Je kan zeggen wat je wil over Ajax in de Arena, maar Ajax heeft het meest vocale uitpubliek in de Eredivisie.quote:Op zondag 28 januari 2018 12:36 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik vind de Ajax supporters altijd redelijk vocaal hier
ik blijf het vooral grappig vinden om zo’n opmerking uit de mond van een psv’er te horen.quote:Op zondag 28 januari 2018 12:36 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik vind de Ajax supporters altijd redelijk vocaal hier
De mensen die hier grappen maken over (uit)supporters komen nooit in een stadionquote:Op zondag 28 januari 2018 12:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil over Ajax in de Arena, maar Ajax heeft het meest vocale uitpubliek in de Eredivisie.
Moet zeggen dat Feyenoord-thuis me wel een beetje meeviel, was niet echt een 'heksenketel' ofzo. Ze zijn wel eens luidruchtiger geweest.quote:Op zondag 28 januari 2018 12:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil over Ajax in de Arena, maar Ajax heeft het meest vocale uitpubliek in de Eredivisie.
hahahahahahahahahquote:Op zondag 28 januari 2018 12:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 januari 2018 12:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik heb even gelachen, bedanktquote:Op zondag 28 januari 2018 12:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Die viel inderdaad wat tegen ja, maar de sfeer thuis eind vorig seizoen was dan ook wel echt heel lekker.quote:Op zondag 28 januari 2018 12:37 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Moet zeggen dat Feyenoord-thuis me wel een beetje meeviel, was niet echt een 'heksenketel' ofzo. Ze zijn wel eens luidruchtiger geweest.
8e minuut nu.quote:Op zondag 28 januari 2018 12:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bij jou komen ze nu het veld op zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |