Spel bedacht door: Pg_Up Met dank aan bondage, voor het maken van de puntenteltool.
Aangezien ONZ nogal dood is, presenteer ik jullie Het Dodetopicspel. Je hoeft er niks voor te doen, behalve te posten en hopen dat het lang duurt voordat er een nieuwe reactie geplaatst wordt. Elke minuut dat er na jou niks gepost is is een punt. Er moeten dus minimaal 60 seconden tussen jouw post en de volgende post zitten voor een punt: 59 seconden telt nog steeds als 0 minuten en dus 0 punten. Restseconden worden niet bij elkaar opgeteld. De punten worden automatisch opgeteld. Tip: je kan beter niet meerdere keren achter elkaar posten, want je krijgt dus pas punten als er minstens een minuut tussen je post en de volgende post zit, ook al zijn beide posts van jou.
Voor elke minuut tussen de OP en de fipo krijg je ook gewoon een punt, maar voor de tijd tussen de lapo en de nieuwe OP krijg je geen punten. Zoals gebruikelijk is op FOK!, opent degene met de laatste post het nieuwe topic. Duurt dit te lang, dan kan een andere user dit doen en gaan we verder in het topic dat het snelst geopend is.
Gelieve de OP duidelijk en overzichtelijk te houden en de uitleg/regels niet te veranderen, bij voorbaat dank.
Geldige scores worden gepost door Pg_Up, _--_, FlippingCoin, devzero, aloa en Hexx.. Van hen wordt verzocht de link naar de scores niet te delen wegens overbelasting van de servers; updates worden doorgaans ieder nieuw deel van een topic geüpdatet.
Voor de score posters, gebruik deze post-ID: 176207168
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 20-1-2018
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint op de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om te winnen.
Winnaars: Seizoen 1: Haags_kwartiertje Seizoen 2: Haags_kwartiertje Seizoen 3: Dr.Mikey
Sta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
SPOILER: Dodetopic music
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing For all who deny the struggle, the triumphant overcome Met zwijgen kruist men de duivel
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing For all who deny the struggle, the triumphant overcome Met zwijgen kruist men de duivel
Maar zoals ik al zei zo ben ik niet hoor.. Ik zou het niet eens over m'n hart verkrijgen al zouden ze mij er om smeken. Laatst interessant stukje hier op fok erover vandaar dat ik er iets over weet.
Maar zoals ik al zei zo ben ik niet hoor.. Ik zou het niet eens over m'n hart verkrijgen al zouden ze mij er om smeken. Laatst interessant stukje hier op fok erover vandaar dat ik er iets over weet.
"cruel" zijn zit in je of niet. Het lijkt mij ook niets om het te dragen of om het bij iemand om te doen. Ik ken me nog voorstellen dat mensen zich inpakken in cellofaan, maar het hele pijn gedoe is niets voor mij
"cruel" zijn zit in je of niet. Het lijkt mij ook niets om het te dragen of om het bij iemand om te doen. Ik ken me nog voorstellen dat mensen zich inpakken in cellofaan, maar het hele pijn gedoe is niets voor mij
Ja dat zit niet in mij maar andersom kan ik wel van pijn (certain level) genieten
Als hij stijf wordt doet het pijn en dan zakt ie wel af.
Nooit geprobeerd lijkt mij niks...
Deze pijn is niet grappig geloof me ik heb me erin verdiept. Sommigen die vriezen het sleuteltje in en wachten erop tot het ontdooit Anderen geven de sleutel zelfs weg aan iemand om te bewaren.
Ik heb geloof ik je adres nog dus ik zal een paar voor je bestellen en dan komen Lexy en ik wel even langs
Nou... weet je...
Hahahaha ik zie jullie al samen voor de deur staan.
Bied jullie een biertje aan maar daar blijft het bij
Ik zat haar twitter feed een beetje door te bladeren, maar alleen maar retweets. Waarom zou je een twitter account nemen als je alleen maar dingen van anderen gaat herhalen.
Is ook een leuk idee voor m'n carnaval 18+ feestje
Die "sexy" kostuums zijn redelijk goedkoop (je kunt ze waarschijnlijk na 1x dragen weggooien). Maar zelf maken is natuurlijk leuker. Moet het wel lekker weer zijn
Die "sexy" kostuums zijn redelijk goedkoop (je kunt ze waarschijnlijk na 1x dragen weggooien). Maar zelf maken is natuurlijk leuker. Moet het wel lekker weer zijn
Ik denk dat ze ook niet zolang aanblijven daar ga ik niet heel veel werk in steken Dit was het originele plan
Ik zat haar twitter feed een beetje door te bladeren, maar alleen maar retweets. Waarom zou je een twitter account nemen als je alleen maar dingen van anderen gaat herhalen.
Ik ook niet perse maar zulke laarzen en niet weten wat daarboven zit vind ik dan wel weer een leuk prikkelend plaatje ( ja oké ik ben een vrouw we gebruiken onze fantasie meer) jullie willen graag een picture clear plaatje meestal
Hey, ja was gezellig hoor. 4 kleine glaasjes geproefd en toen weer naar huis. Omgerekend heb ik hooguit 3 biertjes gehad qua alcohol, dus hier heb ik geen last van
Hey, ja was gezellig hoor. 4 kleine glaasjes geproefd en toen weer naar huis. Omgerekend heb ik hooguit 3 biertjes gehad qua alcohol, dus hier heb ik geen last van
En hoe was jouw avond?
Oh ja das niet veel... Nou ik heb tot 4 uur op FOK gezeten te vechten tegen m'n rookverslaving
We drinken beiden koffie op ons werk en niet thuis doordeweeks
Ik had het over bier Maar ook goed... Dat lijkt me ook meer dan genoeg aangezien je de hele dag op je werk zit? Ik drink max 1 per dag maar eerder 3 per week!
Ik had het over bier Maar ook goed... Dat lijkt me ook meer dan genoeg aangezien je de hele dag op je werk zit? Ik drink max 1 per dag maar eerder 3 per week!