Hij was zeker niet slechter dan Klungel.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 22:08 schreef miss_dynastie het volgende:
Dit gaat hem een onvoldoende van Anouk opleveren.
Haha mooi, ik wilde naar dezelfde uithaal verwijzen, maar dan in deze versie:quote:Op vrijdag 26 januari 2018 22:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Kijk deze straks even. Vooral op 0.40 even opletten. En check de buitenlandse commentaren eronder
ruiten trilden hierquote:Op vrijdag 26 januari 2018 22:09 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En terecht, die uithaal was vals!
Ja en dan typte ik dit nog net voor die uithaal ookquote:Op vrijdag 26 januari 2018 22:09 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En terecht, die uithaal was vals!
Psies. Al staat het hem niet echt. Maar lange harenquote:Op vrijdag 26 januari 2018 22:08 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Nee joh...eindelijk een gast met wat langer haar.
Niks mis met lang haar, maar dit is echt zó wannabe...quote:Op vrijdag 26 januari 2018 22:08 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Nee joh...eindelijk een gast met wat langer haar.
Nou....quote:Op vrijdag 26 januari 2018 22:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij was zeker niet slechter dan Klungel.
Mannen met lang haarquote:Op vrijdag 26 januari 2018 22:10 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Psies. Al staat het hem niet echt. Maar lange haren
Jij vond dit goed?quote:Op vrijdag 26 januari 2018 22:11 schreef lrishCassidy het volgende:
Ik laat me maar niet meer uit over wat Anouk aan het doen is. Terwijl ik Anouk als zangeres toch echt geweldig vind.
ze maakt hem af, da's wederom weer onnodigquote:Op vrijdag 26 januari 2018 22:11 schreef Pisces29 het volgende:
En toch vind ik het erg sneu voor hem.
Wat heeft iedereen toch natte rode ogen?
Hij loopt steeds vastquote:Op vrijdag 26 januari 2018 22:04 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Deze bedoelde ik.
Dat we hier filmpjes niet eens tijdens de pauze linken zegt genoeg over de liveshow hahaha.
Valt toch mee?quote:Op vrijdag 26 januari 2018 22:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze maakt hem af, da's wederom weer onnodig
In cijfer. Niet kritiek. Martijn zat te zagen.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 22:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze maakt hem af, da's wederom weer onnodig
4 en 10 ok, als het megaslecht of perfect is.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 22:12 schreef alopio het volgende:
Liever de 4 en 10 van Anouk dan de meningsloze 7ens en 8ens van Ali B
Goed was het zeker niet. Vorige week moest hij er al uit.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 22:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Het publiek zit zelfs lager. Dus zo gek is Anouk niet.
Publiek zat niet lager dan een vierquote:Op vrijdag 26 januari 2018 22:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Publiek was toch 6.x?quote:Op vrijdag 26 januari 2018 22:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Overkomen? Hij kiest er toch voor om mee te doen.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 22:14 schreef Pisces29 het volgende:
Zal je maar overkomen ook als jonge jongen
Respect dat ze ook aan het hele circus meedoen.
Oké ik vind hem ook niet in de live shows horen. Dan vond ik z'n broertje daar eerder in horen. Maar ben de enige hier geloof ikquote:Op vrijdag 26 januari 2018 22:14 schreef DKUp het volgende:
[..]
Goed was het zeker niet. Vorige week moest hij er al uit.
Die 10 was niet terecht van Anouk, die 4 en 5 wel. En het is inderdaad een smaak kwestie, maar zij durft die wel te uiten, een Ali geeft alleen 7 of 8.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 22:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
4 en 10 ok, als het megaslecht of perfect is.
Hmjah maar dat was door het achterlijk hoge cijfer van Sanne denk ik ook.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 22:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Publiek zat gemiddeld lager dan de jury. Fors ook nog.
Ja maar gemiddelde wordt gevormd door zessen, negens en enen. Anouks cijfer haalt de boel erg naar beneden, anders had de jury fors hoger gezeten dan thuis.quote:
Weet ik.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 22:15 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Overkomen? Hij kiest er toch voor om mee te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |