Jammer, maar t zou toch té makkelijk zijn als het hierdoor Ruben of Stine is?quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:19 schreef Shenti het volgende:
Hoop dat ze leeg zijn anders zit ik verkeerd met Simone
Ze kan nog steeds een lege envelop meenemen.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:19 schreef Shenti het volgende:
Hoop dat ze leeg zijn anders zit ik verkeerd met Simone
Stine is het en ollie weet het, zei het vorige week al.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:19 schreef Shenti het volgende:
[..]
Jammer, maar t zou toch té makkelijk zijn als het hierdoor Ruben of Stine is?
Het zou haar manier van doen wel wat beter verklaren. Of ze is echt heel raar.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
Stine is het en ollie weet het, zei het vorige week al.
thats what i saidquote:
Maakt de kans wel groter dan de anderen de goeie pakken.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:20 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ze kan nog steeds een lege envelop meenemen.
Dat zou zo doorzichtig zijn. Heel jammer.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
Stine is het en ollie weet het, zei het vorige week al.
Daarom ga je als laatste..quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:21 schreef Shenti het volgende:
[..]
Maakt de kans wel groter dan de anderen de goeie pakken.
Slim! En zo zichzelf minder verdacht maken. Goeie.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:21 schreef schoonmams het volgende:
Simone ging als een van de laatsten. Die wist, als ze de mol zou zijn, welke envelop het geld had. Zo wist ze dat het al overgebracht was waardoor ze alsnog kon gaan.
Hoe verklaar jij anders dat Stine precies wist welke kist te openen?quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:22 schreef Shenti het volgende:
[..]
Dat zou zo doorzichtig zijn. Heel jammer.
Ze doet (vooral voor de kijker) zo mysterieus. Het zou nogal makkelijk zijn en dat hoop ik niet.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
Hoe verklaar jij anders dat Stine precies wist welke kist te openen?
en dat Ollie dan de zwarte vrijstelling ook nog aan Stine geeft... Ollie heeft er niets meer aan want die gaat vol voor Stine nu
Inderdaad, die gedachte had ik ook zojuist.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:24 schreef franklop het volgende:
Als je als eerste genoemd wordt bij de test ben je vrijwel altijd zeker dat je doorgaat
Althans, kan me van eerdere seizoenen niet herinneren dat die er vaak uit ging
Olcay zit niet op Stine though.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
Hoe verklaar jij anders dat Stine precies wist welke kist te openen?
en dat Ollie dan de zwarte vrijstelling ook nog aan Stine geeft... Ollie heeft er niets meer aan want die gaat vol voor Stine nu
Dat zegt ze om ons af te leiden.quote:
hmz jammer, mijn exit voor Jan was gaverquote:
Ik weet sowieso dat de mol een vrouw is dus die mannen vliegen er HARD uit dit seizoen.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:26 schreef Shenti het volgende:
Wist het. Goed dat ik hem op 0 heb gezet net.
Ik dat Jan het is, alleen ben ik er bang voor van niet aangezien zn vrouw zwanger was tijdens de opnames.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:26 schreef franklop het volgende:
Ha, weer 100% in de app
Moet wel hopen dat Loes de Mol is
heb ik iets gemist?quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan wordt de afvallerstheorie gelijk wel heel aannemelijk.
Of Jan... daar spreid ik nog tussen in de app.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:26 schreef franklop het volgende:
Ha, weer 100% in de app
Moet wel hopen dat Loes de Mol is
Nog maar een paar maanden dus die kon wel even weg blijven.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik dat Jan het is, alleen ben ik er bang voor van niet aangezien zn vrouw zwanger was tijdens de opnames.
Wat is die theorie precies?quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan wordt de afvallerstheorie gelijk wel heel aannemelijk.
wel een risico voor de makers....quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nog maar een paar maanden dus die kon wel even weg blijven.
ff kiekequote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:27 schreef zoem het volgende:
[..]
Zie MOL / Het grote hints & theorieën topic! #2
quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:27 schreef Shenti het volgende:
Loes is niet de mol. Ze moet na elke spannende opdracht zowat haar slip vervangen.
Ik een nieuwe favorietquote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:28 schreef ok01 het volgende:
Kutzooi nu moet ik een nieuwe mol gaan vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |