abonnement Unibet Coolblue
pi_176775634
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 11:19 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik vind Maan ook niet beroerd hoor? Alleen die had in het jaar na The Voice toch echt wel wat voordeel van haar vader. De meesten verdwijnen in de vergetelheid waar zie je Julia of Leona tegenwoordig nog?

En hoe zeer ik ook tegen Maan ben voor bv songfestival (om andere redenen) ik heb wel bewondering voor hoe ze alles aanpakt itt Pleun die zich te goed voelt voor bedrijfsfeesten optredens.
Ik vind maan haar stemgeluid hemeltergend.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_176775663
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 12:01 schreef Greys het volgende:
Heb nog even teruggekeken maar de reactie van Martijntje naar Jim na z'n optreden was wel héél lief en oprecht. :D O+
Volledig terecht ook, die Jim is de enige volwaardige artiest die dit seizoen meedoet.

Die zangeres uit Kenia is de enige andere die de moeite waard is.

De rest kan wmb direct de prullenbak in.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_176775688
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 12:08 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Ik vind maan haar stemgeluid hemeltergend.
Dat popperige hoeft van mij ook niet.
Ik herken het uit duizenden.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_176775742
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 12:10 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dat popperige hoeft van mij ook niet.
Ik herken het uit duizenden.
Ze zingt gewoon echt niet goed. Alsin structureel knoertvals. Is meer wat ik bedoel te zeggen.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_176776139
Wat is Jim gewwldig zeg.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  † In Memoriam † zaterdag 27 januari 2018 @ 13:02:47 #81
368283 ato
pi_176776546
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 10:30 schreef Greys het volgende:
Maar aan de reacties te zien gaat ie niet winnen. De jonge stemmers vinden Kimberly "veeeeeel beter dan Jim". En Demi. Dus ik gok dat we gewoon weer een vrouwelijke winaar krijgen. (Waarna we veel meer van Jim gaan horen na The Voice dan van de vrouwelijke winnaar :P )
Ik vind Jim net zo'n potentiële winnaar als Pleun verleden jaar.
In het begin dacht ik er ook net zo over als Samantha, maar die liet toch wat liggen gisteren avond.
Jim blijft stabiel tot nu toe.

De meiden Kimberly en Demi waren ook niet altijd even zuiver afgelopen tijd en ook al zijn zij niet slecht, het klinkt nog van hetzelfde.

Ik denk dat Samantha wel weer terug komt volgende week, met een liedje waar zij weer mee uitpakt.
Gisteren was een probeersel denk ik.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † zaterdag 27 januari 2018 @ 13:13:13 #82
368283 ato
pi_176776684
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 12:05 schreef Max23 het volgende:

[..]

Inderdaad, ze komt ook nu al wekelijks voorbij op muziekfeest op het plein en sterren.nl
Maar daar kijken 50 of 100.000 ? Mensen naar.
Samantha wil voor een brede publiek gaan, zij wil dat de Nederlands smartlap weer herontdekt wordt in Nederland.

In de jaren 70 en 80 was dat niet anders. Tegenwoordig is het bijna allemaal hetzelfde, zoals Cee zegt inwisselbare muziek en artiesten die op elkaar lijken.

Daarom waardeer ik Jim en Samantha het meest, die hebben nog iets eigens.
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 27 januari 2018 @ 14:42:59 #83
163650 Greys
pi_176777956
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 09:02 schreef Brighteyes het volgende:
*ook aanzet...
Hij staat niet op Netflix zie ik. Potver. En nu? Via de teckel van de tante van de..? :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 27 januari 2018 @ 15:14:15 #84
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_176778420
Ja, daar heb ik hem ook geleend. Die met die boot.
Ik kan hem evt wel aan jou geven als ik hem gezien heb.
Heb jij een username@fok.nl? Dan kijk ik zo thuis even.
***
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 27 januari 2018 @ 15:34:33 #85
163650 Greys
pi_176778705
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 15:14 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, daar heb ik hem ook geleend. Die met die boot.
Ik kan hem evt wel aan jou geven als ik hem gezien heb.
Heb jij een username@fok.nl? Dan kijk ik zo thuis even.
Geen idee of ik die weer heb eigenlijk, zal eens navragen :D Maar die met die boot gaat me lukken! Dank je :*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 27 januari 2018 @ 15:41:55 #86
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_176778770
Ok! :*
***
  zaterdag 27 januari 2018 @ 17:54:33 #87
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_176780749
Jim was gisteravond echt geweldig ik ben nog nooit in alle seizoenen van the voice nog nooit zo onder de indruk geweest wow _O_

ik vond Demi, Kimberly, Airto ook goed

maar Silayio WOW wat een performance, ik vind haar op Grace Jones lijken O+ O+
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  † In Memoriam † zaterdag 27 januari 2018 @ 17:56:06 #88
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_176780779
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 14:42 schreef Greys het volgende:

[..]

Hij staat niet op Netflix zie ik. Potver. En nu? Via de teckel van de tante van de..? :@
Ik had ook al gezocht :{
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  zaterdag 27 januari 2018 @ 18:42:37 #89
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_176781389
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 12:12 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Ze zingt gewoon echt niet goed. Alsin structureel knoertvals. Is meer wat ik bedoel te zeggen.
sorry hoor, maar Maan staat nu toch wel echt al weken op 1, in de top 40 met Ronnie Flex, Blijf bij mij, vind ik trouwens wel een top liedje, en een leuke videoclip :D

en Maan zingt kei goed, beter in de ballads, gevoelige liedjes dan in de dance nummers

Maan en O'G3NE zijn de enige winnaars van the voice die de juiste mentaliteit hebben (o.a door bekende vaders, de vader van O'G3NE schrijft hun muziek en vader van Maan is een programmamaker)
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_176781609
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 18:42 schreef TheVoice4ever het volgende:

[..]

sorry hoor, maar Maan staat nu toch wel echt al weken op 1, in de top 40 met Ronnie Flex, Blijf bij mij, vind ik trouwens wel een top liedje, en een leuke videoclip :D

en Maan zingt kei goed, beter in de ballads, gevoelige liedjes dan in de dance nummers

Maan en O'G3NE zijn de enige winnaars van the voice die de juiste mentaliteit hebben (o.a door bekende vaders, de vader van O'G3NE schrijft hun muziek en vader van Maan is een programmamaker)
Dat je op nr1 staat hoeft niets te zeggen over je zang kwaliteiten natuurlijk. Ze populair ja, maar kwaliteit en populariteit hoeft niet altijd samen te gaan. En mentaliteit heeft ook weer niks te maken met een “bekende vader” hebben. Dat is gewoon geluk, en geen mentaliteit.

Waar ik overigens niet zegt dat Maan geen mentaliteit heeft, daar kan ik niet over oordelen. Qua zang vind ik haar zeker niet vals zingen. Maar geweldig goed is het ook niet. Het heeft niets eigens. Zij zal nooit zelfstandig een grote show geven en zal uiteindelijk ook wel in het musical en theater wereldje belanden (en tv).

En dat heeft niet veel met smaak te maken, want zo vind ik bv een Ilse de Lange helemaal niks, maar ik kan wel toegeven dat ze gewoon goed kan zingen en ik snap wel dat mensen het mooi vinden, ondanks dat ik er absoluut geen fan van ben
  zondag 28 januari 2018 @ 10:56:33 #91
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_176792141
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 18:56 schreef alopio het volgende:

[..]

Dat je op nr1 staat hoeft niets te zeggen over je zang kwaliteiten natuurlijk. Ze populair ja, maar kwaliteit en populariteit hoeft niet altijd samen te gaan. En mentaliteit heeft ook weer niks te maken met een “bekende vader” hebben. Dat is gewoon geluk, en geen mentaliteit.

Waar ik overigens niet zegt dat Maan geen mentaliteit heeft, daar kan ik niet over oordelen. Qua zang vind ik haar zeker niet vals zingen. Maar geweldig goed is het ook niet. Het heeft niets eigens. Zij zal nooit zelfstandig een grote show geven en zal uiteindelijk ook wel in het musical en theater wereldje belanden (en tv).

En dat heeft niet veel met smaak te maken, want zo vind ik bv een Ilse de Lange helemaal niks, maar ik kan wel toegeven dat ze gewoon goed kan zingen en ik snap wel dat mensen het mooi vinden, ondanks dat ik er absoluut geen fan van ben
heeft ze eigenlijk al gedaan, AM/PM Clubtour :)
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_176805147
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 18:42 schreef TheVoice4ever het volgende:

[..]

sorry hoor, maar Maan staat nu toch wel echt al weken op 1, in de top 40 met Ronnie Flex, Blijf bij mij, vind ik trouwens wel een top liedje, en een leuke videoclip :D

en Maan zingt kei goed, beter in de ballads, gevoelige liedjes dan in de dance nummers

Maan en O'G3NE zijn de enige winnaars van the voice die de juiste mentaliteit hebben (o.a door bekende vaders, de vader van O'G3NE schrijft hun muziek en vader van Maan is een programmamaker)
De zusjes Vol hebben wel serieus zangtalent.

Dat gekraai van Maan kan ik echt niet aanhoren.
lekker faxen heel de dag echt genot
  zondag 28 januari 2018 @ 20:37:00 #93
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_176805513
Maan zingt niet heel slecht. Maar ook niet speciaal genoeg om enkel daarop te vertrouwen. Een typisch niemendallerig popzangeresje wat met haar looks + trendy producers een verkoopbaar totaalpakket is.
  maandag 29 januari 2018 @ 12:55:46 #94
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_176816991
Ze waren afgelopen zaterdag in de Efteling met de hele ploeg.
Ik werd enthausiast, ik dacht dat ik Arjen Lubach zag. Bleek het Jamai.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_176818071
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 12:55 schreef nils7 het volgende:
Ze waren afgelopen zaterdag in de Efteling met de hele ploeg.
Ik werd enthausiast, ik dacht dat ik Arjen Lubach zag. Bleek het Jamai.
Beetje jammer dat hij nergens in mag, ze krijgen de veiligheidsgordels niet over zijn pens heen.
pi_176818416
Ik vind Maan echt een geweldige zangeres trouwens. :@
Of mag je dat hier niet zeggen?
pi_176818690
Maan heeft een hele mooie studiostem, maar op evenementen houdt het niet over, en ook haar (muzikale) schrijfwerk is niet bestaand.
De momenten dat ze indruk maakt zijn de programma's die tot in de puntjes zijn voorbereid, en die later afgemixed zijn. Je kunt je pet af nemen dat ze nu nog relevant is in de muziekscene (gelukkig had ze enige ingangen in TV), maar daar blijft het wmb bij.
pi_176819486
Net even teruggekeken, doe ik ook niet meer :') Wat een saaie matigheid.

Jim moet natuurlijk winnen.

En ik vind Martijn leuk. Al jaren een onderschatte presentator.
Koel en donker bewaren
pi_176819700
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 15:08 schreef Guanabana het volgende:
En ik vind Martijn leuk. Al jaren een onderschatte presentator.
Ik verslikte me bijna in mijn broodje.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_176819907
Ja vind ik gewoon. Leuke toon, altijd scherp, doet al jaren grote shows maar laat het makkelijk lijken, enz.
Koel en donker bewaren
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')