http://www.cyclingfever.c(...)nd&jaar=2018&maand=2quote:Op zondag 28 januari 2018 12:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Gaan Desert Pearl en Emilia trouwens wel door? Ik zie dat niet op PCS.
Ook al geen Tour of South Africa, daar gaan alle startplaatsen voor Reguiguiquote:Op zondag 28 januari 2018 12:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
http://www.cyclingfever.c(...)nd&jaar=2018&maand=2
Volgens cyclingfever niet.
Je bent niet de enige, ging er vorig jaar nog uit voor bijna 10 miljoen.quote:Op zondag 28 januari 2018 12:17 schreef Chiappucci het volgende:
Ik snap met de week minder waarom ik Devenyns niet voor een paar miljoen heb opgehaald
Ik had hem, voor 9 miljoen. Wel tegen beter weten in omdat 2016 typisch zo'n schroeicontractjaar was. Maar goed, het seizoen is nog jong, tijd zat om de rest van het jaar te knechten.quote:Op zondag 28 januari 2018 13:24 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Je bent niet de enige, ging er vorig jaar nog uit voor bijna 10 miljoen.
Dacht dat hij dit jaar weer voornamelijk ging knechten, nu toch al een paar mooie uitslagen gereden. Als is de rest van het jaar natuurlijk afwachten.
Schubbekutteveen cycling heeft door de vorm- en motavitatieproblemen van de afgelopen 2 weken ervoor gekozen om de focus te verleggen en zich te richten op de wedstrijden wat later in het seizoen. Manager Tdrone zei hierover het volgende:quote:Op zondag 28 januari 2018 08:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
80 punten met Battaglin. Hoe kan Tdrone FC dit omdraaien?
Puntjes, leuk.quote:Op zondag 28 januari 2018 14:26 schreef GotenSSJ het volgende:
Gerrans en JJ Rojas puntjes gescoord tot nu toe, not bad.
Proficiat.quote:Op zondag 28 januari 2018 14:26 schreef GotenSSJ het volgende:
Gerrans en JJ Rojas puntjes gescoord tot nu toe, not bad.
0.25 te weinig gebodenquote:Op zondag 28 januari 2018 15:59 schreef Slobeend het volgende:
Geniez was echt voor niks op te halen in de 3e ronde.
Ipv 9 miljoen op Martinez had ik met 2x 4.5 Lulu en Geniez kunnen binnenharken. Flopronde was dat. Lig er nog wakker van.quote:Op zondag 28 januari 2018 16:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
0.25 te weinig geboden
M'n excuus is dat ie vorig jaar teleurstelde
Je bent gewoon een slechte manager.quote:Op zondag 28 januari 2018 16:17 schreef Mani89 het volgende:
Mijn mannen hebben het keihard laten afweten vandaag. Die gaan op strafkamp naar Zuid-Afrika.
Danku! Heb persoonlijk altijd al gevonden dat de Ocean Race een WT status verdiendquote:Op zondag 28 januari 2018 16:01 schreef showtimer het volgende:
[..]
Proficiat.Jezus greep persoonlijk in toen het ultieme kansje op een 1-2tje voor mijn armada zich openbaarde.
Ik wacht nog even op de laatste uitslagen in Frankrijk maar kan ik alvast wat plaatsjes voor mijn team in het strafkamp boeken?quote:Op zondag 28 januari 2018 16:17 schreef Mani89 het volgende:
Mijn mannen hebben het keihard laten afweten vandaag. Die gaan op strafkamp naar Zuid-Afrika.
Door die punten van Franco had je zelfs met een meer ideale puntentabel gewonnen.quote:Op zondag 28 januari 2018 16:18 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Danku! Heb persoonlijk altijd al gevonden dat de Ocean Race een WT status verdiend
Ik volgens mij ookquote:
Lars Bak werd uitgespeeld als kopman.quote:Op zondag 28 januari 2018 16:23 schreef Mani89 het volgende:
Ik ook. Als Lambrecht nog even extra had aangezet had ik dit probleem niet gehad.
Dat kan niet want jij hebt een verschrikkelijk slecht team heb ik ergens gelezen.quote:
Is het veel moeite om hier net als vorig jaar ook de scorende renners bij te plaatsen? Dan is het makkelijker te checken of het klopt.quote:Op zondag 28 januari 2018 16:40 schreef wimderon het volgende:
De uitslag van speelronde 3:
[ afbeelding ]
Stand volgt als de Argentijntjes de uitslag doorgefaxt hebben en ronde 2 ook is afgerond.
Zo is het voor Wim makkelijker om te frauderen.quote:Op zondag 28 januari 2018 16:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is het veel moeite om hier net als vorig jaar ook de scorende renners bij te plaatsen? Dan is het makkelijker te checken of het klopt.
Ik heb een selectie die het ongetwijfeld hard gaat afleggen in de World Tour-koersen als het seizoen gevorderd is. Ik ga in de kleine koersen schroeien en hopen dat Uran en wat gehandicapte vluchters als Gautier en Sicard wat klaar gaan spelen.quote:Op zondag 28 januari 2018 16:41 schreef Aguero het volgende:
[..]
Dat kan niet want jij hebt een verschrikkelijk slecht team heb ik ergens gelezen.
Dat zou nu veel meer moeite kosten dan vorig jaarquote:Op zondag 28 januari 2018 16:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is het veel moeite om hier net als vorig jaar ook de scorende renners bij te plaatsen? Dan is het makkelijker te checken of het klopt.
In Colombia strijden we met Uran vs Henao.quote:Op zondag 28 januari 2018 16:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb een selectie die het ongetwijfeld hard gaat afleggen in de World Tour-koersen als het seizoen gevorderd is. Ik ga in de kleine koersen schroeien en hopen dat Uran en wat gehandicapte vluchters als Gautier en Sicard wat klaar gaan spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |