3-0 inmiddelsquote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik maak me een beetje zorgen om Sociedad. Die verdediging kan echt niet momenteel. 2-0 achter in Madrigal.
Guidettiquote:
Ja, leuk.quote:
Ben benieuwd... Alle "toppers" staan weer in de basis..quote:Op zaterdag 3 februari 2018 20:30 schreef Sked het volgende:
Zo lekker Real zien stuntelen. Niks mis mee.
Makkie voor Real, PSG krijgt nauwelijks tegenstand in Frankrijk.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 22:06 schreef Sked het volgende:
Dit wordt lachen, gieren, brullen tegen PSG
Nou, het probleem is vooral dat Zidane een ongezond slechte trainer is.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 22:30 schreef vincenzo78 het volgende:
Probleem is dat Real al met 15 man naar voren loopt terwijl ze niet eens de bal hebben.
Waarom is Zidane een slechte trainer?quote:Op zaterdag 3 februari 2018 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nou, het probleem is vooral dat Zidane een ongezond slechte trainer is.
En gelijkspelen tegen Levante is echt heel triest. Twee keer dit seizoen, Real.
Omdat hij buiten het af en toe goed neerzetten van zijn ploeg tegen betere ploegen echt niets te bieden heeft. In balbezit is er geen enkel idee in zijn elftal, uit balbezit gaat het vooral om de klasse van Ramos en Varane. Niet omdat hij het elftal goed neerzet. Dit Real Madrid is al jaren gebaseerd op individuele klasse en Zidane probeert de ego's een aai over de bol te geven.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 22:33 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Waarom is Zidane een slechte trainer?
Succes op dit veld.quote:Op zondag 4 februari 2018 17:30 schreef Ambrosius het volgende:
Messi komt erin voor een dik half uur.
Ik kan altijd wel van zijn commentaar genieten.quote:
Die zijn no matter when zo'n stugge tegenstander. Die gaan vast vol vertrouwen naar Sevilla volgende week. Wat een bizar goede promovendus.quote:
Zeker thuisquote:Op zondag 4 februari 2018 19:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die zijn no matter when zo'n stugge tegenstander. Die gaan vast vol vertrouwen naar Sevilla volgende week. Wat een bizar goede promovendus.
Jazeker! VBL / [Franse Ligue 1] #7 Complete chaos (en PSG)quote:Op zondag 4 februari 2018 21:43 schreef Adrie072 het volgende:
Is er ook een Frans topic? Iemand gezien wat Falcao gedaan heeft?
is toch niks aan , saaiste sportevenement wat er isquote:Op zaterdag 10 februari 2018 16:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Mij te snel iig... OS waren nog bezig.. Maar nu eindelijk de tijd om te kijken hier
Bekende streepquote:Op zaterdag 10 februari 2018 17:33 schreef PSVCL het volgende:
Schijtbakkenvoetbal van Atleti ,, het lijkt PSV wel
Atletico geeft alleen nauwelijks wat weg. Die hebben het geperfectioneerd zeg maar.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 17:33 schreef PSVCL het volgende:
Schijtbakkenvoetbal van Atleti ,, het lijkt PSV wel
Tja als Ajax de laatste 10 jaar geen langstitel had gepakt, dan was het ook wel schamel.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 08:46 schreef opreis het volgende:
Dat is bij Real niet eens zo heel appart. Zonder die 2 CL’s zou het wel heel schamel geweest zijn de afgelopen 10 jaar
PSV kreeg in de laatste 208 speelminuten in de Eredivisie slechts één schot op doel tegen.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:05 schreef franske19 het volgende:
[..]
Atletico geeft alleen nauwelijks wat weg. Die hebben het geperfectioneerd zeg maar.
Dat, en niet alleen; de Eredivisie kan er ook geen moer van. Misschien dat een club met snel agressief spel erdoorheen komt. Alleen de top 4 lukt dat.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:07 schreef PSVCL het volgende:
[..]
PSV kreeg in de laatste 208 speelminuten in de Eredivisie slechts één schot op doel tegen.
Ja irritante gast iddquote:Op zaterdag 10 februari 2018 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Hahaha, die commentator doet zijn huiswerk wel erg slecht als het hem verbaast dat Sociedad zo slecht verdedigt. Opdoeken die man, uit dat licht, weg met die handel.
Daar gaan we even voor zittenquote:Op zondag 11 februari 2018 19:22 schreef chufi het volgende:
Vanavond nog de Valenciaanse stads Derby ...
Ik vind het hartstikke gezellig hoorquote:Op zondag 11 februari 2018 20:46 schreef Befbekje het volgende:
Ik kijk mee, nu.. Of jullie het nou leuk vinden of niet..
Voor hem hebben ze Kondogbia naast hem gezet. Scheelt hem gedoe.quote:Op zondag 11 februari 2018 20:59 schreef Befbekje het volgende:
Jammer dat die Dani Parejo het nooit gered heeft bij Real Madrid, goede speler.. Loopt vrij, biedt zich aan, geeft leiding.. Jaagt, geeft passes.. Dat is er eentje, hoor..
In verdedigend opzicht, bedoel je?quote:Op zondag 11 februari 2018 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor hem hebben ze Kondogbia naast hem gezet. Scheelt hem gedoe.
Is dat zo'n groot talent dan?quote:Op zondag 11 februari 2018 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer dat deze jongen sinds de periode van de heenwedstrijd stil is gevallen als een baksteen. Enis Bardhi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer dat Alaves heeft gewonnen, zie liever Depor én Levante erin blijven.quote:Op zondag 11 februari 2018 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Stiekem juicht Seedorf ook, want anders was het gat met Levante, de n17, 5 vijf punten geworden (lol).
Ik vind Alaves best een leuke club. Zelf heb ik niet enorm veel met het wespennest Depor, maar ik snap dat mensen er sentiment bij hebben.quote:Op zondag 11 februari 2018 22:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jammer dat Alaves heeft gewonnen, zie liever Depor én Levante erin blijven.
Welkom in de Spaanse competitiequote:Op zondag 11 februari 2018 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom kiezen spelers er altijd voor om zelf te schieten in dat soort situaties waar je met vier man van je eigen ploeg tegen een minderheid staat van de tegenstanderzo dom
Dat kijk ik niet.quote:Op zondag 11 februari 2018 22:13 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Welkom in de Spaanse competitie
Studio Voetbal is ook al begonnen, allen.
Winterklaas.quote:Op zondag 11 februari 2018 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo de Luizenmoeder terugkijken allen.
Jammer dat je je laatste beetje zelfrespect verloren bent.quote:Op zondag 11 februari 2018 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo de Luizenmoeder terugkijken allen.
quote:Op zondag 11 februari 2018 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer dat je je laatste beetje zelfrespect verloren bent.
Kleintje Pils going abroadquote:Op zondag 11 februari 2018 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat hoor ik daar voor dweilorkest?
Cervecitas del corazon heten zequote:Op zondag 11 februari 2018 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat hoor ik daar voor dweilorkest?
Het is inderdaad niet dat je kunt zeggen dat de verkeerde scheids is aangesteldquote:Op zondag 11 februari 2018 22:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Spaanse scheidsrechtersgenotElke week weer
1 2 3 | 3. Valencia 23 13 4 6 43 45-27 4. Real Madrid 22 12 6 4 42 50-23 5. Villarreal 23 11 4 8 37 34-28 |
Ze zouden in hun eerste seizoen eigenlikm weer degraderen maar Elche werd wegens bastingfraude teruggezet.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 16:06 schreef skysherrif het volgende:
Nooit geweten dat Eibar zo'n miniclub is.
Hoor het net ja, relatief gezien is Eibar nog kleiner dan Deurne en ze staan gewoon 7e.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 16:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze zouden in hun eerste seizoen eigenlikm weer degraderen maar Elche werd wegens bastingfraude teruggezet.
Het is de meest eerlijke club van Spanje qua financiën. Eerst deed de bond nog heel moeilijk om ze toe te laten zelfs.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 16:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hoor het net ja, relatief gezien is Eibar nog kleiner dan Deurne en ze staan gewoon 7e.
Is hun begroting dan ook zoveel minder dan alle andere clubs?
Eens zien wat ze kunnen maken tegen barca.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 16:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is de meest eerlijke club van Spanje qua financiën. Eerst deed de bond nog heel moeilijk om ze toe te laten zelfs.
Ik verwacht geen spectaculair weekend. Betis v Real kan alleen leuk worden als het Real van begin dit seizoen op komt dagen.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 16:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Eens zien wat ze kunnen maken tegen barca.
Helaas maar een kwartiertje want dan werken.
Hopen op net zo'n knotsgekke wedstrijd als Betis - Valencia.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 16:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik verwacht geen spectaculair weekend. Betis v Real kan alleen leuk worden als het Real van begin dit seizoen op komt dagen.
Meer zin in de volgende twee weken. Drie speelrondes achtereen met in die week met een hoop interessante wedstrijden. Sevilla v Atlético, Barįa v Atlético, Betis v Sociedad, Valencia v Sociedad o.a.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 16:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hopen op net zo'n knotsgekke wedstrijd als Betis - Valencia.
kijk dadelijk maar terug dan , suarez stond buitenspelquote:Op zaterdag 17 februari 2018 16:36 schreef franske19 het volgende:
[..]
Die 0-1 was geen buitenspel hoor.
haha echt nietquote:Op zaterdag 17 februari 2018 16:37 schreef PSVCL het volgende:
[..]
kijk dadelijk maar terug dan , suarez stond buitenspel
Herhaling met lijn was te zien op Ziggy. Suarez stond nog bijna een meter voor de laatste man.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 16:37 schreef PSVCL het volgende:
[..]
kijk dadelijk maar terug dan , suarez stond buitenspel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |