Wat is dit?quote:Op zondag 28 januari 2018 11:46 schreef Zipportal het volgende:
PierreGod van Hooijdonk
Sjoerd Mossou
Drank de Boer
quote:Op zondag 28 januari 2018 12:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan de Croky Cup
Nauwelijksquote:
Geen verschil met normaalquote:Op zondag 28 januari 2018 12:33 schreef fetX het volgende:
Ach wat schattig. De uitsupporters zijn 15 minuten stil. Dat moet indruk maken.
Je kan zeggen wat je wil over Ajax in de Arena, maar Ajax heeft het meest vocale uitpubliek in de Eredivisie.quote:Op zondag 28 januari 2018 12:36 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik vind de Ajax supporters altijd redelijk vocaal hier
ik blijf het vooral grappig vinden om zo’n opmerking uit de mond van een psv’er te horen.quote:Op zondag 28 januari 2018 12:36 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik vind de Ajax supporters altijd redelijk vocaal hier
De mensen die hier grappen maken over (uit)supporters komen nooit in een stadionquote:Op zondag 28 januari 2018 12:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil over Ajax in de Arena, maar Ajax heeft het meest vocale uitpubliek in de Eredivisie.
Moet zeggen dat Feyenoord-thuis me wel een beetje meeviel, was niet echt een 'heksenketel' ofzo. Ze zijn wel eens luidruchtiger geweest.quote:Op zondag 28 januari 2018 12:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil over Ajax in de Arena, maar Ajax heeft het meest vocale uitpubliek in de Eredivisie.
hahahahahahahahahquote:Op zondag 28 januari 2018 12:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 januari 2018 12:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik heb even gelachen, bedanktquote:Op zondag 28 januari 2018 12:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Die viel inderdaad wat tegen ja, maar de sfeer thuis eind vorig seizoen was dan ook wel echt heel lekker.quote:Op zondag 28 januari 2018 12:37 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Moet zeggen dat Feyenoord-thuis me wel een beetje meeviel, was niet echt een 'heksenketel' ofzo. Ze zijn wel eens luidruchtiger geweest.
8e minuut nu.quote:Op zondag 28 januari 2018 12:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bij jou komen ze nu het veld op zeker.
Echt niet, die hebben geen drumbandquote:Op zondag 28 januari 2018 12:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zelfs de 5 uitsupporters van Excelsior produceren meer herrie.
Die trommelaars mogen dat ding in hun reet geschoven krijgen.quote:
Het is daar al 2 uur later.quote:Op zondag 28 januari 2018 12:41 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Volgens mij is mijn Russische commentator dronken.
Sinds wanneer ben jij voor Ajax?quote:
zo te horen is hij vanaf zijn 4de nooit meer gestopt met drinken.quote:
Jong geleerd is oud gedaan.quote:Op zondag 28 januari 2018 12:43 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
zo te horen is hij vanaf zijn 4de nooit meer gestopt met drinken.
Wisjfoel sinking genot.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |