Maar ja, daar kun je moeilijk zelf onderscheid in gaan maken. Dan ga je ongetwijfeld ook discussie krijgen over de ene 2.1-koers vs de andere 2.1-koers enzo en houdt het nooit opquote:Op zondag 28 januari 2018 10:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat de Cadel race als World Tour wordt gezien door de UCI is wel wat raar. Maar daar kan je op zich weinig aan doen.
Niet op die fiets. Koers van Kadel winnen staat hier gelijk aan het winnen van Luik. Rankingsites als CQ en PCS hebben daar meer en logischer onderscheid in.quote:Op zondag 28 januari 2018 10:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Meerdere puntenschalen voor meerdere niveau's is toch gewoon logisch?
Je kunt een etappe in Indonesiė inderdaad moeilijk hetzelfde aantal punten geven als de Ronde van Vlaanderen of een etappe in de Tour de France.
Nee, klopt. Mij hoor je ook niet klagen, 360 340 punten de pocket.quote:Op zondag 28 januari 2018 10:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar ja, daar kun je moeilijk zelf onderscheid in gaan maken. Dan ga je ongetwijfeld ook discussie krijgen over de ene 2.1-koers vs de andere 2.1-koers enzo en houdt het nooit op
Denk dat je dan bij de UCI moet zijn om andere schalen in te voerenquote:Op zondag 28 januari 2018 10:34 schreef showtimer het volgende:
[..]
Niet op die fiets. Koers van Kadel winnen staat hier gelijk aan het winnen van Luik. Rankingsites als CQ en PCS hebben daar meer en logischer onderscheid in.
Hoezo? UCI geeft 300 punten voor winnaar vandaag en 500 punten voor winnaar Luik/Roubaix enz.quote:Op zondag 28 januari 2018 10:36 schreef franklop het volgende:
De
[..]
Denk dat je dan bij de UCI moet zijn om andere schalen in te voeren
Naja of hun World Tour systeem aan te passen
Dan heb ik niks gezegdquote:Op zondag 28 januari 2018 10:39 schreef showtimer het volgende:
[..]
Hoezo? UCI geeft 300 punten voor winnaar vandaag en 500 punten voor winnaar Luik/Roubaix enz.
Het moet nog wel een beetje te doen zijn voor Wim en co. Maar nu hij een geautomatiseerde sheet heeft is het misschien mogelijk dat voor volgend jaar te veranderen.quote:Op zondag 28 januari 2018 10:39 schreef showtimer het volgende:
[..]
Hoezo? UCI geeft 300 punten voor winnaar vandaag en 500 punten voor winnaar Luik/Roubaix enz.
Ja, echt kansloos inderdaad.. Debusschere of all places en Geniez die twee ploeggenoten heeft die vorig jaar top 10 reden in Marseillaise...quote:Op zondag 28 januari 2018 01:58 schreef LekkerWeertje het volgende:
Ik moet morgen tegen Debusschere (Cadel) en Geniez (Marseillaise). Zelf heb ik alleen Gesink (Cadel) en Colin Stüssi (Marseillaise). Maar omdat Djumbo naar een 10e plek gaat sprinten met Battaklien in de Grote Oceaanrace, wordt het een vrij kansloze onderneming.
In die speelrondes is het vaak toch een kwestie van iemand in de top 10/15 van de World Tour koers hebben of niet.quote:Op zondag 28 januari 2018 10:39 schreef showtimer het volgende:
[..]
Daar komt het wel op neer ja.quote:Op zondag 28 januari 2018 11:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In die speelrondes is het vaak toch een kwestie van iemand in de top 10/15 van de World Tour koers hebben of niet.
Maar je kan het moeilijk degraderen tot een 1.1 koers als de uci het als een world tour koers ziet. Verschillende categorieėn in de world tour koersen is misschien wel een goed idee. Maar dan wordt het verschil tussen een 8e plaats vandaag en een etappewinst in de tour alsnog klein denk ik.quote:Op zondag 28 januari 2018 11:37 schreef showtimer het volgende:
[..]
Daar komt het wel op neer ja.Lammertink scoort als achtste vandaag beter dan de winnaar in Frankrijk of Spanje. Bij grote klassiekers is dat prima, maar wedstrijden als Cadel en Frankfurt lijken kwalitatief meer op een goede 1.1 dan een monument (MSR/RVV/PR/LBL/GDL).
quote:Op zondag 28 januari 2018 12:17 schreef Chiappucci het volgende:
Ik snap met de week minder waarom ik Devenyns niet voor een paar miljoen heb opgehaald
Ik had hem ook op mijn lijstje staan, maar gedacht dat hij wel weer geen deuk in een pakje boter zou gaan rijden.quote:Op zondag 28 januari 2018 12:22 schreef Mani89 het volgende:
Dries mag wel weer even normaal gaan doen nu.
Ja precies. Ik heb uiteindelijk zelfs de voorkeur gegeven aan mannen als Gerts, Gougeard en Merlier...quote:Op zondag 28 januari 2018 12:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
[..]
Ik had hem ook op mijn lijstje staan, maar gedacht dat hij wel weer geen deuk in een pakje boter zou gaan rijden.
Denk het niet.quote:Op zondag 28 januari 2018 12:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Gaan Desert Pearl en Emilia trouwens wel door? Ik zie dat niet op PCS.
http://www.cyclingfever.c(...)nd&jaar=2018&maand=2quote:Op zondag 28 januari 2018 12:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Gaan Desert Pearl en Emilia trouwens wel door? Ik zie dat niet op PCS.
Ook al geen Tour of South Africa, daar gaan alle startplaatsen voor Reguiguiquote:Op zondag 28 januari 2018 12:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
http://www.cyclingfever.c(...)nd&jaar=2018&maand=2
Volgens cyclingfever niet.
Je bent niet de enige, ging er vorig jaar nog uit voor bijna 10 miljoen.quote:Op zondag 28 januari 2018 12:17 schreef Chiappucci het volgende:
Ik snap met de week minder waarom ik Devenyns niet voor een paar miljoen heb opgehaald
Ik had hem, voor 9 miljoen. Wel tegen beter weten in omdat 2016 typisch zo'n schroeicontractjaar was. Maar goed, het seizoen is nog jong, tijd zat om de rest van het jaar te knechten.quote:Op zondag 28 januari 2018 13:24 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Je bent niet de enige, ging er vorig jaar nog uit voor bijna 10 miljoen.
Dacht dat hij dit jaar weer voornamelijk ging knechten, nu toch al een paar mooie uitslagen gereden. Als is de rest van het jaar natuurlijk afwachten.
Schubbekutteveen cycling heeft door de vorm- en motavitatieproblemen van de afgelopen 2 weken ervoor gekozen om de focus te verleggen en zich te richten op de wedstrijden wat later in het seizoen. Manager Tdrone zei hierover het volgende:quote:Op zondag 28 januari 2018 08:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
80 punten met Battaglin. Hoe kan Tdrone FC dit omdraaien?
Puntjes, leuk.quote:Op zondag 28 januari 2018 14:26 schreef GotenSSJ het volgende:
Gerrans en JJ Rojas puntjes gescoord tot nu toe, not bad.
Proficiat.quote:Op zondag 28 januari 2018 14:26 schreef GotenSSJ het volgende:
Gerrans en JJ Rojas puntjes gescoord tot nu toe, not bad.
0.25 te weinig gebodenquote:Op zondag 28 januari 2018 15:59 schreef Slobeend het volgende:
Geniez was echt voor niks op te halen in de 3e ronde.
Ipv 9 miljoen op Martinez had ik met 2x 4.5 Lulu en Geniez kunnen binnenharken. Flopronde was dat. Lig er nog wakker van.quote:Op zondag 28 januari 2018 16:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
0.25 te weinig geboden
M'n excuus is dat ie vorig jaar teleurstelde
Je bent gewoon een slechte manager.quote:Op zondag 28 januari 2018 16:17 schreef Mani89 het volgende:
Mijn mannen hebben het keihard laten afweten vandaag. Die gaan op strafkamp naar Zuid-Afrika.
Danku! Heb persoonlijk altijd al gevonden dat de Ocean Race een WT status verdiendquote:Op zondag 28 januari 2018 16:01 schreef showtimer het volgende:
[..]
Proficiat.Jezus greep persoonlijk in toen het ultieme kansje op een 1-2tje voor mijn armada zich openbaarde.
Ik wacht nog even op de laatste uitslagen in Frankrijk maar kan ik alvast wat plaatsjes voor mijn team in het strafkamp boeken?quote:Op zondag 28 januari 2018 16:17 schreef Mani89 het volgende:
Mijn mannen hebben het keihard laten afweten vandaag. Die gaan op strafkamp naar Zuid-Afrika.
Door die punten van Franco had je zelfs met een meer ideale puntentabel gewonnen.quote:Op zondag 28 januari 2018 16:18 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Danku! Heb persoonlijk altijd al gevonden dat de Ocean Race een WT status verdiend
Ik volgens mij ookquote:
Lars Bak werd uitgespeeld als kopman.quote:Op zondag 28 januari 2018 16:23 schreef Mani89 het volgende:
Ik ook. Als Lambrecht nog even extra had aangezet had ik dit probleem niet gehad.
Dat kan niet want jij hebt een verschrikkelijk slecht team heb ik ergens gelezen.quote:
Is het veel moeite om hier net als vorig jaar ook de scorende renners bij te plaatsen? Dan is het makkelijker te checken of het klopt.quote:Op zondag 28 januari 2018 16:40 schreef wimderon het volgende:
De uitslag van speelronde 3:
[ afbeelding ]
Stand volgt als de Argentijntjes de uitslag doorgefaxt hebben en ronde 2 ook is afgerond.
Zo is het voor Wim makkelijker om te frauderen.quote:Op zondag 28 januari 2018 16:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is het veel moeite om hier net als vorig jaar ook de scorende renners bij te plaatsen? Dan is het makkelijker te checken of het klopt.
Ik heb een selectie die het ongetwijfeld hard gaat afleggen in de World Tour-koersen als het seizoen gevorderd is. Ik ga in de kleine koersen schroeien en hopen dat Uran en wat gehandicapte vluchters als Gautier en Sicard wat klaar gaan spelen.quote:Op zondag 28 januari 2018 16:41 schreef Aguero het volgende:
[..]
Dat kan niet want jij hebt een verschrikkelijk slecht team heb ik ergens gelezen.
Dat zou nu veel meer moeite kosten dan vorig jaarquote:Op zondag 28 januari 2018 16:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is het veel moeite om hier net als vorig jaar ook de scorende renners bij te plaatsen? Dan is het makkelijker te checken of het klopt.
In Colombia strijden we met Uran vs Henao.quote:Op zondag 28 januari 2018 16:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb een selectie die het ongetwijfeld hard gaat afleggen in de World Tour-koersen als het seizoen gevorderd is. Ik ga in de kleine koersen schroeien en hopen dat Uran en wat gehandicapte vluchters als Gautier en Sicard wat klaar gaan spelen.
Oke, geen probleemquote:Op zondag 28 januari 2018 16:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat zou nu veel meer moeite kosten dan vorig jaar
quote:Op zondag 28 januari 2018 16:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb een selectie die het ongetwijfeld hard gaat afleggen in de World Tour-koersen als het seizoen gevorderd is. Ik ga in de kleine koersen schroeien en hopen dat Uran en wat gehandicapte vluchters als Gautier en Sicard wat klaar gaan spelen.
Zijn het nou de grote of de kleine koersen waar jouw team gigantisch door het ijs gaat zakken?quote:Op dinsdag 16 januari 2018 18:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb die 1,1 en 2,1 koersjes zo ontzettend onderschat, man. Dan kan je wel gaan schaapachtig gaan lachen maar dit is echt niet leuk.
Wie heb je vooralsnog meer die ronde? Ciccone heb ik ook nog in die ronde en 'voorlopig' Gautier in Provence.quote:Op zondag 28 januari 2018 16:54 schreef franklop het volgende:
[..]
In Colombia strijden we met Uran vs Henao.
Kan een leuke strijd worden
Laat me met rust.quote:Op zondag 28 januari 2018 16:56 schreef Aguero het volgende:
[..]
[..]
Zijn het nou de grote of de kleine koersen waar jouw team gigantisch door het ijs gaat zakken?
Niemand kunnen ontwaren nog. Maar mogelijk nog wat renners in Frankrijk.quote:Op zondag 28 januari 2018 16:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie heb je vooralsnog meer die ronde? Ciccone heb ik ook nog in die ronde en 'voorlopig' Gautier in Provence.
Xandro 'steelt' hier de overwinning voor mij.quote:Op zondag 28 januari 2018 16:22 schreef Faraday01 het volgende:
Zero points voor mij deze rondeHoop dan maar op een 0-0
oei dat is een smerige overwinning Stevenquote:Op zondag 28 januari 2018 17:00 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Xandro 'steelt' hier de overwinning voor mij.
Eerste 3 punten
Met jouw team eindig je gewoon linkerrijtje hoor. Seizoen is nog erg langquote:Op zondag 28 januari 2018 19:12 schreef Columbiafan het volgende:
Ik word compleet vernederd in dit spel.
ik heb ook al 2 nederlagen te pakkenquote:Op zondag 28 januari 2018 19:12 schreef Columbiafan het volgende:
Ik word compleet vernederd in dit spel.
Ik had dus wel reden om daar bang voor te zijn.quote:
Nou ja kansloos was je in ieder geval niet, hij moest winnen om de 11e plaats van Gesink goed te maken.quote:Op zondag 28 januari 2018 20:52 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Ik had dus wel reden om daar bang voor te zijn.![]()
Uiteindelijk met maar 20 punten verschil verloren, vooral omdat Gesinks 11e plaats zo veel punten opleverde.
Vorig jaar telden die niet mee.quote:Op zondag 28 januari 2018 21:47 schreef Faraday01 het volgende:
@Wimderon, weet je al hoe je de TTT in Valencia gaat tellen?
Je moet hem gewoon keihard het mondje snoeren, dan heb je nergens last meer van.quote:Op zondag 28 januari 2018 00:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik overweeg om de Giro af te zeggen tegen Koffieplanter. Dat wordt drie weken leven in een hel.
Da's best te doen hoorquote:Op maandag 29 januari 2018 05:23 schreef Momo... het volgende:
Oeh, tegen Valverde met een Spaanse race.
Nu al een echt degradatieduel, met enkel Power en Herklotz voel ik een 0 op 12 aankomen.quote:Op maandag 29 januari 2018 06:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier liggen wel mogelijkheden om van de nul af te geraken.
Ik heb wel zes renners in de baan deze keer.quote:Op maandag 29 januari 2018 10:19 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Nu al een echt degradatieduel, met enkel Power en Herklotz voel ik een 0 op 12 aankomen.
Dat kan inderdaad wel eens een spannende strijd worden maar ik heb er al alle vertrouwen in dat Neilands de volledige steun krijgt van Israel Cycling Academy en deze overwinning voor mij gaat binnenhalen.quote:Op zondag 28 januari 2018 17:15 schreef franklop het volgende:
franklop - Aguero
Herald Sun Tour 2.1
- vs Neilands
Volta a la Comunitat Valenciana 2.1
Roglic,Boasson Hagen?, Bilbao vs Naesen, Taaramae, Mamykin
Etoile de Bessčges 2.1
Van Gestel, Le Bon, Vanspeybrouck vs Pichon, Planckaert
National Road Championships - Colombia - time trial NK
Henao? vs Betancur?
National Road Championships - Colombia - road race NK
Henao? vs Betancur?
Desert Pearl 1.1 Gaat niet door?
G.P. G.S. Emilia 1.1 Gaat niet door?
Dit wordt een interessante ontmoeting Aguero
Jij hebt een sheet die laat zien wie overal start?quote:Op maandag 29 januari 2018 14:33 schreef heywoodu het volgende:
Vooralsnog is het vrij overzichtelijk.
[ afbeelding ]
Niet automatisch neequote:Op maandag 29 januari 2018 14:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Jij hebt een sheet die laat zien wie overal start?
ik hoop dat Henao 100 miljoen punten haalt bij het NKquote:Op maandag 29 januari 2018 12:57 schreef Aguero het volgende:
Oscar Sevilla is zijn geld nu al waard.
[..]
Dat kan inderdaad wel eens een spannende strijd worden maar ik heb er al alle vertrouwen in dat Neilands de volledige steun krijgt van Israel Cycling Academy en deze overwinning voor mij gaat binnenhalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |