Moreno verliest de eindzege nog bijna omdat ze de verschillen vanwege die val gewoon doorberekenen.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 08:06 schreef heywoodu het volgende:
Oei, daar lag er één voor pampus op de grond
Wij allemaal.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 16:20 schreef Columbiafan het volgende:
Volgende week seizoensdebuut van Herklotz, erg benieuwd wat ie er dit jaar van maakt bij z'n nieuwe ploeg.
Niet meer te zien, maar IAM vorm lijkt aanstaande.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 16:13 schreef Koffieplanter het volgende:
Wat een wereldcoureur die Enger zeg.
The real thing.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 16:21 schreef showtimer het volgende:
[..]
Niet meer te zien, maar IAM vorm lijkt aanstaande.
Prades.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 16:25 schreef Mani89 het volgende:
4. Valverde
5. Ligthart
6. Euskadi
7. Welles
8. Moscon
Allemaal beginnen fietsen door Kohl en Pfannenberger.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 16:25 schreef Columbiafan het volgende:
Die Oostenrijkers van Bora zijn allemaal bizar sterk zeg.![]()
Burgos kan er geen reet van.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 16:20 schreef Columbiafan het volgende:
Volgende week seizoensdebuut van Herklotz, erg benieuwd wat ie er dit jaar van maakt bij z'n nieuwe ploeg.
wie kunnen er volgens jou wel iets van?quote:Op zaterdag 27 januari 2018 16:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Burgos kan er geen reet van.
Sovac-Natura4everquote:Op zaterdag 27 januari 2018 16:32 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
wie kunnen er volgens jou wel iets van?
maar dan weer geen fan van Aitor Escobar?quote:Op zaterdag 27 januari 2018 16:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sovac-Natura4ever
Rekiki heeft vandaag lopen te schroeien in Algerije, dat is toch werelds?
twitter:BreukEB twitterde op zaterdag 27-01-2018 om 16:31:48We komen steeds dichter 😜@ElmarReinders 3e @pimligthart 5e #ChallengeMallorca 💪 https://t.co/sWPmi1a1hQ reageer retweet
Tot gisteren had ik nog nooit van die jongen gehoord.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 16:36 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
maar dan weer geen fan van Aitor Escobar?
hij heeft ze gisteren in Algerije wel allemaal naar huis gereden, dat moet je toch mooi vindenquote:Op zaterdag 27 januari 2018 16:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Tot gisteren had ik nog nooit van die jongen gehoord.
Het is ook niet eens een Bask, al doet zijn voornaam anders vermoeden. Zo'n Spanjooltje uit Castilla-La Mancha kan me gestolen worden.
Ik moet niks.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 16:44 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
hij heeft ze gisteren in Algerije wel allemaal naar huis gereden, dat moet je toch mooi vinden
Podium is toch min of meer weg mogen rijden lijkt het.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 16:45 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Die is wel in zeer goede doen zeg.
Schitterende ploeg dat Amore & Vita. Ik had stiekem nog Pierpaolo Ficara willen oppikken in de PL maar ik had geen plek meer.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 16:59 schreef Koffieplanter het volgende:
Celano is het seizoen alweer begonnen met twee keer DNF.
Colin Stussi wordt de nieuwe schroeier daar.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 17:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Schitterende ploeg dat Amore & Vita. Ik had stiekem nog Pierpaolo Ficara willen oppikken in de PL maar ik had geen plek meer.
Zamparella staat hoog op mijn lijstje van de hoop. Dat is serieus waar een pizza coureur die vorig jaar Bernal, Cattaneo en Ulissi kwam kloppen. Groot talent. Hij rijdt nu bij die Algerijnen.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 17:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Schitterende ploeg dat Amore & Vita. Ik had stiekem nog Pierpaolo Ficara willen oppikken in de PL maar ik had geen plek meer.
Ik zie dat zijn schroeimaatje Baillifard gewoon met 24 jaar met pensioen is gegaan. Mooi verhaal.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 17:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Colin Stussi wordt de nieuwe schroeier daar.
Kan hij bij Rebellin in de leer. Ik voel een nieuwe De Bonis aankomen.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 17:09 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zamparella staat hoog op mijn lijstje van de hoop. Dat is serieus waar een pizza coureur die vorig jaar Bernal, Cattaneo en Ulissi kwam kloppen. Groot talent. Hij rijdt nu bij die Algerijnen.
quote:Op zaterdag 27 januari 2018 19:52 schreef Columbiafan het volgende:
Ik ga echt met borden gooien als ze bij BORA vandaag weer voor Pelucchi gaan.
twitter:BORAhansgrohe twitterde op zaterdag 27-01-2018 om 18:24:11Today another sprint stage in 🇦🇷 #VueltaSJ2018 We expect a great result from @Pelucchi_Matteo and again a fantastic leadout from @Ackes171 ! reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |