken.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:31 schreef Mani89 het volgende:
Nieuwjaarsvoornemen?quote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:31 schreef Mani89 het volgende:
En dan weer kapotmakenquote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:32 schreef franklop het volgende:
[..]
Kan niet wachten om weer een fatsoenlijke lever te hebben over een maand.
sowiesoquote:
Altijd in januari, na december ben je er gewoon even helemaal klaar mee.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:32 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Nieuwjaarsvoornemen?
Of vind je cola gewoon lekker
Mwoa dat ga je met cola niet bereiken. Dat sourcy bronwater met framboossmaak vind ik wel lekker trouwens.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:32 schreef franklop het volgende:
[..]
Kan niet wachten om weer een fatsoenlijke lever te hebben over een maand.
Vrienden hebbenquote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:32 schreef franklop het volgende:
Helpt dan niet dat vrienden volgende week speciaalbieravond willen gaan houden
Dat is wel dieptriest ja. #foreveralonequote:
Als je een paar avonden niet drinkt en dan één keertje wel, herstel je daar ook veel makkelijker van.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:32 schreef franklop het volgende:
Helpt dan niet dat vrienden volgende week speciaalbieravond willen gaan houden
Sowieso schijnt het puur geen alcohol drinken daaraan te helpen.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa dat ga je met cola niet bereiken. Dat sourcy bronwater met framboossmaak vind ik wel lekker trouwens.
Met vrienden bedoel ik uiteraard alleen mijzelfquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |