Jouw hoop wordt wekelijks in de 90e minuut de grond in geboord.quote:
Klaar om ingezaaid te worden met koolrapen.quote:
quote:Op zondag 28 januari 2018 12:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jouw hoop wordt wekelijks in de 90e minuut de grond in geboord.
Is Holocaust herdenking vandaag.quote:Op zondag 28 januari 2018 12:46 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ik zie een paar Hitlergroeten.
Donny scoort wel veel, beetje de nieuwe Klaassen.quote:
Eens, maar mist beetje tempo in dit soort wedstrijden vind ik vaak.quote:Op zondag 28 januari 2018 12:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Donny scoort wel veel, beetje de nieuwe Klaassen.
RIP in peace Donny's haar.quote:Op zondag 28 januari 2018 12:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Donny scoort wel veel, beetje de nieuwe Klaassen.
De nieuwe Klaassen dus.quote:Op zondag 28 januari 2018 12:49 schreef Bugno het volgende:
[..]
Eens, maar mist beetje tempo in dit soort wedstrijden vind ik vaak.
Touchéquote:
komt ook gewoon tekort, maar dat zie je bij klaassen ook, die komt bij Everton al zwaar tekort.quote:Op zondag 28 januari 2018 12:49 schreef Bugno het volgende:
[..]
Eens, maar mist beetje tempo in dit soort wedstrijden vind ik vaak.
dan maar een brakke stream.quote:Op zondag 28 januari 2018 12:50 schreef Ludachrist het volgende:
Mijn Fox Sports Go werkt niet meer, kom ik achter nu de wedstrijd begonnen is.
Gewoon kramp in de arm, niks mis meequote:Op zondag 28 januari 2018 12:46 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ik zie een paar Hitlergroeten.
Ik kijk gewoon via Foxie, dus helaas.quote:
Tagliagod.quote:
Calandquote:Op zondag 28 januari 2018 12:52 schreef KingRadler het volgende:
Jammer dat Live streams eruit liggen zelfs die op yt doen het niet.
0-3.quote:Op zondag 28 januari 2018 12:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De wedstrijd van dit weekend is om 14.30 in de Kuip.
Je hebt helemaal gelijk. Dit een gezapig voorprogramma.quote:Op zondag 28 januari 2018 12:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat ben je toch mad vandaag hahaquote:Op zondag 28 januari 2018 12:54 schreef Doublepain het volgende:
PSV had nu al meer goals en schoten op goal dan Ajax dit moment en dan roepen ze dat PSV laf speelt
LOL
man, dat wordt een makkelijke overwinning voor ADOquote:Op zondag 28 januari 2018 12:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
dit iddquote:Op zondag 28 januari 2018 12:53 schreef Bugno het volgende:
Ook geel dit.
De scheids gaat er weer een "mannelijke" wedstrijd van maken. Ergo: Utrecht mag schoppen naar alles dat beweegt.
Inb4: MAD DIEP
Dit heeft betrekking op alle Ajax spelers.quote:
Ik ga zo met kittens gooien denk ikquote:Op zondag 28 januari 2018 12:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wat ben je toch mad vandaag haha
Het is ook joden herdenking vandaag...quote:Op zondag 28 januari 2018 12:53 schreef Bugno het volgende:
Ook geel dit.
De scheids gaat er weer een "mannelijke" wedstrijd van maken. Ergo: Utrecht mag schoppen naar alles dat beweegt.
Inb4: MAD DIEP
CL 95 was 1 schot genoegquote:Op zondag 28 januari 2018 12:54 schreef Doublepain het volgende:
Men kijkt liever naar Ajax dat al 20 min geen schot op goal heeft gemaakt
Toen kon Ajax wel iets beter voetballen dan nu.quote:
Dat was Paul..quote:Op zondag 28 januari 2018 12:56 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Godsamme wat een dikzak was dat met die bal.
Ik denk dat ie zich heen beetje ongemakkelijk voelde met alle ogen op hem gericht.quote:Op zondag 28 januari 2018 12:55 schreef Liftdeur het volgende:
Wat deed die mongool in het publiek nou weer met die bal dan? Even zn momentje pakken?
stop met deze matige actquote:Op zondag 28 januari 2018 12:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar wel huilen op PSV
Hypocrieten ook altijd
ja, volkomen gelijkquote:Op zondag 28 januari 2018 12:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen kon Ajax wel iets beter voetballen dan nu.
Cassiera, Sierhuis en Kuhn nog.quote:Op zondag 28 januari 2018 12:57 schreef KingRadler het volgende:
Ajax moet een nieuwe spits halen.
Stuntelaar en LoLberg bakken er niks van
Dat had Liverpool ook ten tijde van Kenny Dalglishquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |