Ik had die even overwogen, maar we gaan voor de trio. Davy erkent dit.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik mis de term 'gehandicaptenvoetbal' in deze TT.
Hebben jullie daar in dat Arnhem nog aankomende jeugdspelers op de kweek staan ala van ginkel en pröperquote:Op zaterdag 27 januari 2018 20:18 schreef yats het volgende:
[..]
Dan krijgen ze gewoon teveel betaald. Dat kan ook natuurlijk.
Ja, meerdere. Ik verwacht veel van Schuurman, Van Bergen, Bayazite en Van Doorm.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 20:21 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hebben jullie daar in dat Arnhem nog aankomende jeugdspelers op de kweek staan ala van ginkel en pröper
wat denk je zelf dat het morgen op dat veld van Utrecht allemaal beter zal zijn...quote:
Ik denk vooral dat Feyenoord hier moeiteloos onder gaat zitten.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 20:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat denk je zelf dat het morgen op dat veld van Utrecht allemaal beter zal zijn...
Dat schijnt de wedstrijd van het jaar te zijn volgens een zeker iemandquote:Op zaterdag 27 januari 2018 20:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat denk je zelf dat het morgen op dat veld van Utrecht allemaal beter zal zijn...
''GiOgOd''quote:Op zaterdag 27 januari 2018 20:24 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ik denk vooral dat Feyenoord hier moeiteloos onder gaat zitten.
Club die meer prijzen pakt dan de club uit mokum bedoel je.....quote:Op zaterdag 27 januari 2018 20:25 schreef Doublepain het volgende:
Klaas heeft wel veel praatjes voor een supporter van een club uit de middenmoot
Ik zie mensen altijd met 5/6 TV's de winkel uit rollenquote:Op zaterdag 27 januari 2018 20:26 schreef Bugno het volgende:
"BTW-vrij kopen"![]()
Eerst de prijzen 25% verhogen, MediaMarkt-goden
naja ik doe marketing, dus ik wist dit alquote:Op zaterdag 27 januari 2018 20:26 schreef Bugno het volgende:
"BTW-vrij kopen"![]()
Eerst de prijzen 25% verhogen, MediaMarkt-goden
Ach, Klaas weet gewoon niet waar hij het over heeft...quote:Op zaterdag 27 januari 2018 20:25 schreef Doublepain het volgende:
Klaas heeft wel veel praatjes voor een supporter van een club uit de middenmoot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |