Die vond het toch gewoon erg gaaf om eens te doen?quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
Wat was dat met Inge?
Die ging gewoon flink benauwd ondanks dat ze het toch niet zouden halen.
Alleen zegt-ie. Heb jij wel eens op zoiets hoogs gestaan, dan voordat je gezekerd bent buiten de balustrade gaan staan en je (na zekering) dan loslaten? Ook zonder hoogtevrees is dat heel griezelig, alleen naderhand voel je je goed vanwege de adrenaline-kick.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wat is hier opdracht aan? Alleen over een koord naar de overkant suizen.
quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:07 schreef franklop het volgende:
Ondertussen kom ik er net achter dat er vanavond geen 'Ik vertrek' op tv is
Olcay vliegt zo tegen die muur aan denk ik.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:13 schreef DuvelDuvel het volgende:
Gelukkig hebben ze wel een helm op
ja maar dat deed ze toch zogenaamd in dr broek?quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:14 schreef franklop het volgende:
[..]
Die vond het toch gewoon erg gaaf om eens te doen?
Kijk jij Bertje Visscher maar eens.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:14 schreef Fylax het volgende:
Watheb je aan zo’n helmpje op die hoogte
Ik herhaal 't even.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:15 schreef ArnieAlberts het volgende:
En dalijk de plottwist: "Een vrijstelling! ...voor iedereen die naar de overkant is gegaan."
En daardoor exit Ruben.
Was die polsblessure niet eens nodig.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nou Stine heeft eindelijk een reden om niet te gaan
Je kan te hard gaan en tegen de flat aan knallen en dan ben je deud.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:14 schreef Fylax het volgende:
Ja precies. Of er komt ineens een koe uit de lucht vallen, dan ben je ook blij met je kleine kuthelmpje.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:17 schreef Shenti het volgende:
[..]
Je kan te hard gaan en tegen de flat aan knallen en dan ben je deud.
Bij in ieder geval de vrouwen met lang haar voorkomt het dat het haar in de katrol komt.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:14 schreef Fylax het volgende:
Vooral bij t bloemschikkenquote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
Kijk jij Bertje Visscher maar eens.
Altijd een helm op. Straks komt de rode zonnebril van die gast tegen je hoofd.
Dudequote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zou wel kut zijn als nu zou blijken dat een deelnemer overleden is bij deze opdracht
Indeed!quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:17 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ja precies. Of er komt ineens een koe uit de lucht vallen, dan ben je ook blij met je kleine kuthelmpje.
ja een schaar kan ook tegen je hoofd komen.quote:
Dan was dit niet uitgezonden.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zou wel kut zijn als nu zou blijken dat een deelnemer overleden is bij deze opdracht
Simone doet het journaal, die was dan meteen verslaggeefster ter plaatsequote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jawel joh, gewoon op de respectvolle Janine Abring-manier.quote:
Nou je het zegt.... vrij weinig.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:14 schreef Fylax het volgende:
Jammer, maar t zou toch té makkelijk zijn als het hierdoor Ruben of Stine is?quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:19 schreef Shenti het volgende:
Hoop dat ze leeg zijn anders zit ik verkeerd met Simone
Ze kan nog steeds een lege envelop meenemen.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:19 schreef Shenti het volgende:
Hoop dat ze leeg zijn anders zit ik verkeerd met Simone
Stine is het en ollie weet het, zei het vorige week al.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:19 schreef Shenti het volgende:
[..]
Jammer, maar t zou toch té makkelijk zijn als het hierdoor Ruben of Stine is?
Het zou haar manier van doen wel wat beter verklaren. Of ze is echt heel raar.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
Stine is het en ollie weet het, zei het vorige week al.
thats what i saidquote:
Maakt de kans wel groter dan de anderen de goeie pakken.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:20 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ze kan nog steeds een lege envelop meenemen.
Dat zou zo doorzichtig zijn. Heel jammer.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
Stine is het en ollie weet het, zei het vorige week al.
Daarom ga je als laatste..quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:21 schreef Shenti het volgende:
[..]
Maakt de kans wel groter dan de anderen de goeie pakken.
Slim! En zo zichzelf minder verdacht maken. Goeie.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:21 schreef schoonmams het volgende:
Simone ging als een van de laatsten. Die wist, als ze de mol zou zijn, welke envelop het geld had. Zo wist ze dat het al overgebracht was waardoor ze alsnog kon gaan.
Hoe verklaar jij anders dat Stine precies wist welke kist te openen?quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:22 schreef Shenti het volgende:
[..]
Dat zou zo doorzichtig zijn. Heel jammer.
Ze doet (vooral voor de kijker) zo mysterieus. Het zou nogal makkelijk zijn en dat hoop ik niet.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
Hoe verklaar jij anders dat Stine precies wist welke kist te openen?
en dat Ollie dan de zwarte vrijstelling ook nog aan Stine geeft... Ollie heeft er niets meer aan want die gaat vol voor Stine nu
Inderdaad, die gedachte had ik ook zojuist.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:24 schreef franklop het volgende:
Als je als eerste genoemd wordt bij de test ben je vrijwel altijd zeker dat je doorgaat
Althans, kan me van eerdere seizoenen niet herinneren dat die er vaak uit ging
Olcay zit niet op Stine though.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
Hoe verklaar jij anders dat Stine precies wist welke kist te openen?
en dat Ollie dan de zwarte vrijstelling ook nog aan Stine geeft... Ollie heeft er niets meer aan want die gaat vol voor Stine nu
Dat zegt ze om ons af te leiden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |